abonnement Unibet Coolblue
pi_197207253
Ik ben al een aantal jaren bevriend met iemand die ik via werk heb leren kennen. Op een gegeven moment groeide we uit elkaar, omdat we toch andere interesses hadden, en hij ook niet altijd als de meeste snuggere persoon overkwam.

Nu sinds het begin van de Corona periode is hij erg actief geworden op Facebook. Hij is een anti-vaccin/corona persoon geworden.

Tevens vind hij de amerikaanse politiek ook erg interessant, en is hij een groot voorstander van Trump. Volgens hem heeft Trump dan ook gelijk wat betreft de fraude etc.

Alleen is hij zo erg doorgeslagen in zijn waanzin. Hij gelooft in de complottheorieën. Denkt dat leiders zoals Rutte zijn vervangen door kloons. Dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen etc, Denkt ook dat God bestaat en dat Corona is uitgevonden door duivelse praktijken.

Al met al heb ik daardoor ook weinig behoefte meer om bevriend te zijn met iemand. Ik heb dan ook een aantal keren geprobeerd met hem hierover in discussie te gaan, maar het is alsof je tegen een muur praat.

Nu weet ik zelf ook dat het inderdaad weinig zin heeft, en dat ik hem niet van mening zal veranderen, omdat al het bewijs wat ik lever word gezien als fake news en msm.

Maar toch kan ik het dan ergens niet laten om erop te reageren, puur omdat ik mij gewoon irriteer aan hoe dom iemand kan zijn en hoever je kan doorslaan in bepaalde waanzin.

Na ons laatste gesprek heeft hij mij geblokkeerd, nadat ik voor de zoveelste keer aan hem vroeg of hij dan ook daadwerkelijk een filmpje wilde delen waarin specifiek werd gezegd dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen. :')

Mijn vraag is, herkennen jullie dit ook? Hebben jullie ook iemand in je sociale kring die in deze dingen gelooft? En hoe gaan jullie daarmee om?
pi_197207279
Dit soort mensen moet je niet als vrienden willen, gewoon verwijderen en klaar er mee
pi_197207343
Dat filmpje is er hoor, Bill zegt dat hij door middel van vaccinaties de populatie wil verminderen. Alleen denkt men niet verder hoe dat werkt.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 4 januari 2021 @ 14:45:22 #4
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197207371
Ik vermijd het krijgen van domme vrienden.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 4 januari 2021 @ 14:46:51 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_197207396
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:43 schreef Alarmonoff het volgende:
Dat filmpje is er hoor, Bill zegt dat hij door middel van vaccinaties de populatie wil verminderen. Alleen denkt men niet verder hoe dat werkt.
Bill Gates zegt dat hij bevolkingsgroei in Afrika wil afremmen door via vaccinaties van kinderen de kindersterfte terug te dringen waardoor mensen in bijvoorbeeld Nigeria en Somalië niet meer de drang voelen om 7 kinderen te werpen zodat er 4 over blijven.

Maar mensen horen vaak wat ze willen horen. Vaak is er een diepere overtuiging die aan de basis ligt van dit soort dingen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_197207408
je eerste zin klinkt niet echt als een vriend. En waarom zou je dat zo houden als je geen raakvlakken hebt? Wappies weren.
pi_197207417
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:37 schreef Solid-Snake het volgende:
Mijn vraag is, herkennen jullie dit ook? Hebben jullie ook iemand in je sociale kring die in deze dingen gelooft?
Ja, maar niet bij m'n vrienden (want dat zou niet werken).
quote:
En hoe gaan jullie daarmee om?
Onderwerp vermijden en het over andere dingen hebben. Doodzwijgen als die ander er over begint.
  maandag 4 januari 2021 @ 14:51:45 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_197207473
Een andere manier (dan doodzwijgen en afstoten) is trouwens een conversatietechniek genoemd "SE"

Hier een playlist met demonstraties door Anthony Magnabosco)

https://www.youtube.com/p(...)S1_B_sWkOhEJ2d9sLb2A

Bekijk eerst meerdere video's voordat je conclusies trekt over de methode.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 14:58:22 #9
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_197207591
Discussiëren*
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_197207657
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:51 schreef SpecialK het volgende:
Een andere manier (dan doodzwijgen en afstoten) is trouwens een conversatietechniek genoemd "SE"

Hier een playlist met demonstraties door Anthony Magnabosco)

https://www.youtube.com/p(...)S1_B_sWkOhEJ2d9sLb2A

Bekijk eerst meerdere video's voordat je conclusies trekt over de methode.
Ik zal het eens bekijken :)
pi_197207678
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:47 schreef Aanmodderfakker het volgende:
je eerste zin klinkt niet echt als een vriend. En waarom zou je dat zo houden als je geen raakvlakken hebt? Wappies weren.
Ik zie hem momenteel ook niet meer als een vriend. We waren in het begin wel close, maar we groeide gewoon uit elkaar.

Misschien omdat je op een bepaald moment elkaar toch anders leert kennen?
  maandag 4 januari 2021 @ 15:04:43 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197207692
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zie hem momenteel ook niet meer als een vriend. We waren in het begin wel close, maar we groeide gewoon uit elkaar.

Misschien omdat je op een bepaald moment elkaar toch anders leert kennen?
Ik hoopte dat het een vertyping was in de OP, maar blijkbaar niet.... :'(
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197207704
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Discussiëren*
Ai dom haha.

Ik kan het volgens mij zelf niet aanpassen.
  maandag 4 januari 2021 @ 15:05:40 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197207707
Daar moet je niet mee discussiëren, gewoon volgen voor de entertainment. Of verwijderen uit je vriedenlijst als je het echt zo erg vindt.
pi_197207735
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zie hem momenteel ook niet meer als een vriend. We waren in het begin wel close, maar we groeide gewoon uit elkaar.

Misschien omdat je op een bepaald moment elkaar toch anders leert kennen?
Uit elkaar groeien gebeurt ook gewoon zonder dat mensen een complotwappie zijn. Mensen komen, mensen gaan, til er niet al te zwaar aan.
  maandag 4 januari 2021 @ 15:07:16 #16
338319 ZarB
Piña colada
pi_197207743
Corona is ook wel hèt onderwerp om voor fake news te vallen, hoe kritisch je doorgaans ook bent. Ik zie mensen om me heen met beweringen komen waarvan ik het nooit had verwacht. Toevallig heb ik net iemand geattendeerd op het verspreiden van fake news (artikelen van de website frontnieuws.com). Ik verwacht wel dat diegene nu bij zichzelf denkt "wat stom van me" en het niet verder meer verspreid. Als blijkt dat dat niet het geval is dan hou ik corona voorlopig even als onderwerpa non grata in onze gesprekken.

Ik vraag me dan ook wel af waardoor het komt dat doorgaans intelligente mensen, ongevoelig voor fake news, zich nu toch opeens laten verleiden dus ik vind dat gesprek nog wel de moeite waard. Maar alleen bij mensen waarbij dit een uitzondering is. Niet bij types die de hele dag prediken over flat earth 5g blabla
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197207753
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:05 schreef herverwijderd het volgende:
Daar moet je niet mee discussiëren, gewoon volgen voor de entertainment. Of verwijderen uit je vriedenlijst als je het echt zo erg vindt.
Ja ik probeerde het ook gewoon bij volgen te laten, maar dan toch kon ik het af en toe niet laten om erop te reageren en dan begon er weer een discussie. :')
pi_197207778
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:03 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zie hem momenteel ook niet meer als een vriend. We waren in het begin wel close, maar we groeide gewoon uit elkaar.

Misschien omdat je op een bepaald moment elkaar toch anders leert kennen?
nou waarom dan nog als vriend zien. Gewoon de verwijdering voortzetten.
pi_197207922
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:07 schreef ZarB het volgende:
Corona is ook wel hèt onderwerp om voor fake news te vallen, hoe kritisch je doorgaans ook bent. Ik zie mensen om me heen met beweringen komen waarvan ik het nooit had verwacht. Toevallig heb ik net iemand geattendeerd op het verspreiden van fake news (artikelen van de website frontnieuws.com). Ik verwacht wel dat diegene nu bij zichzelf denkt "wat stom van me" en het niet verder meer verspreid. Als blijkt dat dat niet het geval is dan hou ik corona voorlopig even als onderwerpa non grata in onze gesprekken.

Ik vraag me dan ook wel af waardoor het komt dat doorgaans intelligente mensen, ongevoelig voor fake news, zich nu toch opeens laten verleiden dus ik vind dat gesprek nog wel de moeite waard. Maar alleen bij mensen waarbij dit een uitzondering is. Niet bij types die de hele dag prediken over flat earth 5g blabla
Het lastige bij hem is dat wanneer ik hem erop attendeerde dat het fake news was, hij aangaf dat ik niet in "msm nieuws" moest geloven.

Dus hij noemde dat een bepaalde dame was komen te overlijden nadat ze het corona vaccin had ingenomen. Ik heb toen haar naam opgezocht en op Reuters stond meteen dat het een bekend fake news bericht was en dat het dus niet klopt.

Ik heb dat artikel gelinkt naar hem, maar hij beweerde dat Reuters aan fake news doet :')

Maar het enige bewijs dat hij had was een artikel op Facebook die beweerde contact te hebben gehad met een zus ofzo :')
  maandag 4 januari 2021 @ 15:20:54 #20
338319 ZarB
Piña colada
pi_197208036
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het lastige bij hem is dat wanneer ik hem erop attendeerde dat het fake news was, hij aangaf dat ik niet in "msm nieuws" moest geloven.

Dus hij noemde dat een bepaalde dame was komen te overlijden nadat ze het corona vaccin had ingenomen. Ik heb toen haar naam opgezocht en op Reuters stond meteen dat het een bekend fake news bericht was en dat het dus niet klopt.

Ik heb dat artikel gelinkt naar hem, maar hij beweerde dat Reuters aan fake news doet :')

Maar het enige bewijs dat hij had was een artikel op Facebook die beweerde contact te hebben gehad met een zus ofzo :')
Oke ja dan houdt het wel een beetje op. Niet meer op dat soort dingen reageren. Zonde van je energie.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197208289
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:07 schreef ZarB het volgende:
Corona is ook wel hèt onderwerp om voor fake news te vallen, hoe kritisch je doorgaans ook bent. Ik zie mensen om me heen met beweringen komen waarvan ik het nooit had verwacht. Toevallig heb ik net iemand geattendeerd op het verspreiden van fake news (artikelen van de website frontnieuws.com). Ik verwacht wel dat diegene nu bij zichzelf denkt "wat stom van me" en het niet verder meer verspreid. Als blijkt dat dat niet het geval is dan hou ik corona voorlopig even als onderwerpa non grata in onze gesprekken.

Ik vraag me dan ook wel af waardoor het komt dat doorgaans intelligente mensen, ongevoelig voor fake news, zich nu toch opeens laten verleiden dus ik vind dat gesprek nog wel de moeite waard. Maar alleen bij mensen waarbij dit een uitzondering is. Niet bij types die de hele dag prediken over flat earth 5g blabla
Kende die site niet, maar wel erg makkelijk om het als fake news weg te ztten als ze gewoon aan bronvrmelding doen. Maar ik heb ook liever dat oncomfortabele nieuws nepnieuws is.

Dit is best zorgwekkend
https://blogs.imf.org/2020/12/17/what-is-really-new-in-fintech/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  maandag 4 januari 2021 @ 15:45:20 #22
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197208541
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het lastige bij hem is dat wanneer ik hem erop attendeerde dat het fake news was, hij aangaf dat ik niet in "msm nieuws" moest geloven.

Dus hij noemde dat een bepaalde dame was komen te overlijden nadat ze het corona vaccin had ingenomen. Ik heb toen haar naam opgezocht en op Reuters stond meteen dat het een bekend fake news bericht was en dat het dus niet klopt.

Ik heb dat artikel gelinkt naar hem, maar hij beweerde dat Reuters aan fake news doet :')

Maar het enige bewijs dat hij had was een artikel op Facebook die beweerde contact te hebben gehad met een zus ofzo :')
Tiffany Dover zeker :P
Ik zou er echt niet mee in discussie gaan persoonlijk, dat heeft totaal geen nut.
  maandag 4 januari 2021 @ 15:58:59 #23
338319 ZarB
Piña colada
pi_197208828
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:31 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]

Kende die site niet, maar wel erg makkelijk om het als fake news weg te ztten als ze gewoon aan bronvrmelding doen. Maar ik heb ook liever dat oncomfortabele nieuws nepnieuws is.

Dit is best zorgwekkend
https://blogs.imf.org/2020/12/17/what-is-really-new-in-fintech/
Ze staan op hoaxwijzer en er staan artikelen in over de vs die een soort "concentratiekamp" zou willen maken voor mensen die geen vaccin willen. Zoveel stemmingmakende artikelen en een plaatsje op hoaxwijzer. I'll take it.

https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  maandag 4 januari 2021 @ 16:02:18 #24
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_197208883
Van mij mag Bill de populatie wel beperken.

Graag wel in Zuid Amerika, Azië, het MO en Afrika.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_197208919
quote:
81s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:45 schreef herverwijderd het volgende:
Tiffany Dover
Tiffany inderdaad.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 4 januari 2021 @ 16:31:45 #26
319979 Fok-it
All is well
pi_197209343
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:38 schreef Dries4Ever het volgende:
Dit soort mensen moet je niet als vrienden willen, gewoon verwijderen en klaar er mee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 4 januari 2021 @ 16:32:45 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197209356
Nou ja, gewoon negeren toch? Hij is duidelijk een rare type.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197209426
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:37 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik ben al een aantal jaren bevriend met iemand die ik via werk heb leren kennen. Op een gegeven moment groeide we uit elkaar, omdat we toch andere interesses hadden, en hij ook niet altijd als de meeste snuggere persoon overkwam.

Nu sinds het begin van de Corona periode is hij erg actief geworden op Facebook. Hij is een anti-vaccin/corona persoon geworden.

Tevens vind hij de amerikaanse politiek ook erg interessant, en is hij een groot voorstander van Trump. Volgens hem heeft Trump dan ook gelijk wat betreft de fraude etc.

Alleen is hij zo erg doorgeslagen in zijn waanzin. Hij gelooft in de complottheorieën. Denkt dat leiders zoals Rutte zijn vervangen door kloons. Dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen etc, Denkt ook dat God bestaat en dat Corona is uitgevonden door duivelse praktijken.

Al met al heb ik daardoor ook weinig behoefte meer om bevriend te zijn met iemand. Ik heb dan ook een aantal keren geprobeerd met hem hierover in discussie te gaan, maar het is alsof je tegen een muur praat.

Nu weet ik zelf ook dat het inderdaad weinig zin heeft, en dat ik hem niet van mening zal veranderen, omdat al het bewijs wat ik lever word gezien als fake news en msm.

Maar toch kan ik het dan ergens niet laten om erop te reageren, puur omdat ik mij gewoon irriteer aan hoe dom iemand kan zijn en hoever je kan doorslaan in bepaalde waanzin.

Na ons laatste gesprek heeft hij mij geblokkeerd, nadat ik voor de zoveelste keer aan hem vroeg of hij dan ook daadwerkelijk een filmpje wilde delen waarin specifiek werd gezegd dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen. :')

Mijn vraag is, herkennen jullie dit ook? Hebben jullie ook iemand in je sociale kring die in deze dingen gelooft? En hoe gaan jullie daarmee om?
Ik heb nooit aan facebook gedaan. En in discussies boeit het mij totaal niet of iemand het met mij eens is of niet. Ik vermeld 1x hoe ik erover denk en hoeft geen gelijk te hebben als de ander er anders over denkt.
pi_197210430
Ik had het er laats met mijn ma over. Het geloven in complottheorieën zelf lijkt wel een virus. Steeds vaker hoor je dat mensen in dat soort theorieën geloven.
In mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand die dat soort complottheorieën aanhangt. Tenminste, dat denk ik. Ben al jaren niet meer op FB geweest. Alleen Messenger.

Overigens vind ik het heel moeilijk te verplaatsen in dat soort lui. Alsof ze in een compleet andere wereld leven.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 4 januari 2021 @ 17:49:11 #30
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_197210616
Man, waar je je toch druk om kan maken...
Ik herken zulke mensen en ik vermijd gewoon contact met ze. Simple as that. Kan uit ervaring vertellen dat het geen zin heeft om met zulke stupide mensen te gaan discussiëren.
pi_197210683
quote:
15s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:38 schreef Morrigan het volgende:
Ik had het er laats met mijn ma over. Het geloven in complottheorieën zelf lijkt wel een virus. Steeds vaker hoor je dat mensen in dat soort theorieën geloven.
In mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand die dat soort complottheorieën aanhangt. Tenminste, dat denk ik. Ben al jaren niet meer op FB geweest. Alleen Messenger.

Overigens vind ik het heel moeilijk te verplaatsen in dat soort lui. Alsof ze in een compleet andere wereld leven.
Ja ik vind het ook bijzonder hoe iemand zo ver kan doorslaan in die waanzin.
pi_197210770
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:49 schreef warp995 het volgende:
Man, waar je je toch druk om kan maken...
Ik herken zulke mensen en ik vermijd gewoon contact met ze. Simple as that. Kan uit ervaring vertellen dat het geen zin heeft om met zulke stupide mensen te gaan discussiëren.
Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik perfect ben. Het is gewoon een trigger en dan kan ik het niet laten om er alsnog op te reageren :P
pi_197210811
Hoe ver staat deze vriend tegenover jou in je sociale kring ? Voor de lieve vrede kun je hem ontvolgen op Facebook en van onderwerp veranderen zodra hij tijdens een gesprek met vrienden erover begint. Is het gewoon een bekende van jouw vrienden dan zie ik niet in waarom je nog er op ingaat en hem als Facebookvriend hebt.
pi_197210957
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:00 schreef 01100101 het volgende:
Hoe ver staat deze vriend tegenover jou in je sociale kring ? Voor de lieve vrede kun je hem ontvolgen op Facebook en van onderwerp veranderen zodra hij tijdens een gesprek met vrienden erover begint. Is het gewoon een bekende van jouw vrienden dan zie ik niet in waarom je nog er op ingaat en hem als Facebookvriend hebt.
Ik heb hem al tijden niet meer in het echt gezien en ik spreek hem verder ook nooit. Ik heb hem wat dat betreft ook verwijderd van Facebook, al is het alleen maar om geen onzin meer op m'n tijdlijn te zien.

Het is verder geen slechte kerel. Hij is alleen niet de slimste en helaas is hij daardoor zo makkelijk te beïnvloeden.

Misschien dat ik het daarom probeer steeds ;(
  maandag 4 januari 2021 @ 18:11:47 #35
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_197211005
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik perfect ben. Het is gewoon een trigger en dan kan ik het niet laten om er alsnog op te reageren :P
Ja snap dat je wel die trigger hebt haha, heb ik ook wel om dan een discussie aan te gaan. Zeker als ik weet dat de ander dik ongelijk heeft. Maar nee, niet met zulke personen. Lijkt me gewoon mission impossible om die te kunnen overtuigen.

Never argue with a fool, onlookers may not be able to tell the difference’ - Mark Twain
pi_197211091
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:08 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb hem al tijden niet meer in het echt gezien en ik spreek hem verder ook nooit. Ik heb hem wat dat betreft ook verwijderd van Facebook, al is het alleen maar om geen onzin meer op m'n tijdlijn te zien.

Het is verder geen slechte kerel. Hij is alleen niet de slimste en helaas is hij daardoor zo makkelijk te beïnvloeden.

Misschien dat ik het daarom probeer steeds ;(
Dan valt het wel mee om onder zijn complot-gespui uit te komen. Ik snap je frustratie wel wat betreft het blindelings aanemen van nonenstheorieen door bekenden. Familie van me heeft met schoonfamilie te maken die Willem Engel-fans zijn. Dan kun je je pret niet op tijdens de feestdagen. :D :')
pi_197211347
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:37 schreef Solid-Snake het volgende:

Na ons laatste gesprek heeft hij mij geblokkeerd, nadat ik voor de zoveelste keer aan hem vroeg of hij dan ook daadwerkelijk een filmpje wilde delen waarin specifiek werd gezegd dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen. :')

Dit is vaak wel een standaard iets van die wappies.
Zodra er gevraagd wordt om bewijs/bronvermelding kappen ze alles af.
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 18:39:01 #38
441859 crew  Lenny77
pi_197211416
OP even aangepast voor je!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 4 januari 2021 @ 18:39:34 #39
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_197211424
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja ik probeerde het ook gewoon bij volgen te laten, maar dan toch kon ik het af en toe niet laten om erop te reageren en dan begon er weer een discussie. :')
Niet meer op in gaan.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_197211436
Als alle argumentatie en (wetenschappelijke) bewijs afgewezen wordt onder de noemer, fakenews, omkoping, manipulatie, indoctrinatie, fraude, leugens... dan kun je beter ophouden. Het beste wat je kunt doen, is je er los van maken. Altijd kritisch zijn, (zelf)reflecterend en niet spreken over dingen waar je niets van afweet.
pi_197211792
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:37 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik ben al een aantal jaren bevriend met iemand die ik via werk heb leren kennen. Op een gegeven moment groeide we uit elkaar, omdat we toch andere interesses hadden, en hij ook niet altijd als de meeste snuggere persoon overkwam.

Nu sinds het begin van de Corona periode is hij erg actief geworden op Facebook. Hij is een anti-vaccin/corona persoon geworden.

Tevens vind hij de amerikaanse politiek ook erg interessant, en is hij een groot voorstander van Trump. Volgens hem heeft Trump dan ook gelijk wat betreft de fraude etc.

Alleen is hij zo erg doorgeslagen in zijn waanzin. Hij gelooft in de complottheorieën. Denkt dat leiders zoals Rutte zijn vervangen door kloons. Dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen etc, Denkt ook dat God bestaat en dat Corona is uitgevonden door duivelse praktijken.

Al met al heb ik daardoor ook weinig behoefte meer om bevriend te zijn met iemand. Ik heb dan ook een aantal keren geprobeerd met hem hierover in discussie te gaan, maar het is alsof je tegen een muur praat.

Nu weet ik zelf ook dat het inderdaad weinig zin heeft, en dat ik hem niet van mening zal veranderen, omdat al het bewijs wat ik lever word gezien als fake news en msm.

Maar toch kan ik het dan ergens niet laten om erop te reageren, puur omdat ik mij gewoon irriteer aan hoe dom iemand kan zijn en hoever je kan doorslaan in bepaalde waanzin.

Na ons laatste gesprek heeft hij mij geblokkeerd, nadat ik voor de zoveelste keer aan hem vroeg of hij dan ook daadwerkelijk een filmpje wilde delen waarin specifiek werd gezegd dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen. :')

Mijn vraag is, herkennen jullie dit ook? Hebben jullie ook iemand in je sociale kring die in deze dingen gelooft? En hoe gaan jullie daarmee om?
Volgens mij heeft die een psychose.
Ik ken wel mensen die niet in het risico van corona geloven, denken dat het een normale griep is enz. Ik praat gewoon niet met hen daarover en dan dringen ze het niet op. Als iemand een psychose heeft dringen ze het vaak wel op en dan kun je het niet weerleggen zonder ruzie te krijgen en dwingen ze je ook om een standpunt in te nemen, wat per se overeen moet komen met die van hen. Dat is inderdaad erg vervelend.
Ik snap alleen niet waarom jij hier iets mee moet, jullie waren toch uit elkaar gegroeid? Laat een ander dan in zn waarde en bemoei je er niet mee.
Want jij zoekt het nu zelf op. Je irriteert je en wil hem veranderen omdat jij jezelf beter voelt. Nou, ik zou daar ook boos van worden als ik die ander was omdat ik van vrienden zou verwachten dat ze me niet zo zouden aanvallen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197212004
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft die een psychose.
Ik ken wel mensen die niet in het risico van corona geloven, denken dat het een normale griep is enz. Ik praat gewoon niet met hen daarover en dan dringen ze het niet op. Als iemand een psychose heeft dringen ze het vaak wel op en dan kun je het niet weerleggen zonder ruzie te krijgen en dwingen ze je ook om een standpunt in te nemen, wat per se overeen moet komen met die van hen. Dat is inderdaad erg vervelend.
Ik snap alleen niet waarom jij hier iets mee moet, jullie waren toch uit elkaar gegroeid? Laat een ander dan in zn waarde en bemoei je er niet mee.
Want jij zoekt het nu zelf op. Je irriteert je en wil hem veranderen omdat jij jezelf beter voelt. Nou, ik zou daar ook boos van worden als ik die ander was omdat ik van vrienden zou verwachten dat ze me niet zo zouden aanvallen.
Nou ik denk niet dat hij een psychose heeft. Hij heeft verder ook gewoon een baan.

En ik bemoei mij ermee, omdat hij ook andere mensen ermee ophitst en mee neemt. Als niemand iets zou doen dan denken ineens veel meer mensen dat het de waarheid zou zijn.

Ik val hem verder ook niet aan. Ik wijs hem er alleen op dat het niet klopt wat hij zegt en gelooft. En dat onderbouw ik dan ook met feiten.
pi_197212092
Ontkalk je pijnappelklier en activeer je derde oog. Pas dan zal je de waarheid zien zoals die is.
pi_197212151
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:12 schreef Solid-Snake het volgende:
Nou ik denk niet dat hij een psychose heeft. Hij heeft verder ook gewoon een baan.

En ik bemoei mij ermee, omdat hij ook andere mensen ermee ophitst en mee neemt. Als niemand iets zou doen dan denken ineens veel meer mensen dat het de waarheid zou zijn.

Ik val hem verder ook niet aan. Ik wijs hem er alleen op dat het niet klopt wat hij zegt en gelooft. En dat onderbouw ik dan ook met feiten.
waarom denk je dat hij geen psychose kan hebben dan?
Maar jij bent hier niet meer verantwoordelijk voor als hij jou heeft geblokkeerd. Dan kun je ook niet meer links naar volgens jou wel betrouwbare bronnen als reactie op zijn berichten plaatsen.
Ja je kunt hooguit op je eigen tijdlijn jouw mening plaatsen maar dat is het wel toch
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 4 januari 2021 @ 19:22:05 #45
206731 Mortaxx
Doomer
pi_197212211
Dat heb ik met @KingRoland

Gewoon negeren als er alleen onzin uitkomt
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_197212224
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

waarom denk je dat hij geen psychose kan hebben dan?
Maar jij bent hier niet meer verantwoordelijk voor als hij jou heeft geblokkeerd. Dan kun je ook niet meer links naar volgens jou wel betrouwbare bronnen als reactie op zijn berichten plaatsen.
Ja je kunt hooguit op je eigen tijdlijn jouw mening plaatsen maar dat is het wel toch
Waarom denk jij dat hij een psychose heeft? Niet lullig bedoeld, maar er is al een aantal keer gebleken dat je zelf niet helemaal 100 bent, dus laat dat lekker aan een psychiater over.

Blijkt nu dat hij mij toch niet heeft geblokkeerd :') Want hij zat mij ineens weer te taggen in een post.
pi_197212424
quote:
Na ons laatste gesprek heeft hij mij geblokkeerd, nadat ik voor de zoveelste keer aan hem vroeg of hij dan ook daadwerkelijk een filmpje wilde delen waarin specifiek werd gezegd dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 4 januari 2021 @ 19:46:19 #48
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197212634
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:02 schreef Catkiller het volgende:
Van mij mag Bill de populatie wel beperken.

Graag wel in Zuid Amerika, Azië, het MO en Afrika.
Ja, want die kunnen geen Microsoft licenties betalen.
soooo, da's mooi!
pi_197212877
Goden bestaan want het zijn verhalen over mensen en er zijn nooit zo veel mensen als nu tegelijk op de aarde geweest dus doe je sommetje maar. Zarathustra behold.

Die muur is jou geloof dat jou waarheid niet uit illusies kan bestaan. Hou je niet eens meer van magie? Of denk je dat je zonder God niet meer gelovig bent? Die truc is ook toegepast in Bolshevik communisme hint hint waar we heen gaan.
  maandag 4 januari 2021 @ 20:12:40 #50
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_197213155
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:37 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik ben al een aantal jaren bevriend met iemand die ik via werk heb leren kennen. Op een gegeven moment groeide we uit elkaar, omdat we toch andere interesses hadden, en hij ook niet altijd als de meeste snuggere persoon overkwam.

Nu sinds het begin van de Corona periode is hij erg actief geworden op Facebook. Hij is een anti-vaccin/corona persoon geworden.

Tevens vind hij de amerikaanse politiek ook erg interessant, en is hij een groot voorstander van Trump. Volgens hem heeft Trump dan ook gelijk wat betreft de fraude etc.

Alleen is hij zo erg doorgeslagen in zijn waanzin. Hij gelooft in de complottheorieën. Denkt dat leiders zoals Rutte zijn vervangen door kloons. Dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen etc, Denkt ook dat God bestaat en dat Corona is uitgevonden door duivelse praktijken.

Al met al heb ik daardoor ook weinig behoefte meer om bevriend te zijn met iemand. Ik heb dan ook een aantal keren geprobeerd met hem hierover in discussie te gaan, maar het is alsof je tegen een muur praat.

Nu weet ik zelf ook dat het inderdaad weinig zin heeft, en dat ik hem niet van mening zal veranderen, omdat al het bewijs wat ik lever word gezien als fake news en msm.

Maar toch kan ik het dan ergens niet laten om erop te reageren, puur omdat ik mij gewoon irriteer aan hoe dom iemand kan zijn en hoever je kan doorslaan in bepaalde waanzin.

Na ons laatste gesprek heeft hij mij geblokkeerd, nadat ik voor de zoveelste keer aan hem vroeg of hij dan ook daadwerkelijk een filmpje wilde delen waarin specifiek werd gezegd dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen. :')

Mijn vraag is, herkennen jullie dit ook? Hebben jullie ook iemand in je sociale kring die in deze dingen gelooft? En hoe gaan jullie daarmee om?
Maar vind je het niet vreemd dat al die bewindsmakers zelf massaal de regels overtreden? En niet alleen in Nederland. Die gasten weten meer dan wij. Vind je dit niet vreemd?
  maandag 4 januari 2021 @ 23:12:26 #51
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_197217828
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
Dat heb ik met @:kingroland

Gewoon negeren als er alleen onzin uitkomt
Hou je bek en ik hoop dat je het krijgt
pi_197221955
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:12 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Maar vind je het niet vreemd dat al die bewindsmakers zelf massaal de regels overtreden? En niet alleen in Nederland. Die gasten weten meer dan wij. Vind je dit niet vreemd?
Welke regels overtreedt men dan massaal?
pi_197222559
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nou ik denk niet dat hij een psychose heeft. Hij heeft verder ook gewoon een baan.

En ik bemoei mij ermee, omdat hij ook andere mensen ermee ophitst en mee neemt. Als niemand iets zou doen dan denken ineens veel meer mensen dat het de waarheid zou zijn.

Ik val hem verder ook niet aan. Ik wijs hem er alleen op dat het niet klopt wat hij zegt en gelooft. En dat onderbouw ik dan ook met feiten.
Ik zou het persoonlijk op een andere manier aanpakken. Niet met feiten en argumenten gooien, want dat werkt blijkbaar. Ik zou zelf een bericht sturen zoals: “We hebben duidelijk een verschillende kijk op deze corona-gebeuren. Ik heb het gevoel dat je jouw kijk mij aan het opdringen bent. Erg jammer, want hierdoor voelt de vriendschap niet gelijkwaardig. Vandaar dat ik besluit om de vriendschap te beëindigen. Ik wens je verder nog een fijne en gezonde toekomst.”

Verder zou ik me niet druk maken om andere mensen. Die kunnen wel voor zichzelf denken,
ROBODEMONS..................|:(
pi_197223201
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 19:22 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat hij een psychose heeft? Niet lullig bedoeld, maar er is al een aantal keer gebleken dat je zelf niet helemaal 100 bent, dus laat dat lekker aan een psychiater over.

Blijkt nu dat hij mij toch niet heeft geblokkeerd :') Want hij zat mij ineens weer te taggen in een post.
Waarom wil JIJ vrienden zijn met zo'n dude?
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:51:09 #55
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_197229643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:46 schreef John_010 het volgende:

[..]

Welke regels overtreedt men dan massaal?
Ferd Grapperhaus moest zich tot diep in de nacht verantwoorden voor de faux pas die hij maakte op zijn eigen bruiloft. De man die overtreders van coronaregels wegzette als een stel asocialen en in het Vondelpark voor de draaiende camera hoogstpersoonlijk ‘drie chickies’ terechtwees, bleek het zelf niet zo nauw te nemen met de voorschriften. Niet alleen hadden de gasten op zijn huwelijksfeest onvoldoende afstand gehouden, ook had hij zijn schoonmoeder een knuffel gegeven. Zo bleek tenminste uit zorgvuldig gedoseerd naar buiten gebrachte foto’s van een paparazzo.

Vrijdag kwam het nieuws naar buiten het koninklijk gezin in het regeringsvliegtuig naar hun vakantievilla in Griekenland waren gevlogen. Snel ontstond er flink wat ophef op social media, vooral omdat minister-president Mark Rutte dinsdagavond de Nederlandse bevolking nog had opgeroepen onnodige reizen uit te stellen.



[ Bericht 16% gewijzigd door Kwaliteitscontroleur op 05-01-2021 17:56:13 (fout) ]
pi_197229721
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:37 schreef Solid-Snake het volgende:
Alleen is hij zo erg doorgeslagen in zijn waanzin. Hij gelooft in de complottheorieën. Denkt dat leiders zoals Rutte zijn vervangen door kloons. Dat Bill Gates de populatie wilt verkleinen etc, Denkt ook dat God bestaat en dat Corona is uitgevonden door duivelse praktijken.
Klinkt toch best psychotisch, doorgeslagen in zijn waanzin etc.

Ook al is hij dom, misschien is hij ook wel gewoon echt in de war?

Kan me best voorstellen dat mensen gaan flippen van al die complottheorieën.
What's the name of the game?
pi_197229799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:51 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
gtuig naar hun vakantievilla in Griekenland waren gevlogen. Snel ontstond er flink wat ophef op social media, vooral omdat minister-president Mark Rutte dinsdagavond de Nederlandse bevolking nog had opgeroepen onnodige reizen uit te stellen.

Goh.. straks komen we er nog achter dat politici ook maar gewoon mensen zijn...
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:00:21 #58
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_197229825
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 17:59 schreef Proxx het volgende:

[..]

Goh.. straks komen we er nog achter dat politici ook maar gewoon mensen zijn...
Laat ik je een vraag stellen. Stel dat Ebola hier was uutgebroken. Denk je dat die gasten ook de regels zouden overtreden?
pi_197229844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:00 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Laat ik je een vraag stellen. Stel dat Ebola hier was uutgebroken. Denk je dat die gasten ook de regels zouden overtreden?
laat ik jou een vraag stellen. ken jij iemand die nooit een fout heeft gemaakt?
  dinsdag 5 januari 2021 @ 18:05:29 #60
493139 Kwaliteitscontroleur
Uiteindelijk komt alles goed
pi_197229915
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:01 schreef Proxx het volgende:

[..]

laat ik jou een vraag stellen. ken jij iemand die nooit een fout heeft gemaakt?
Een fout is iets wat je onbewust doet. Al die mensen waar we het hier over hebben hebben BEWUST de regels overtreden. Waarom? Omdat zij weten dat het virus helemaal niet zo gevaarllijk is.

Deze "fout" hadden ze nooit gemaakt als overal ebola was uitgebroken. Of denk je van wel?
pi_197229970
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:37 schreef Solid-Snake het volgende:
Al met al heb ik daardoor ook weinig behoefte meer om bevriend te zijn met iemand. Ik heb dan ook een aantal keren geprobeerd met hem hierover in discussie te gaan, maar het is alsof je tegen een muur praat.
Nou en?
Wat is er tegen om iemand gewoon op ignore te zetten...
Waarom moet je de hele tijd op zulke dingen reageren?

Zulke Sociale Media Websites kennen een 'sturing' door Algoritmes die Kunstmatige Intelligentie gebruiken:
je krijgt hierbij continu content aangeboden die jou zelf aanzet hierop te reageren:
Als jij het de hele tijd nodig vind te reageren op dingen die je tegenstaan... zal het algoritme vervolgens je vooral steeds meer van zulke zaken aanreiken, aangezien ze interactie -handelingen graag van je zien.

Oftewel, je zult dan steeds sterker een content-aanbod krijgen van dingen die je tegenstaan, als je darop het sterkst 'aanslaat'.
Ga je content die je tegenstaat ignoreren, zal ook dat algoritme dat automatisch vor jou extra gaan doen, omdat ze daarmee ook geen interactie opwekken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:26:49 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197242420
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 20:12 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Maar vind je het niet vreemd dat al die bewindsmakers zelf massaal de regels overtreden? En niet alleen in Nederland. Die gasten weten meer dan wij. Vind je dit niet vreemd?
Die mensen hebben vaak de beschikking over privé- en extreem goede medical treatments, kijk maar naar die blonde schreeuwtoupet toen hij besmet was. Dan kun je ook gewoon overal lak aan hebben toch? Die maken thuis gewoon een IC met 24 uurs verpleging.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197248403
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 18:05 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:

[..]

Een fout is iets wat je onbewust doet. Al die mensen waar we het hier over hebben hebben BEWUST de regels overtreden. Waarom? Omdat zij weten dat het virus helemaal niet zo gevaarllijk is.

Deze "fout" hadden ze nooit gemaakt als overal ebola was uitgebroken. Of denk je van wel?
Hey man, kaap het topic nou niet.

Houd je bij de OP. Voor jou geld meer, wil jij mensen die wel de maatregelen aanhangen, in je vrienden groep of niet? En waarom niet?

De discussie of het nu wel of geen fake news is voer je maar ergens anders...

quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die mensen hebben vaak de beschikking over privé- en extreem goede medical treatments, kijk maar naar die blonde schreeuwtoupet toen hij besmet was. Dan kun je ook gewoon overal lak aan hebben toch? Die maken thuis gewoon een IC met 24 uurs verpleging.
En als jij er op in gaat verziek je ook een potentieel kwaliteitstopic...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197274246
quote:
8s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik hoopte dat het een vertyping was in de OP, maar blijkbaar niet.... :'(
Haha had precies hetzelfde _O- dat kan geen toeval meer zijn..

en ik lees weer verder, wel een interessant topic van de TS dus het is hem vergeven c_/
pi_197274360
Over 100 jaar is iedereen die je kent toch dood lekker boeiend allemaal.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_197276585
Waarom wil je in discussie gaan? Waarom zou je?
pi_197380159
Ik zou het gewoon zo laten.

Overigens kan ik je zo 3 filmpjes sturen waarin bill gates letterlijk zegt dat hij de populatie wil verkleinen. Alleen dat wordt dan uitgelegd als dat hij een massamoord wil plegen en dat is niet wat hij zegt.

De wereldbevolking is ook te groot. In 200 jaar is de wereldbevolking verachtvoudigt. Daar moet iets aan gedaan worden.

Vaak is iets maar net hoe je iets leest of ziet.

Je vriend heeft recht op zijn mening maar ik zou er niet telkens mee in discussie gaan. Ik heb ook een aantal vrienden die geloven in de satanische elite. Ik discusseer niet met ze maar laat ze in hun waarde. Ik vind het soms leuk om hun verhalen te horen. Maar ik vind het soms ook leuk om verhalen over de koran of bijbel te horen al heb ik er niks mee. Ik voel niet de behoefte er tegenin te gaan. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en geloof.

En dat Rutte is vervangen door een kloon, die had ik nog niet gehoord. Grappig dat mensen dat denken. Nou moet ik zeggen dat de jonge er wel heel anders uitziet maar denk eerder dat ie ontzettend overspannen is of coke gebruikt dan dat ie gekloond is:p
.
pi_197380275
[quote]0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het probleem is dat het allemaal fake is. De zogenaamde mainstream media komt ook met een heleboel aantoonbare onzin en dat is koren op de molen voor de mensen die in complot theorieën geloven. Ook het feit dat ze soms gelijk krijgen met hun voorspellingen zorgt dat ze er nog meer in geloven.

Ikzelf geloof geen een media meer. Iedereen heeft een eigen agenda. Ik zie wel wat er gebeurd en ondertussen luister ik geintresseerd naar vrienden die heel bang zijn voor corona en overdreven angstig en boos op mensen die zich niet aan de regels houden, maar ook naar de mensen die er fel tegen zijn en de zogenaamde complotwappies.

Ik ben geen dictator, mensen mogen hun mening hebben. Ook als die nergens op gebaseerd is. Het hele geloof is nergens op gebaseerd en toch is godsdienstvrijheid een van de grootste rechten. Zolang je het onder een geloof schaart mag je zelfs bepaalde wetten overtreden of hoef je geen mondkapje te dragen en mag je toch met veel mensen bij elkaar komen. Ikzelf vind geloven in een almachtige tovergeest nog veel ongeloofwaardiger dan alle complotten. Ik hoef iemand niet terecht te wijzen.
.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:53:24 #69
80382 manny
30 is best veel
pi_197854629
Je hebt maar een bepaalde hoeveelheid energie / tijd die je per dag kan besteden. Dus vraag jezelf welk deel van die beschikbare tijd en energie je wil besteden aan dit soort negatieve dingen, mafklappers en ander gespuis.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197854668
Ik herken het vooral van de frontpage hier op FOK!
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197865746
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:55 schreef Puntenjager het volgende:
Ik herken het vooral van de frontpage hier op FOK!
Wou het net vragen: welke fokker is het?

Maar goed TS, hij heeft jou geblokkeerd. Zie dat als winst en ga verder.

En maak je geen zorgen dat hij anderen aansteekt, dat komt alleen aan bij andere wappies.

Discussie gaat toch niet werken. Alles is fake en dan gaan de vingers in de oren en ben je klaar. Of erger ze proberen je te overschreeuwen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')