abonnement Unibet Coolblue
pi_197293449
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 15:55 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Maar écht, hoop dat ik "Murphy en zijn wet" in mijn oude huis achterlaat..

Eigenlijk heel weinig, vloer is mijn grootste "probleem"..
Oh en een kledingkast, maar zoals Rafeiro al aangaf ga ik alle verkoop/gratis hoekjes en marktplaats in de gaten houden O+ .

Verder zijn mijn krabpalen en eetkamerstoelen gesneuveld, maar dat is maar materiaal, gelukkig. O+
Maar is toch wel gedekt door de verzekering?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 9 januari 2021 @ 13:36:46 #27
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_197305552
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:11 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Dat ziet er uit als toen ik begon mijn ex-huurhuis op te knappen. Alles was gestript, geen vloerbedekking meer erin, verrookt behang, gat in het plafond...
Zelf de muren geëgaliseerd en getext, nieuwe vloeren gelegd, nieuw keukentje.Tijdens die werkzaamheden een tijd in de kelder m'n 'huiskamer' gehad en boven geslapen :P
Maar nog steeds niet klaar door omstandigheden ;(
Wat een gedoe, voelt het wel als "thuis"? :'(

@Rafeiro ik heb inderdaad ook de KPN app, is wel lekker om mee in slaap te vallen in bed.. wel een beetje first world problems :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 9 januari 2021 @ 13:37:57 #28
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_197305565
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 20:21 schreef marsan het volgende:

[..]

Maar is toch wel gedekt door de verzekering?
Nou, dat is het "leuke". Verzekering moet uiteraard vanuit de woningbouw een oorzaak op papier hebben om uit te keren.
Buren doen hun box niet open. Ik moest maar briefjes in hun brievenbus gooien, da's natuurlijk de omgekeerde wereld :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_197305676
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:37 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nou, dat is het "leuke". Verzekering moet uiteraard vanuit de woningbouw een oorzaak op papier hebben om uit te keren.
Buren doen hun box niet open. Ik moest maar briefjes in hun brievenbus gooien, da's natuurlijk de omgekeerde wereld :(
Wow, dat idd didioot. Maar moet de wbv daar niet zelf achteraan?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_197306279
Maare, zou je wat geholpen zijn als er iemand een vloer heeft en iemand die komt leggen? Want dan doen we gewoon een oproep hier in FHF, toch?
Het is al ellendig genoeg dat je je je spullen weg hebt moeten gooien, maar dat je nieuwe huis dan niet op een thuis lijkt door gebrek aan vloeren helpt ook niet. Er zijn vast mensen die een vloer hebben of die voor jou een gratis vloer van Marktplaats ofzo kunnen halen.
Er zijn in het verleden vaak genoeg acties geweest hier om mensen weer op weg te helpen met een thuis, dat zou toch weer moeten lukken? Zelfs met de coronabeperkingen.
Ik wou dat ik je fysiek kon komen helpen :*
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:27:36 #31
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_197307217
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:36 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat een gedoe, voelt het wel als "thuis"? :'(

@:Rafeiro ik heb inderdaad ook de KPN app, is wel lekker om mee in slaap te vallen in bed.. wel een beetje first world problems :@
Ik heb ondertussen wel een normale huiskamer,slaapkamer, badkamer en keuken hoor :Y
Overige slaapkamers zijn ook voorzien van nette muren en vloeren.
Ik heb veel zelf gedaan, toen was ik Koos Werkeloos, maar sinds ik weer werk schiet het niet echt meer op. Nog veel spullen uit te zoeken, ook die van m'n moeder die een paar jaar geleden overleden is. Ouderlijk huis leeg moeten halen en verkopen, studie naast m'n werk erbij...
Maar ondanks m'n wat rommelige huis voelt het wel als thuis omdat ik het meeste zelf heb gedaan en met wat hulp van m'n vriend, broer en vrienden :s)
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  zaterdag 9 januari 2021 @ 15:30:48 #32
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_197307272
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:37 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nou, dat is het "leuke". Verzekering moet uiteraard vanuit de woningbouw een oorzaak op papier hebben om uit te keren.
Buren doen hun box niet open. Ik moest maar briefjes in hun brievenbus gooien, da's natuurlijk de omgekeerde wereld :(
Whut? :{
Willen die buren niet weten hoe hun spullen er aan toe zijn dan? :')
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 9 januari 2021 @ 15:41:29 #33
269689 crew  Viv
pi_197307442
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, zou je wat geholpen zijn als er iemand een vloer heeft en iemand die komt leggen? Want dan doen we gewoon een oproep hier in FHF, toch?
Het is al ellendig genoeg dat je je je spullen weg hebt moeten gooien, maar dat je nieuwe huis dan niet op een thuis lijkt door gebrek aan vloeren helpt ook niet. Er zijn vast mensen die een vloer hebben of die voor jou een gratis vloer van Marktplaats ofzo kunnen halen.
Er zijn in het verleden vaak genoeg acties geweest hier om mensen weer op weg te helpen met een thuis, dat zou toch weer moeten lukken? Zelfs met de coronabeperkingen.
Ik wou dat ik je fysiek kon komen helpen :*
Daar is FHF juist voor bedoeld, veel meer dan voor AH pannenzegels en zo. :) Als @houdjemond zoiets wil kan ze wel beter een apart topic starten hier.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 16:45:21 #34
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_197308490
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, zou je wat geholpen zijn als er iemand een vloer heeft en iemand die komt leggen? Want dan doen we gewoon een oproep hier in FHF, toch?
Het is al ellendig genoeg dat je je je spullen weg hebt moeten gooien, maar dat je nieuwe huis dan niet op een thuis lijkt door gebrek aan vloeren helpt ook niet. Er zijn vast mensen die een vloer hebben of die voor jou een gratis vloer van Marktplaats ofzo kunnen halen.
Er zijn in het verleden vaak genoeg acties geweest hier om mensen weer op weg te helpen met een thuis, dat zou toch weer moeten lukken? Zelfs met de coronabeperkingen.
Ik wou dat ik je fysiek kon komen helpen :*
Lief dat je meedenkt O+ wellicht een optie om te overwegen.. Ik ben ook heel erg van het "zelluf doen" maar iets met MS en ik mag maandag weer onder het mes voor mijn galwegen }:| kom ook niet eens aan beetje rust toe..

Als ik na maandag weer een beetje leef, ga ik eens kijken wat haalbaar/handig is.. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik alles binnen mijn mini-budget al had uitgekozen in zo'n leuke bouwmarkt met een K :@
In mijn hoofd lag het er al in...
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  zaterdag 9 januari 2021 @ 17:49:45 #35
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_197309538
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 15:30 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Whut? :{
Willen die buren niet weten hoe hun spullen er aan toe zijn dan? :')
Blijkbaar niet, donderdag is mijn oplevering en hele box staat nog vol, dat weten ze ook, ik ga die verlepte natte zooi niet verhuizen :6 al helemaal niet zonder papieren/inspectie.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_197554595
Ik heb een pakketbezorging van DHL gemist :o
Vanaf morgenavond kan ik het ophalen bij een servicepoint. Gaat dat lopend lukken?
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 21 januari 2021 @ 17:46:48 #37
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197554604
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:46 schreef kuolema het volgende:
Ik heb een pakketbezorging van DHL gemist :o
Vanaf morgenavond kan ik het ophalen bij een servicepoint. Gaat dat lopend lukken?
Ik ben superbenieuwd !
Praat over de hel en je komt er.
pi_197554623
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:46 schreef Scheepskok het volgende:

[..]

Ik ben superbenieuwd !
Ik ook! *O*
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_197554695
Yes dan zijn we eindelijk compleet!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 januari 2021 @ 17:55:38 #40
269689 crew  Viv
pi_197554736
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:52 schreef superkimmi het volgende:
Yes dan zijn we eindelijk compleet!
Ik juich pas als ze het in huis heeft. :D
pi_197557493
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 17:55 schreef Viv het volgende:

[..]

Ik juich pas als ze het in huis heeft. :D
Terecht, haha, er kan nog van alles met het pakket gebeuren.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_197635359
Nou mensen, het is zover: het laatste pakket van 2020 is officieel aangekomen bij de ontvanger *O* . Ik heb hem zojuist opgehaald.

Dat was nog even tricky want de mevrouw bij het ophaalpunt vroeg of ik ook iets bij me had waar mijn naam (Kuolema Kuolema) op stond. Eh, nou, nee ... het is niet mijn echte naam (obviously) ... ik kan wel laten zien dat het mijn account is op een forum of zo ..? De vrouw zei: 'Oké, ik geloof je ...' en gaf mijn pakket aan, 'maar eigenlijk mag ik het niet meegeven.' Dus ik heb haar heel erg bedankt.

Ik ben retenieuwsgierig naar wat erin zit maar ik wacht met uitpakken tot na het avondeten. Vanavond zal ik hier foto's plaatsen als het lukt.

[ Bericht 0% gewijzigd door kuolema op 25-01-2021 18:10:19 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_197635631
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 18:04 schreef kuolema het volgende:
Nou mensen, het is zover: het laatste pakket van 2020 is officieel aangekomen bij de ontvanger *O* . Ik heb hem zojuist opgehaald.

Dat was nog even tricky want de mevrouw bij het ophaalpunt vroeg of ik ook iets bij me had waar mijn naam (Kuolema Kuolema) op stond. Eh, nou, nee ... het is niet mijn echte naam (obviously) ... ik kan wel laten zien dat het mijn account is op een forum of zo ..? De vrouw zei: 'Oké, ik geloof je ...' en gaf mijn pakket aan, 'maar eigenlijk mag ik het niet meegeven.' Dus ik heb haar heel erg bedankt.

Ik ben retenieuwsgierig naar wat erin zit maar ik wacht met uitpakken tot na het avondeten. Vanavond zal ik hier foto's plaatsen als het lukt.
Hoera *O*
pi_197635803
Jaaaaa *O* *O*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  maandag 25 januari 2021 @ 19:52:32 #45
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_197637422
*O* *O* *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_197672716
Eergister heb ik dus het pakket uitgepakt.

Alles is ingepakt, leuk *O* En wat een mooi papier.

Briefje erbij van de gever O+ :

Het uitpakken op zich was al leuk, maar ik ben ook heel blij met wat erin zat. Er is echt goed rekening gehouden met mijn wensenlijstje!
Dit zat er allemaal in:


Even gesorteerd:

Het groene is een geurkaars en hij ruikt lekker! Ik had hem meteen aangestoken.
OMG ik heb gewoon Lego gekregen _O_ Had ik niet verwacht (ik had het wel in mijn lijstje benoemd). Echt tof.
En het boek Hex staat al een paar jaar op mijn to-read lijst, ik had hem nog niet dus dat was ook een leuke verrassing.



Voedsel. Lust ik allemaal :9


Verzorgingsproducten. Met voornamelijk fruitige geuren zoals ik graag wilde. Vooral die douche-olie van Etos vind ik heerlijk ruiken.
Ik weet niet zeker wat de lollipop is. Ik denk dat het voor onder de douche is als ik de ingrediënten lees.

Lieve @Loontjah, onwijs bedankt voor het mooie pakket dat je voor me hebt samengesteld! Het was het wachten waard. :*

Ik ga zo beginnen aan een van de diamond paintings.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_197673189
Leuk, leuk, leuk. Ik ga, als hier de douchegel wat op gaat raken, eens op pad om te kijken naar en ruiken aan die douchespulletjes van Etos en Kruidvat, die lijken me erg interessant.
pi_197675820
:@ Graag gedaan, heel veel plezier ermee. Lolly is indd een zeepje ;)

Zie nu dat ik een woordje vergeten ben op de kaart :'(
Sappig !!
  woensdag 27 januari 2021 @ 22:23:07 #49
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_197677047
Laatste blije ontvanger *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_197677933
Stiekem ben ik nog wel nieuwsgierig.
You sound reasonable...Time to up my medication.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')