Naomi wel. Els is droog, Nattelie is gewoon dramatique (Love it)quote:Op donderdag 7 januari 2021 22:36 schreef einzeinz het volgende:
Ik vind Nathalie, Els, Naomi zo'n grijze muizen. Daar zit gewoon niets in!
Vergeet sneaky Nick niet, zijn meestal de saaien die winnen. Thomas zou kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:57 schreef einzeinz het volgende:
Ik snap niet vanwaar ze die kandidaten gehaald hebben? In een normale procedure/selectie zouden kandidaten zoals Nathalie, Els en Naomi gewoon afvallen. OK, je kunt 1 grijze muis in het programma steken maar toch niet 70% van dat huis?
Theo is grofgebekt = winnaar
Thomas = 2de
Liese = 3de (ziet er goed uit)
Jowi = 4de
Danielle = 5de
En al de rest valt niet op in de massa. Dus die gaan er uit.
Het had tof geweest mochten de anderen gewoon opvallende kandidaten zijn.
Wie?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Vergeet sneaky Nick niet, zijn meestal de saaien die winnen. Thomas zou kunnen.
Klopt, kan ook Febo zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:16 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wie?
Het feit dat ie niet opvalt wil ook veel zeggen.
Naomi is toch niet echt een grijze muis?quote:Op donderdag 7 januari 2021 23:57 schreef einzeinz het volgende:
Ik snap niet vanwaar ze die kandidaten gehaald hebben? In een normale procedure/selectie zouden kandidaten zoals Nathalie, Els en Naomi gewoon afvallen. OK, je kunt 1 grijze muis in het programma steken maar toch niet 70% van dat huis?
Theo is grofgebekt = winnaar
Thomas = 2de
Liese = 3de (ziet er goed uit)
Jowi = 4de
Danielle = 5de
En al de rest valt niet op in de massa. Dus die gaan er uit.
Het had tof geweest mochten de anderen gewoon opvallende kandidaten zijn.
Precies, wat dachten we van Jeroen in de laatste editie van Big Brother.....WIE?? Ja precies, een sneaky winnaar dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 00:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Vergeet sneaky Nick niet, zijn meestal de saaien die winnen. Thomas zou kunnen.
Het is een lieve meid, net als Naomi. Maar mijn favorietje blijft toch Liese.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |