quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:20 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ik heb even teruggespoeld
Z: hoe is het er mee
L: Ik moet u even snel iets zeggen voordat ze komen, ik heb een geheime opdracht gekregen, dat liedje, morgen, iedereen moet dansen op dat liedje, winnen we 5000 fucking euro, dus ik mag tegen 1 iemand vertelllen en het perfecte is dat we een choreo moeten hebben om dat liedje
Z: krijg je dan extra cash?
L: nee joh, maar je moet het tegen niemand zeggen, voor het avondmaal morgen gaan ze dat liedje draaien en dan moet iedereen mee doen, iedereen moet die choreo kennen
Vanochtend verscheen op het scherm:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:17 schreef Benny het volgende:
Liese heeft een geheime opdracht gekregen. Iedereen moet een dansje leren, zonder dat ze mogen weten dat het een opdracht is. Ze mag hier 1 persoon over inlichten om hierbij te helpen. Die persoon vind ze in Ziko. Er valt ¤5000 mee te verdienen. Het dansje moet worden uitgevoerd op de titelsong van Davina Michelle
[..]
Kan je het bovenstaande in heldere taal omzetten, svp.?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
volgens theo is er iemand die een geheime opdracht aangenomen 5000 euro voor de pot en dan geen boodschappen voor in het huis.
diegene werd vuurrood volgens hem na dagboekkamer het gaat om een haar begrijp ik
hij verteld dit tegen Nathalie
Theo denkt dat er iemand een geheim opdracht heeft gehad. De persoon moest volgens Theo kiezen tussen 5000 euro voor in de "winst pot" (geld dat ze winnen op het eind) of geld voor eten en drinken.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:55 schreef Rmie het volgende:
[..]
Kan je het bovenstaande in heldere taal omzetten, svp.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |