Ohnee,, moest je zel doen ... is waar ook...
quote:Dagtherapie waar ik leerde omgaan met structuur en ook mijn valkuilen leerde kennen en aantallen dingen in dat jaar goed heb afgeleerd en om te gaan met Borderline. Al met al heel veel groepsgesprekken elke dag en af toe gesprekken met je begeleider .
Op donderdag 23 januari 2003 20:23 schreef dutchmage het volgende:
uhh nieuwschierig vraagje wat voor therapie heb je gehad..?
je hoeft niet te antwoorden
quote:Bij mij is mijn dagboek meer om dingen te gaan zien zoals ze zijn , als ik moeilijke beslissing moet maken schrijf ik neer wat ik voel en zo gaat het een poosje door op basis daarvan eigenlijk meer mijn gedachten schoonmaken en daardoor juist de inzicht in dingen krijg die ik al had .
Op donderdag 23 januari 2003 20:27 schreef Untriedrope het volgende:
m'n vader houdt ook een dagboek met alleen positieve dingen die in de week zijn gebeurd > want hij had/heeft een burn-out
anders hebben we ook nog GOOGLE zoeken op borderline (NL pagina's only)
Op zo een manier komt je denk ik sneller aan de informatie die je hebben wilt. (maar heb je waarschijnlijk al gedaan)
Dus, als ik het goed begrijp, vind het riagg dat je "klaar" bent met de therapie.
Dus zou je moeten weten hoe je het moet aanpakken?¿? (leek me tenminste)
quote:Dat hoeft niet perse. En dat is juist de moeilijkheid denk ik. Op een gegeven moment moet je op eigen benen staan en proberen dat wat je geleerd hebt in de praktijk te brengen. Therapie is veel meer een middel ter ondersteuning van dan de oplossing zelf. Iemand heeft me eens verteld dat het net is als autorijden. Nadat je je rijbewijs gehaald hebt mag je voor het eerst alleen achter het stuur stappen: je kent de theorie, je hebt praktijk geoefend en nu moet je even van het Dorpsplein 123A in Rotterdam naar de Dorpsstraat 2 in Groningen rijden. Succes!
Op donderdag 23 januari 2003 23:01 schreef kless het volgende:
Dus, als ik het goed begrijp, vind het riagg dat je "klaar" bent met de therapie.
Ik snap je punt, daarom heb ik er veel vraagtekens en "klaar" tussen aanhalings tegens gezet, dus vraag ik me dat ook af of het riagg haar klaar genoeg vind om dat zelf te proberen.
quote:Nee niet Riagg maar de dagtherapie in Purmerend vond dat en ik ben het er wel mee eens .Riagg is alleen een middel van nazorg.
Op donderdag 23 januari 2003 23:01 schreef kless het volgende:
http://borderline.pagina.nl/anders hebben we ook nog GOOGLE zoeken op borderline (NL pagina's only)
Op zo een manier komt je denk ik sneller aan de informatie die je hebben wilt. (maar heb je waarschijnlijk al gedaan)
quote:Duh
Op donderdag 23 januari 2003 20:23 schreef dutchmage het volgende:
uhh nieuwschierig vraagje wat voor therapie heb je gehad..?
je hoeft niet te antwoorden
quote:Nee die therapie hielp niet ben nog steeds verslaafd aan die rotdingen
Op vrijdag 24 januari 2003 17:17 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Duh
Anti-Jellybean-therapie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |