abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8073911

Deze mensen zijn nog in de strijd: Jamai, Hind, Dewi, David, Marieke, Jim, Bas en Joel.

pi_8074040
Hind en Dewi hebben verreweg de beste stem, ik hoop echt dat de finale tussen die 2 gaat

joel kan mij niet snel genoeg eruit wezen

pi_8074079
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:16 schreef erikh het volgende:
Hind en Dewi hebben verreweg de beste stem, ik hoop echt dat de finale tussen die 2 gaat

joel en jim kunnen mij niet snel genoeg eruit wezen

eten!!!
pi_8074297
hind of dewi mogen van mij winnen
Wat heb je tegen ambtenaren? Ze doen toch niks!
pi_8074338
Mja ik vind die Jim echt niet mooi zingen hoor ( stijl )
Hij zingt echt op zo'n iritante manier gewoon, is toch nergens voor nodig.
Elk liedje klinkt hetzelfde bij hem.
Of het ligt aan mij ;p
leven als een koning
pi_8074401
Bas vind ik persoonlijk erg goed...
Bas en Hind hebben recht op de finale vind ik.
pi_8077800
Bas en David heb ik er het liefst zaterdag uit, met zn twee'en ja.

Wie dr wint maakt me dan voor de rest niet zoveel uit.

pi_8081866
Ik vind het trouwens steeds moeilijker worden hoor.
Eerst was het voor mij alleen maar Jamai, maar ze zijn allemaal ontzettend goed!! Alleen Jim vind ik wat raar zingen, erg monotoom, maar hij ziet er wel weer erg leuk uit (Bas ook trouwens).
  vrijdag 24 januari 2003 @ 09:25:58 #9
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_8082181
Ik hoop dat die Ken er zaterdag uitvliegt! Kan ie weer lekker met zijn gebleekte tanden op schoot bij zijn pappie gaan zitten en met Barbie gaan spelen!

Joel, phone home!

Back in town
pi_8082628
Laat Joel er alsjeblieft uitgaan!!!!!!!!!

Bas vind ik ook niks. Hij zingt wel aardig, maar voor de rest is het niks. Hij staat maar met dat lege handje te wapperen, heeft geen uitstraling en trampelt wat met z'n voetjes heen en weer.

pi_8082644
Volgens de story was Jim helemaal ingestort, en moest ie er over denken of ie nog wel verder ging met het programma.. Zou het een excuusje zijn om zijn ontzettend slechte prestatie van afgelopen zaterdag in te dekken?
pi_8082650
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:25 schreef ChrisJX het volgende:
Laat Joel er alsjeblieft uitgaan!!!!!!!!!

Bas vind ik ook niks. Hij zingt wel aardig, maar voor de rest is het niks. Hij staat maar met dat lege handje te wapperen, heeft geen uitstraling en trampelt wat met z'n voetjes heen en weer.

Ik ben het er helemaal mee eens, maar dan mag David er ook al wel uit.

Mijn top 3:
1. Hind
2. Dewi
3. Jamai

Jim is ook wel leuk, maar heeft zo weinig uitstraling.

Billie Holiday is Lady Day!
pi_8082706
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 10:26 schreef Stranger het volgende:
Volgens de story was Jim helemaal ingestort, en moest ie er over denken of ie nog wel verder ging met het programma.. Zou het een excuusje zijn om zijn ontzettend slechte prestatie van afgelopen zaterdag in te dekken?
Het staat dan wel in een roddelblad, maar nogmaals: het zou me helemaal niets verbazen.
En dan krijgen die gillende meisjes wat ze verdienen: een idool die al dat gekrijs niet aankan.
pi_8082726
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:28 schreef Blaetman het volgende:
Mja ik vind die Jim echt niet mooi zingen hoor ( stijl )
Hij zingt echt op zo'n iritante manier gewoon, is toch nergens voor nodig.
Elk liedje klinkt hetzelfde bij hem.
Of het ligt aan mij ;p
nee ligt absoluut niet aan jou! Ieder liedje gebruikt ie dezelfde saaie intonatie... vind ik geen zak aan.. het enige voordeel dat ie heeft is dat ie er goed uitziet...

die jongen gaat het niet redden denk ik...

pi_8082729
Wou ie nou cry me a river gaan zingen?? dat is amper een liedje, laat staan dat er in gezongen wordt..
pi_8082754
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 09:25 schreef Elbutre het volgende:
Ik hoop dat die Ken er zaterdag uitvliegt! Kan ie weer lekker met zijn gebleekte tanden op schoot bij zijn pappie gaan zitten en met Barbie gaan spelen!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_8082878
quote:
Hij kan nu al niet meer de druk aan!!
Jammer voor hem, misschien over een jaartje of 4 opnieuw proberen.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 11:00:26 #18
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8083088
quote:
Jullie trappen er lekker allemaal in...

Mister Jim Himself heeft in de afgelopen uitzending zelfs nog gezegd dat je niks moet geloven wat in de roddelbladen staat

(Alhoewel ik nu wel het volgende berichtje tegenkom op zijn officiële website)

Heeyy en welkom op jimbakkum.com
Sorry maar ik ben tijdelijk off-line!
Maar CU soon!!!
JIM

Oja, moet de topic titel niet zijn "The Saga Continues" ??

pi_8083970
Ik lees hier soms welk liedje een van d etalenten in de komende uitzending gaat zingen. Komt die info van de idols.nl of ergens anders vandaan?

Ik vind het namelijk wel interessant om in te schatten van te voren of het een goede keus is geweest of niet.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 14:40:35 #20
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_8086852
Denk dat Hind en Dewi qua stem de meeste kans maken op de finale...

maar ja als je kijkt naar wat een geschreeuw toen Jim opkwam>? Het was net of de BSB gingen optreden? (same sort of fans I think)... Ik vind Jim echt niet goed, maar hij lijkt wel duidelijk het idool van de jongere jeugd geworden....

zelf hoop ik ook nog steeds dat Bas doorgaat, en dat hij zaterdag minder last heeft van zijn stem...

we shall see....

Jen

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_8088332
Ik vind Hind eigenlijk de beste, qua zang en ze ziet er ook nog eens heel goed uit. Van mij mag Hind wel winnen. Of anders Jamai, die zingt ook heel goed, heeft een leuke, sympathieke uitstraling en een leuke babbel. Dus van mij mag de finale tussen Hind en Jamai gaan.

Ik weet niet of het waar is van Jim, maar ik denk dat het ergens wel te begrijpen is, als je in een paar maanden tijd van een gewone doorsneeschooljongen verandert in iemand die niet meer normaal over straat kan...ik denk dat dat best zwaar is als je nog maar vijftien bent. Ik denk dat dat bij die anderen wel wat minder ver gaat.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 24 januari 2003 @ 16:19:00 #22
1540 Leonie
Voor jou van mij
pi_8088850
Ik kan niet wachten tot zaterdagavond om te kijken met welk liedje en optreden Joel zichzelf weer voor schut zet! Ik hoop dat hij als 1 van de laatsten uitvliegt omdat dan de hoop op dat gewilde platenwurgcontractje het grootst is..zodat wij zijn papa weer zien huilen...
By the Way, Hind en Jamai in de finale..maar ik ben bang dat alle 13, 14 en 15 jarige meisjes allemaal op Jim gaat stemmen..en dat hij dus wint..
Don't touch the computer, don't ever touch the computer!
  vrijdag 24 januari 2003 @ 16:28:24 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_8089000
En weer wordt Joel heel vaak negatief genoemd. Ik ga toch maar eens goed kijken zaterdag om te zien of hij inderdaad zo dramatisch is als iedereen zegt. Er wordt iig veel over hem geluld, dus hij houdt de gemoederen wel bezig. Is Joel de Mustapha van Idols?
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 24 januari 2003 @ 18:40:14 #24
45438 Sayhey
Clever Girl
pi_8091374
Ik hoop ook dat die Joel er snel uit gaat. Ik erger me dood aan hem, hoe hij zich gedraagt. En Jim mag er van mij ook wel uit, want heeft die gast een eentonige stem zeg, echt niet plezierig om naar te luisteren.
Laat Hind, Dewi of Bas maar winnen
Clever girl, Think you are but you think too much.
pi_8091682
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 18:40 schreef Sayhey het volgende:
Ik hoop ook dat die Joel er snel uit gaat. Ik erger me dood aan hem, hoe hij zich gedraagt. En Jim mag er van mij ook wel uit, want heeft die gast een eentonige stem zeg, echt niet plezierig om naar te luisteren.
Laat Hind, Dewi of Bas maar winnen
en wat doet joel precies verkeerd dan volgens jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')