joel kan mij niet snel genoeg eruit wezen
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:16 schreef erikh het volgende:
Hind en Dewi hebben verreweg de beste stem, ik hoop echt dat de finale tussen die 2 gaatjoel en jim kunnen mij niet snel genoeg eruit wezen
Wie dr wint maakt me dan voor de rest niet zoveel uit.
Joel, phone home!
Bas vind ik ook niks. Hij zingt wel aardig, maar voor de rest is het niks. Hij staat maar met dat lege handje te wapperen, heeft geen uitstraling en trampelt wat met z'n voetjes heen en weer.
quote:Ik ben het er helemaal mee eens, maar dan mag David er ook al wel uit.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:25 schreef ChrisJX het volgende:
Laat Joel er alsjeblieft uitgaan!!!!!!!!!Bas vind ik ook niks. Hij zingt wel aardig, maar voor de rest is het niks. Hij staat maar met dat lege handje te wapperen, heeft geen uitstraling en trampelt wat met z'n voetjes heen en weer.
Mijn top 3:
1. Hind
2. Dewi
3. Jamai
Jim is ook wel leuk, maar heeft zo weinig uitstraling.
quote:Het staat dan wel in een roddelblad, maar nogmaals: het zou me helemaal niets verbazen.
Op vrijdag 24 januari 2003 10:26 schreef Stranger het volgende:
Volgens de story was Jim helemaal ingestort, en moest ie er over denken of ie nog wel verder ging met het programma.. Zou het een excuusje zijn om zijn ontzettend slechte prestatie van afgelopen zaterdag in te dekken?
quote:nee ligt absoluut niet aan jou! Ieder liedje gebruikt ie dezelfde saaie intonatie... vind ik geen zak aan.. het enige voordeel dat ie heeft is dat ie er goed uitziet...
Op donderdag 23 januari 2003 20:28 schreef Blaetman het volgende:
Mja ik vind die Jim echt niet mooi zingen hoor ( stijl )
Hij zingt echt op zo'n iritante manier gewoon, is toch nergens voor nodig.
Elk liedje klinkt hetzelfde bij hem.
Of het ligt aan mij ;p
die jongen gaat het niet redden denk ik...
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 09:25 schreef Elbutre het volgende:
Ik hoop dat die Ken er zaterdag uitvliegt! Kan ie weer lekker met zijn gebleekte tanden op schoot bij zijn pappie gaan zitten en met Barbie gaan spelen!
quote:Hij kan nu al niet meer de druk aan!!
Volgens de story was Jim helemaal ingestort, en moest ie er over denken of ie nog wel verder ging met het programma.. Zou het een excuusje zijn om zijn ontzettend slechte prestatie van afgelopen zaterdag in te dekken?
quote:Jullie trappen er lekker allemaal in...
Mister Jim Himself heeft in de afgelopen uitzending zelfs nog gezegd dat je niks moet geloven wat in de roddelbladen staat
(Alhoewel ik nu wel het volgende berichtje tegenkom op zijn officiële website)
Heeyy en welkom op jimbakkum.com
Sorry maar ik ben tijdelijk off-line!
Maar CU soon!!!
JIM
Oja, moet de topic titel niet zijn "The Saga Continues" ??
Ik vind het namelijk wel interessant om in te schatten van te voren of het een goede keus is geweest of niet.
maar ja als je kijkt naar wat een geschreeuw toen Jim opkwam>? Het was net of de BSB gingen optreden? (same sort of fans I think)... Ik vind Jim echt niet goed, maar hij lijkt wel duidelijk het idool van de jongere jeugd geworden....
zelf hoop ik ook nog steeds dat Bas doorgaat, en dat hij zaterdag minder last heeft van zijn stem...
we shall see....
Jen
Ik weet niet of het waar is van Jim, maar ik denk dat het ergens wel te begrijpen is, als je in een paar maanden tijd van een gewone doorsneeschooljongen verandert in iemand die niet meer normaal over straat kan...ik denk dat dat best zwaar is als je nog maar vijftien bent. Ik denk dat dat bij die anderen wel wat minder ver gaat.
quote:en wat doet joel precies verkeerd dan volgens jou
Op vrijdag 24 januari 2003 18:40 schreef Sayhey het volgende:
Ik hoop ook dat die Joel er snel uit gaat. Ik erger me dood aan hem, hoe hij zich gedraagt. En Jim mag er van mij ook wel uit, want heeft die gast een eentonige stem zeg, echt niet plezierig om naar te luisteren.
Laat Hind, Dewi of Bas maar winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |