Als bonus val je ook nog een kilo per week af van het Keto dieet (wat ie gevolgd heeft gok ik).quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:59 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Waarom niet gewoon een Campden tablet slikken?
Dat gebruiken wijn en biermakers om gist te deactiveren.
https://homebrewanswers.com/campden-tablets/
quote:
Andere term voor stiefdochter. Want dat klinkt vriendelijker, of zo.quote:
Wincestquote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een dochter waar je seks mee mag hebben
Uit je eigen link:quote:Op dinsdag 5 januari 2021 17:35 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]![]()
Ik geef maar een werkende voordelige snelle oplossing maar ja dat mag natuurlijk niet![]()
![]()
![]()
Nog los van het feit dat een tablet in vloeistof oplossen om het te conserveren iets heel anders is dan dat tablet inslikken. Bovendien ging het bij de meneer uit de OP niet om een gist maar om een bacterie.quote:What Campden Tablets Won’t Do?
Contrary to what most people believe, Campden tablets will not stop a fermentation completely so they should not be used to stabilise a wine. If you add Campden tablets whilst there is active fermentation the yeast is likely to stall but will eventually they will restart.
Zij had laatst nog een Anal Award gewonnen toch?quote:Op maandag 4 januari 2021 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sietske is wel van de aandacht hé
geen idee, toen was ik al naar huisquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:24 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Zij had laatst nog een Anal Award gewonnen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |