abonnement Unibet Coolblue
pi_197201739
Wat zijn de mooie staten van amerika? Ik heb niet veel kennis van de staten maar vind vooral de staten in het midden/Midwesten mooi. En vooral platte landen, bossen en weinig steden. Welke staten zijn hiervoor aam te bevelen?
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2021 @ 02:36:25 #2
88815 The_Emotion
98.3
pi_197201762
Voor wat ik gezien heb zit het mooiste in het westen, vele national parks zoals Yosemite, Bryce en Grand Canyon, maar ook Yellowstone wat eerdergenoemde al doet verbleken.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 4 januari 2021 @ 02:59:16 #3
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197201791
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 02:17 schreef FRIESLANDbovenalles het volgende:
En vooral platte landen, bossen en weinig steden.
Kun je beter je geld bewaren en thuis blijven.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 4 januari 2021 @ 06:29:48 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197202091
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2021 02:59 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Kun je beter je geld bewaren en thuis blijven.
Want Nederland staat inderdaad bekend om haar lommerrijke en vrij van stedelijke bebouwing zijnde omgeving.

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197202093
Wil ooit nog een keer naar Alaska, vooral omdat je daar nog plekken hebt waar geen mensen zijn
  maandag 4 januari 2021 @ 07:11:51 #6
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197202193
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 06:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Want Nederland staat inderdaad bekend om haar lommerrijke en vrij van stedelijke bebouwing zijnde omgeving.

:')
Je gaat toch niet naar Amerika om van het platteland te genieten? :')

Amerika is het allermooiste land ter wereld.

Na ieder uur rijden is het landschap compleet anders. Van de groene bergen met watervallen van Yosemite naar de dorre woestijn in Death Valley.

Dan opeens in the fucking middle of nowhere doemt Las vegas op. Dan op naar het natuurgeweld van Bryce Canyon, Zion NP, Arches en Canyonlands nabij Moab.

Stuk(je) rijden naar 'boven' naar Yellowstone NP. Het aller allermooiste park van de USA met gigantische geisers, bergen, verbrande bossen, canyons, beren, bizons, wolven.

Dan vergeet ik nog de Grand Canyon, Sedona en Joshua Tree.

Maar nee.. OP wil naar de USA voor wat platteland :')

Dan kun je beter thuis blijven inderdaad.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 4 januari 2021 @ 07:18:26 #7
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_197202217
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2021 02:36 schreef The_Emotion het volgende:
Voor wat ik gezien heb zit het mooiste in het westen, vele national parks zoals Yosemite, Bryce en Grand Canyon, maar ook Yellowstone wat eerdergenoemde al doet verbleken.
Dit. En dan een roadtrip(je) van Yosemite naar Yellowstone, via het rallige Reno en Craters of the Moon. Amerikagenot.
  maandag 4 januari 2021 @ 07:40:05 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197202308
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 07:11 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Je gaat toch niet naar Amerika om van het platteland te genieten? :')

Amerika is het allermooiste land ter wereld.

Na ieder uur rijden is het landschap compleet anders. Van de groene bergen met watervallen van Yosemite naar de dorre woestijn in Death Valley.

Dan opeens in the fucking middle of nowhere doemt Las vegas op. Dan op naar het natuurgeweld van Bryce Canyon, Zion NP, Arches en Canyonlands nabij Moab.

Stuk(je) rijden naar 'boven' naar Yellowstone NP. Het aller allermooiste park van de USA met gigantische geisers, bergen, verbrande bossen, canyons, beren, bizons, wolven.

Dan vergeet ik nog de Grand Canyon, Sedona en Joshua Tree.

Maar nee.. OP wil naar de USA voor wat platteland :')

Dan kun je beter thuis blijven inderdaad.
Tsjemig. TS heeft een andere mening. Heftig.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197202526
Overal waar er maar een Hooters is.
pi_197202968
Als je voor prairie wil gaan is 'great plains' je google zoekwoord.

Staten: Colorado, Kansas, Montana, Nebraska, New Mexico, North Dakota, Oklahoma, South Dakota, Texas en Wyoming.

Aldus https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Great_Plains

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2021 09:20:23 ]
pi_197206353
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2021 02:59 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Kun je beter je geld bewaren en thuis blijven.
Verkeerd verwoord, amerika heeft van die plekken die typisch amerikaans zijn. Nationale parken, etc.
pi_197206377
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 07:11 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Je gaat toch niet naar Amerika om van het platteland te genieten? :')


Maar nee.. OP wil naar de USA voor wat platteland :')


Was 3 uur s'nachts en verkeerd verwoord. Bedoelde al die nationale parken, Yellowstone, death valley. En staten als Oregon en ohio
pi_197229060
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 13:36 schreef FRIESLANDbovenalles het volgende:

[..]

Was 3 uur s'nachts en verkeerd verwoord. Bedoelde al die nationale parken, Yellowstone, death valley. En staten als Oregon en ohio
Ik vond Yellowstone erg indrukwekkend.
Ook Oregon is mooi en gevarieerd. Vanuit Portland naar het westen door een zeer bosrijk gebied naar de kust, naar het westen door de Columbia River Gorge en veel watervallen (Multnomah Falls is de bekendste, maar er zijn meer mooie en minder drukbezochte watervallen) en naar Mount.
Je kunt vanuit daar uit ook naar het noorden dus in de staat Washington (Mount St. Helens) en in het noordwesten heb je bijvoorbeeld the Hoh Rainforest (niet bezocht, maar lijkt me wel indrukwekkend).
  dinsdag 5 januari 2021 @ 17:29:49 #14
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197229260
Mooiste is inderdaad wel richting het westen van de VS. Het leukste is lastiger te bepalen. Staten als Georgia en South Carolina vond ik ook fantastisch, maar vooral vanwege de enorm aardige mensen.

Montana was dan ook wel weer een ervaring. Eigenlijk is alles gewoon gaaf daar. *O*
pi_197320628
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 07:11 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Je gaat toch niet naar Amerika om van het platteland te genieten? :')

Amerika is het allermooiste land ter wereld.

Als je puur kijkt naar natuur dan is het een mooi land idd.

Ik denk dat TS met platteland doelt op de natuur en buitengebieden.
In Nederland is alles buiten de steden ook direct plateland.

Overigens woont TS schijnbaar in Friesland. Ik kan mij voorstellen dat je daar direct weg wil.
Bossen kennen ze daar niet, amper een boom. Dus dat TS daarvoor net zo goed thuis kan blijven klopt ook niet.
  zondag 10 januari 2021 @ 11:45:08 #16
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197320822
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]


Overigens woont TS schijnbaar in Friesland. Ik kan mij voorstellen dat je daar direct weg wil.
Bossen kennen ze daar niet, amper een boom.
Zoveel domheid in 1 post :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197320915
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:45 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Zoveel domheid in 1 post :')
FYI ik heb in Friesland gewoond en woon er sws niet ver vandaan. Dus dat stukje wat je quote is geen onzin.
  zondag 10 januari 2021 @ 16:26:32 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197326568
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je puur kijkt naar natuur dan is het een mooi land idd.

Ik denk dat TS met platteland doelt op de natuur en buitengebieden.
In Nederland is alles buiten de steden ook direct plateland.

Overigens woont TS schijnbaar in Friesland. Ik kan mij voorstellen dat je daar direct weg wil.
Bossen kennen ze daar niet, amper een boom. Dus dat TS daarvoor net zo goed thuis kan blijven klopt ook niet.
East dat er drie provincies zijn met nog minder bos dan. Waaronder bijvoorbeeld het naastgelegen Groningen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197403361
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Overigens woont TS schijnbaar in Friesland. Ik kan mij voorstellen dat je daar direct weg wil.
Bossen kennen ze daar niet, amper een boom. Dus dat TS daarvoor net zo goed thuis kan blijven klopt ook niet.
Het Gaasterland zou ik toch wel redelijk bosrijk willen noemen…..
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 14 januari 2021 @ 14:37:58 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_197404910
quote:
14s.gif Op maandag 4 januari 2021 02:36 schreef The_Emotion het volgende:
Voor wat ik gezien heb zit het mooiste in het westen, vele national parks zoals Yosemite, Bryce en Grand Canyon, maar ook Yellowstone wat eerdergenoemde al doet verbleken.
Dit.

En Hawaii. Die staat is echt prachtig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 22:29:09 #21
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_198294444
Almost heaven
West Virginia
Blue Ridge mountains
Shenandoah river
Wie dit leest is gek
  vrijdag 19 maart 2021 @ 19:45:17 #22
22565 asco
Los in deze tent
pi_198592302
Platteland?

Nevada en dan de ground floor van de Cosmo. *O* _O_
pi_198599563
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 02:17 schreef FRIESLANDbovenalles het volgende:
Wat zijn de mooie staten van amerika? Ik heb niet veel kennis van de staten maar vind vooral de staten in het midden/Midwesten mooi. En vooral platte landen, bossen en weinig steden. Welke staten zijn hiervoor aam te bevelen?
Wyoming
Meest dooie staat,
Als je de R90 pakt vanuit Milwaukee naar Yellow Stone heb je denk ik wel meest saaie stukje platteland van de US wel gepakt
pi_198600365
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 06:29 schreef Dven het volgende:

Want Nederland staat inderdaad bekend om haar lommerrijke en vrij van stedelijke bebouwing zijnde omgeving.

:')
Uhm nou ja waar ik woon in NL hoef ik niet bang te zijn om snel een stad te vinden hoor xD.
Hij zegt weinig steden, dat is wat anders dan helemaal geen bebouwing.
pi_198600388
Midden van de VS lijkt mij juist de meest saaie omgeving van de VS als je dat zo ziet.
Vlak, uitgestrekt, weinig bijzonders te zien, niets unieks. Lijkt Friesland wel.

Vooral de Westelijke kant van de VS is zo veel mooier, hele unieke omgeving.
Natuurgebieden, gebergten, mooie steden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')