quote:Hij denkt dat ie al gewonnen heeft, zoals hij die eerste keer opkwam nadat hij een wildcard had gekregen
Op vrijdag 24 januari 2003 19:02 schreef Riann het volgende:[..]
en wat doet joel precies verkeerd dan volgens jou
quote:Hij was gewoon superblij dat hij de wildcard had gekregen
Op vrijdag 24 januari 2003 19:29 schreef Sayhey het volgende:[..]
Hij denkt dat ie al gewonnen heeft, zoals hij die eerste keer opkwam nadat hij een wildcard had gekregen
echt belachelijk! En hij verkracht Gansta's Paradise!
dat zou jij en dat zou ik ook zijn.
En hij deed verbazing wekkend gansta's paradise goed maar dat is is mijn mening
quote:Dat denkt Bas ook (het meest van allemaal), en daarvan vind je wel dat ie moet winnen.
Hij denkt dat ie al gewonnen heeft, zoals hij die eerste keer opkwam nadat hij een wildcard had gekregen
echt belachelijk!
quote:Een leuke jongen misschien, maar kan hij ook zingen? Is hij een idool? Daar gaat het toch om dacht ik.
Op vrijdag 24 januari 2003 19:42 schreef Sayhey het volgende:
En ja, ik vind dat Bas wel mag winnen, vind hem een leuke jongen.
quote:Hij kan zeker wel zingen ja. Hij heeft me heel erg verrast met de eerste live show. Hij is zeker wel een idool, hij heeft een leuk koppie, en ik zou best een poster van hem boven me bed willen hangen!
Op vrijdag 24 januari 2003 19:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Een leuke jongen misschien, maar kan hij ook zingen? Is hij een idool? Daar gaat het toch om dacht ik.
quote:Van Bas?
Op vrijdag 24 januari 2003 19:51 schreef Sayhey het volgende:Hij kan zeker wel zingen ja. Hij heeft me heel erg verrast met de eerste live show. Hij is zeker wel een idool, hij heeft een leuk koppie, en ik zou best een poster van hem boven me bed willen hangen!
quote:Als iemand ook maar denkt dat ie gaat winnen, is ie mooi stom. Hoe kun je dat nu weten. Maargoed. Mensen die denken dat iemand denkt dat hij gaat winnen is hetzelfde gevalletje
echt belachelijk! En hij verkracht Gansta's Paradise!
quote:Nou, Joel denkt het hoor... En anders z'n vader toch wel zeker
Op zaterdag 25 januari 2003 12:21 schreef Takkembah het volgende:Als iemand ook maar denkt dat ie gaat winnen, is ie mooi stom. Hoe kun je dat nu weten. Maargoed. Mensen die denken dat iemand denkt dat hij gaat winnen is hetzelfde gevalletje
quote:Joel met z'n grote smoel.
Op zaterdag 25 januari 2003 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind alles best, zolang die Joeller maar uitvliegt vanavond!
: Dewi, Hind, David
: Jamai, Joel, Marieke, Bas, Jimbo
quote:Mee eens.
Op zaterdag 25 januari 2003 17:35 schreef Minnie_ het volgende:Jim, Hind, Dewi
Jamai, David, Marieke
Joel, Bas
quote:Ik heb zojuist van mijn broertje vernomen dat Jim Cry me a River van Justin Timberlake gaat zingen. Ben benieuwd of ie net zo door de mand valt als vorige week.
Op zaterdag 25 januari 2003 18:14 schreef Partygurl het volgende:
Weet er al iemand wie welk liedje vanavond gaat doen?
Voor de duidelijkheid:
Hind, David, Dewi ![]()
Bas, Jamai ![]()
Marieke, Joel ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door LuQas op 25-01-2003 18:43]
quote:Volgens mij is dat van te voren nog niet bekend?
Op zaterdag 25 januari 2003 18:14 schreef Partygurl het volgende:
Weet er al iemand wie welk liedje vanavond gaat doen?
Ja Jim staat bij de 1e en 2e.. ik weet het niet! Hij heeft een leuk koppie, en ziet er zeker uit als een idool, maar hij moet het niet weer zo verknallen als vorige week!
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 18:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:Hind, Jamai, Dewi, (Jim)
David, Marieke, (Jim)
Joel en Bas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |