Ja, dat ook.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:46 schreef laffer het volgende:
En static trakteerde ons altijd op champagne tijdens de meeting.
Hij werkte in telecommunicatiequote:Op maandag 4 januari 2021 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
. Ik ben hier ook erg van geschrokken. Een waar FOK!-icoon.
Zijn usericon herkende je meteen alsook zijn soms harde terechtwijzingen,. Ik kom veel in SHO dus liep hem daar veel tegen het lijf. Het viel me al op dat het ineens zo stil en rustig was,
. Ik dacht er laatst nog over na.
En net als @:Soury al aangaf: ik was echt benieuwd naar de man. Elke keer als hij weer ergens in het buitenland zat, vroeg ik me af wat hij nou eigenlijk deed voor werk en hoe hij zijn leven ervaarde.
Erg, erg triest nieuws. Heel veel sterkte gewenst aan zijn moeder en andere nabestaanden.
Kijk hier bv,quote:Op maandag 4 januari 2021 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
. Ik ben hier ook erg van geschrokken. Een waar FOK!-icoon.
Zijn usericon herkende je meteen alsook zijn soms harde terechtwijzingen,. Ik kom veel in SHO dus liep hem daar veel tegen het lijf. Het viel me al op dat het ineens zo stil en rustig was,
. Ik dacht er laatst nog over na.
En net als @:Soury al aangaf: ik was echt benieuwd naar de man. Elke keer als hij weer ergens in het buitenland zat, vroeg ik me af wat hij nou eigenlijk deed voor werk en hoe hij zijn leven ervaarde.
Erg, erg triest nieuws. Heel veel sterkte gewenst aan zijn moeder en andere nabestaanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |