quote:nieuw draadloos toetsenbord
Als ik daar de kabel in de en het toetsenbord doe
heb je de ontvanger (usb) ook in je laptop gestoken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:11 schreef Landgeld het volgende:
Ik heb een nieuw draadloos toetsenbord (Logitech K800) die ik wil verbinden met mijn desktop en werklaptop.
De verbinding met mijn desktop is gelukt en werkt. Echter, mijn werklaptop verbind niet.
Werklaptop gaat om een Dell - relatief nieuw model.
Als ik daar de kabel in de laptop en het toetsenbord doe - om te connecten , lukt dit niet. Ondanks dat dit wel met mijn desktop werkte en de instructie ook luid:
' Sluit de draadloze ontvanger gewoon op een USB-poort van je pc of laptop aan om recht uit de doos een snelle, betrouwbare verbinding tot stand te brengen.'
Weet iemand andere opties hoe dit kan? Ik wil het toetsenbord namelijk voor 2 devices gaan gebruiken.
Thanks
Ah - dat is hetquote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:12 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
heb je de ontvanger (usb) ook in je laptop gestoken?
Zelf zou ik er een toetsenbord voor je laptop bijkopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:27 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ah - dat is het
Alleen heb ik nu een dongle die ik in mijn Desktop en Laptop moet gebruiken. Dan moet ik alsnog wisselen.
Moet ik dan een universele nieuwe dongle kopen?
Nja, ik gebruik de laptop zakelijk en desktop prive - allebei op één bureau. Beetje zonde van de ruimte dan....quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:30 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zelf zou ik er een toetsenbord voor je laptop bijkopen.
Dan is het dus wisselen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:26 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Nja, ik gebruik de laptop zakelijk en desktop prive - allebei op één bureau. Beetje zonde van de ruimte dan....
Ik weet dat je meerdere device kunt koppelen aan zo'n receiver, maar kan je een device (i.c. toetsenbord) ook koppelen aan meerdere receivers?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:27 schreef Landgeld het volgende:
Alleen heb ik nu een dongle die ik in mijn Desktop en Laptop moet gebruiken. Dan moet ik alsnog wisselen.
Moet ik dan een universele nieuwe dongle kopen?
Kan je niet zo'n unifyer Logitech dongle gebruiken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:53 schreef Plots het volgende:
Als je die draadloze keyboard tegelijkertijd op 2 apparaten wilt aansluiten, kan je beter de Logitech MX Keys kopen (20 euro duurder ofzo). Die kan dat wel. Misschien kan je de K800 nog omruilen/terugbrengen?
Precies dit.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:53 schreef Plots het volgende:
Als je die draadloze keyboard tegelijkertijd op 2 apparaten wilt aansluiten, kan je beter de Logitech MX Keys kopen (20 euro duurder ofzo). Die kan dat wel. Misschien kan je de K800 nog omruilen/terugbrengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |