abonnement Unibet Coolblue
pi_197210457
Stel je bent gesetteld met de liefde van je leven, een geweldige vrouw jullie vullen elkaar aan, allemaal prima, ze voelt zich veilig bij haar man, humor is etc, etc, gemeenschap is goed, maar je weet als man zijnde dat je jonge heer niet de gemiddelde Fokkers formaat heeft van 23+ cm. De man is in dit geval wat kleiner geschapen dan gemiddeld.

Hoe kan een man overtuigd zijn dat zijn vrouw niet met een monster lul stiekem na werktijd gemeenschap zal hebben?
pi_197210514
Vertrouwen.
pi_197210529
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:42 schreef Erasmus het volgende:
Vertrouwen.
Vrouwen kunnen duivels zijn en dingen verbergen. Wat is dat voor domme antwoord "vertrouwen".

Welke HR medewerker heeft jou moderator gemaakt?
pi_197210544
Door onderdanig te zijn naar je vrouw, en uit de hondenbak te drinken.
Eens kijken
pi_197210558
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:43 schreef TurboPower het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen duivels zijn en dingen verbergen. Wat is dat voor domme antwoord "vertrouwen".

Welke HR medewerker heeft jou moderator gemaakt?
Dat het niet het antwoord is wat je wil horen maakt het niet minder waar. Blijkbaar vertrouw jij je vriendin niet, anders had je de angst niet dat ze vreemdgaat.

Dat jij gelijk in de rondte boos gaat doen in plaats van normaal weerleggen zegt imo genoeg. :)
pi_197210561
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:43 schreef TurboPower het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen duivels zijn en dingen verbergen. Wat is dat voor domme antwoord "vertrouwen".

Welke HR medewerker heeft jou moderator gemaakt?
Wat is dit voor bagger reactie, open dan geen topic :')
pi_197210569
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:43 schreef TurboPower het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen duivels zijn en dingen verbergen. Wat is dat voor domme antwoord "vertrouwen".

Welke HR medewerker heeft jou moderator gemaakt?
Vertrouwen is de hoeksteen van elke relatie.

En zo te horen moet jij eerst eens gaan werken aan vertrouwen in jezelf, daarna komt een ander vertrouwen aan de beurt.

Jij hebt dat vertrouwen niet, dat betekent dat je gaat lopen claimen en bezitten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 4 januari 2021 @ 17:46:43 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_197210572
Dus om het even samen te vatten.. je hebt een kleine lul en geen ruggengraat?

R&P / Een 'te' lieve man...
pi_197210584
Oke jullie hebben gelijk, sorry moderator ik heb veel wisselende hormonen.
pi_197210585
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:46 schreef kwiwi het volgende:
Dus om het even samen te vatten.. je hebt een kleine lul en geen ruggengraat?

R&P / Een 'te' lieve man...
Vet aantrekkelijk. Ja TS, wees bang...heel erg bang. :+
pi_197210597
Wat is kleiner dan gemiddeld?
pi_197210624
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:47 schreef TurboPower het volgende:
Oke jullie hebben gelijk, sorry moderator ik heb veel wisselende hormonen.
:') _O-
Eens kijken
pi_197210643
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:47 schreef TurboPower het volgende:
Oke jullie hebben gelijk, sorry moderator ik heb veel wisselende hormonen.
Dat geeft niet, het was dan ook niet als een kutreactie bedoeld. Excuses aanvaard.

Opnieuw een poging:

Maar waarom lijk jij je vriendin niet te kunnen vertrouwen? Is er (naast onzekerheid) iets in het verleden voorgekomen waardoor je dit gevoel krijgt? Lijkt mij niet prettig om dergelijke gedachtes aan mijn relaties aan te houden. Dan ben ik liever single (ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar dan loop je in ieder geval niet dagelijks met dergelijke onzekerheid en angsten rond).

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 04-01-2021 17:51:25 ]
  maandag 4 januari 2021 @ 18:13:40 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197211032
- Hahaha jouw reactie is weg -

[ Bericht 65% gewijzigd door CoolGuy op 04-01-2021 18:44:25 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197211220
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:43 schreef TurboPower het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen duivels zijn en dingen verbergen. Wat is dat voor domme antwoord "vertrouwen".

Welke HR medewerker heeft jou moderator gemaakt?
Vertrouwen is goed, GPS beter O-)
pi_197211273
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:26 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Vertrouwen is goed, GPS beter O-)
Snel je vriendin voor dat coronavaccin sturen dan.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 4 januari 2021 @ 18:40:29 #17
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_197211437
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:47 schreef TurboPower het volgende:
Oke jullie hebben gelijk, sorry moderator ik heb veel wisselende hormonen.
Vooral de schuld 'buiten jezelf" leggen. :N

OT: Waarom zou je je zorgen maken om dat zoiets gaat gebeuren? Sowieso zou je het niet kunnen voorkomen op welke manier dan ook, en zeker niet door je er druk om te maken of je vriendin te gaan wantrouwen. Als het niet gebeurt, zit je het alleen maar minder leuk voor jezelf te maken omdat jij bang bent dat ze een gigapenis aan het zoeken is. En als het wel gebeurd, dan had je er ook niets aan om je zorgen te maken want dat heeft dan ook niets voorkomen.

En ja tuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Maar je kan alleen maar doen wat je kan doen, dus zorg jij maar gewoon dat je beetje moeite in je relatie steekt; meer dan je best doen kan je niet.
WFPB!
  maandag 4 januari 2021 @ 18:42:05 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 4 januari 2021 @ 18:42:50 #19
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_197211474
quote:
Hoe kan een man overtuigd zijn dat zijn vrouw niet met een monster lul stiekem na werktijd gemeenschap zal hebben?
Niet.
Als je zo onzeker over jezelf bent zou ik daar eerst wat aan doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 4 januari 2021 @ 18:47:48 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_197211560
De angst en onzekerheid vergroten de kans op vreemdgaan eerder dan het formaat van bepaalde lichaamsdelen. Werk aan vertrouwen in je zelf, haar en jullie relatie. Als het echt goed zit taalt ze niet naar een ander.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_197211595
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:39 schreef TurboPower het volgende:
Hoe kan een man overtuigd zijn dat zijn vrouw niet met een monster lul stiekem na werktijd gemeenschap zal hebben?
Om te beginnen zijn er weinig vrouwen die daar behoefte aan hebben: Zo'n omgekeerde bevalling is over het algemeen niet heel erg prettig.

Afgezien daarvan gedragen de meeste mannen met een monster-lul zich ook als een enorme lul.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 4 januari 2021 @ 18:52:07 #22
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_197211652
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Afgezien daarvan gedragen de meeste mannen met een monster-lul zich ook als een enorme lul.
Ervaring? :+
WFPB!
pi_197212193
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Om te beginnen zijn er weinig vrouwen die daar behoefte aan hebben: Zo'n omgekeerde bevalling is over het algemeen niet heel erg prettig.

Afgezien daarvan gedragen de meeste mannen met een monster-lul zich ook als een enorme lul.
Echt wel, zoek maar op BBC en zie het verschil in 'nattigheid' bij de vrouwen... Kan geen toeval zijn :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197212336
quote:
6s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:21 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Echt wel, zoek maar op BBC en zie het verschil in 'nattigheid' bij de vrouwen... Kan geen toeval zijn :P
Volgens mij zijn de vrouwen op de Britse staatstelevisie niet veel natter dan de dames op andere zenders hoor. :+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_197212378
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de vrouwen op de Britse staatstelevisie niet veel natter dan de dames op andere zenders hoor. :+
Niet weten hoe die britten zijn :T
pi_197212528
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:43 schreef TurboPower het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen duivels zijn en dingen verbergen. Wat is dat voor domme antwoord "vertrouwen".

Welke HR medewerker heeft jou moderator gemaakt?
Hahahahahahahahahahahahahaha

Misschien kun je doen alsof je een lange penis hebt?
pi_197213440
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:47 schreef TurboPower het volgende:
Oke jullie hebben gelijk, sorry moderator ik heb veel wisselende hormonen.
Als je kan voorkomen dat je ook vaker zo reageert bij de liefde van je leven, neemt ze waarschijnlijk wel genoegen met die < 23cm van je.

En verder kan je eigenlijk niemand binden aan je, het moet vanzelf gaan of het wordt moeilijk, terug naar het zinnetje hierboven:

Lief en betrouwbaar zijn zodat iemand eens op je terug kan vallen zal wel een heel goed begin zijn.

Misschien kan jij je zelfbenoemde tekortkoming wel compenseren door wat anders, uithoudingsvermogen, techniek?
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:37:26 #28
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197242594
Heb je niks anders om je gebrek aan penislengte te compenseren dan?
pi_197244097
Maar begrijp ik het nou goed, ze mag dus niet met een monster lul stiekem na werktijd gemeenschap hebben?
What's the name of the game?
pi_197244161
Vertrouwen en seks bespreekbaar houden (of maken). Daarmee bedoel ik niet dat je elke avond moet vragen of ze het écht niet erg vindt dat je een kleine piemel hebt, maar samen ontdekken en bespreken wat jullie wel of niet fijn vinden bij de seks.
pi_197269234
- spam -

[ Bericht 95% gewijzigd door CoolGuy op 07-01-2021 18:17:48 ]
pi_197276615
En waarom zou ze vreemdgaan omdat je maatje kleiner bent? Vrouwen geven alleen om de lul en verder niks? Grootte van lul zal wel uitmaken maar beetje aantrekkingskracht maakt ook vast uit.
pi_197280735
Niet. Elke vrijdag nodigt ze een random FOK!ker uit om zijn pener eens uit te proberen.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:19:26 #34
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_197281049
Ook mannen met een lul van 23+ cm worden weleens bedrogen. Het is een angst die voortkomt uit je eigen onzekerheid en een andere man zal weer onzeker zijn over een ander aspect van zichzelf en vrezen dat ze daarom vreemdgaat.

Vreemdgaan ligt bij de ander, niet bij jou. Het enige wat jij kunt doen om dat te voorkomen is jouw steentje bijdragen aan een fijne relatie, met lekkere seks. Als zij dan vreemdgaat, dan is dat niet jouw schuld.
pi_197281587
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:39 schreef TurboPower het volgende:

Hoe kan een man overtuigd zijn dat zijn vrouw niet met een monster lul stiekem na werktijd gemeenschap zal hebben?
Enerzijds een klein beetje genoeg zelfvertrouwen hebben, om niet te denken dat alle andere mannen zoveel beter dan jou zouden zijn.

Vervolgens ook een beetje genoeg interesse in je partner hebben, om in de gaten te hebben als er dingen niet goed zitten in de relatie.

En als laatste ook niet doorslaan in het idee dat een relatie altijd goed _moet_ gaan en dat het een 'falen' zou zijn als de relatie uitgaat.
Als dat gebeurt, pastte die relatie gewoon niet zo goed op de lange termijn, maar ook dat hoeft geen reden te zijn om totdat het foutgaat gewoon plezier samen te hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door RM-rf op 08-01-2021 18:36:38 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197282324
quote:
6s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:21 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Echt wel, zoek maar op BBC en zie het verschil in 'nattigheid' bij de vrouwen... Kan geen toeval zijn :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glijmiddel

En over hoeveel cm hebben we het?
  vrijdag 8 januari 2021 @ 11:34:46 #37
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197282821
Klaagt ze dan? Merk je teleurstelling? Doet ze het niet graag met je? Komt ze niet klaar? Geniet ze niet?

Onzekerheid over de maat is meer een mannen ding dan dat vrouwen daar echt mee zitten.
Extreme maten, zowel groot als klein, kunnen lastiger zijn. Maar het is echt niet snel te klein en groter is niet perse beter.

Heb wel bedpartners gehad die groot geschapen waren, dat wisten en daar op leunde zeg maar. Dat waren niet de beste bedpartners.
En dat terwijl ik vrij makkelijk klaar kan komen van penetratie. Veel vrouwen zijn veel meer gericht op de klit en opbouw van genot.

Ipv je druk te maken om de maat van je pik, waardoor je met jezelf bezig bent, zou je je beter bezig houden met wederzijds genot.
Een bedpartner die vanuit onzekerheid of ego vooral met zichzelf bezig is is een mindere bedpartner.

In mijn top drie staat geen man met fok pener iig.
In de top 5 wel iemand die daarbij in de buurt kwam, maar niet om de maat van zijn pik. Werkte niet tegen hem hoor, eerlijk is eerlijk. Maar hij maakte me zo gek dat ik sidderend klaar kwam zodra hij ook maar 1 vinger naar binnen liet glijden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197290384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 10:59 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Glijmiddel

En over hoeveel cm hebben we het?
You don't wanna know...
pi_197354884
De deur uitstampen als ze niet tevreden is. Scheelt jouw hoop twijfels en hoofdpijn.
pi_197356758
TS is prestatiegericht en ondermaats bedeeld?

Als je relatie puur om sex gaat, dan zou je wel kunnen verwachten dat de vrouw op zoek gaat naar iets "beters" als jij niet presteert.
Als de relatie om liefde en respect gaat en er zijn geen zaken die de relatie verstoren dan is er ook vertrouwen en hoef je je geen zorgen te maken.
Het is wat.......
pi_197402782
Ik zou het nooit stiekem na werktijd doen. Maar gewoon in het weekend met goedkeuring van mijn partner :P.

Vertrouwen, eerlijkheid en openheid zijn belangrijk, als dat ontbreekt is elke relatie gedoemd om te mislukken, ongeacht of het een open of gesloten relatie is.
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:34:10 #42
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_197414369
Een mooie vrouw heb je nooit alleen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 14 januari 2021 @ 22:00:38 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197415413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:34 schreef PzKpfw het volgende:
Een mooie vrouw heb je nooit alleen.
BS

Dat anderen willen maakt niet dat diegene dat ook wil.
Sterker nog, heb een aantal relatie’s op de klippen zien lopen door deze gedachtegang. Omdat de ander gewoonweg niet inzag hoeveel ze waard waren en aandacht van buiten erg bedreigend vond.

Geen van die mooie vrouwen (of mannen) ging er vandoor met een ander (maakte daar ook geen aanstalten toe). Maar het idee van de partner dat een kaper op de kust vanzelf zou winnen van hun draaide de relatie de nek om.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197415458
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

BS

Dat anderen willen maakt niet dat diegene dat ook wil.
Sterker nog, heb een aantal relatie’s op de klippen zien lopen door deze gedachtegang. Omdat de ander gewoonweg niet inzag hoeveel ze waard waren en aandacht van buiten erg bedreigend vond.

Geen van die mooie vrouwen (of mannen) ging er vandoor met een ander (maakte daar ook geen aanstalten toe). Maar het idee van de partner dat een kaper op de kust vanzelf zou winnen van hun draaide de relatie de nek om.
Amen. Goed gezegd.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  donderdag 14 januari 2021 @ 22:14:46 #45
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_197415798
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

BS

Dat anderen willen maakt niet dat diegene dat ook wil.
Sterker nog, heb een aantal relatie’s op de klippen zien lopen door deze gedachtegang. Omdat de ander gewoonweg niet inzag hoeveel ze waard waren en aandacht van buiten erg bedreigend vond.

Geen van die mooie vrouwen (of mannen) ging er vandoor met een ander (maakte daar ook geen aanstalten toe). Maar het idee van de partner dat een kaper op de kust vanzelf zou winnen van hun draaide de relatie de nek om.
Dan waren dat vast geen mooie vrouwen ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_197416596
Wees blij, ik kan die van mij vertrouwen maar het is gewoon een kut wijf. Ook een kleine pik, misschien dat het daarom zo'n irritante trut is.
Wie een kuil graaft voor een ander heeft een hoop werk te doen.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 07:15:18 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197419421
quote:
81s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:37 schreef herverwijderd het volgende:
Heb je niks anders om je gebrek aan penislengte te compenseren dan?
Juist, hoe lang is je tong, bijvoorbeeld?

En denk aan wat je grootouders al zeiden; beter een kleine rappe dan een lange slappe :) ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 07:25:00 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197419446
Maar je kiest een partner toch niet voor een specifiek ding. Het is toch een totaalpakket, waarin zoveel dingen zitten inclusief afkomst, gelijk niveau, lichaam, lekker ruiken, leuk karakter, extra- of introvert enz enz enz enz.
De keren dat ALLEEN de lengte van een penis of het formaat van de borsten doorslaggevend zijn om wel of niet bij elkaar te blijven zijn maar uiterst zelden. Meestal speelt er dan toch meer mee.
En heb je de pech dat je nou net een vrouw hebt getroffen, die kans op de 1 miljoen of zo, waarbij alleen al de (niet aanwezige) lengte doorslaggevend is, tja, dan heb je pech. Maar dan is zij de gehandicapte (in haar hoofd) en niet jij (in je broek).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197419499
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:25 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar je kiest een partner toch niet voor een specifiek ding.
Als TS een jaar of 16 is dan begrijp ik het wel. Maar dat betekent alleen dat hij nog veel moet leren
Het is wat.......
  vrijdag 15 januari 2021 @ 07:42:37 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_197419537
Tenzij je met iets kleiner dan gemiddeld een micropenis bedoelt, is dit typisch iets waar alleen mannen zich druk over maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')