abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8073577
Populaire dooddoener. Vooral op een forum als dit. Het Geluk (wat dat dan ook precies moge zijn, maar das een ander topic) blijkt in kleine dingen te zitten. Daar houdt de dooddoener meestal op want ik heb nog nooit iemand op een nadere specificatie van de 'kleine dingen' weten te betrappen.

Vandaar mijn vraag:

Wat zijn (voor jou) nu precies de kleine dingen waar je het geluk treft?

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8073603
een onverwacht emailtje krijgen van een vriendin die je al een hele tijd niet hebt gesproken.
pi_8073622
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:59 schreef Argento het volgende:
..

Attentheid..
pi_8073648
Maar das dan toch niet 'klein'? Dat is -kennelijk- toch een hele gebeurtenis waar je expliciet blij van wordt. Ik dacht dat met 'kleine dingen' iets alledaags, op het eerste gezicht onbetekenends werd bedoeld. Zit ik ernaast?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8073690
Iemand die je vriendelijk begroet.
Iemand die je aanlacht
pi_8073742
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:02 schreef Argento het volgende:
Maar das dan toch niet 'klein'? Dat is -kennelijk- toch een hele gebeurtenis waar je expliciet blij van wordt. Ik dacht dat met 'kleine dingen' iets alledaags, op het eerste gezicht onbetekenends werd bedoeld. Zit ik ernaast?
Attent = kleine dingetjes die de ander niet verwacht -> bv een kaartje sturen, kadootje geven -> de ander wordt er vrolijk van..
pi_8073746
De momenten dat ik mezelf ff verwen met kleine dingen zoals lekker voetenbad met lavendel, filmpje pikken , kop chocomel met slagroom .
Iemand spreken waar ik me lekker bij voel .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8073862
Een heldere sterrenhemel vergezeld van een indrukwekkende stilte.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8073938
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
Een heldere sterrenhemel vergezeld van een indrukwekkende stilte.
Het moment waarop Moeder Natuur zo nu en dan weinig subtiel laat zien dat ze nog altijd zwaar superieur is aan de mensheid, heeft inderdaad iets rustgevends.

En is het niet zo dat (al dan niet innerlijke) rust, snel aan geluk wordt gelijkgesteld?

donderdag 23 januari 2003 @ 20:14:35 #10
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8073997
Kleine momenten van oogcontact met leuke/boeiende mensen die je niet kent.

Stuffie bijschrijvingen

Bakje koffie o.i.d. op het juiste moment met peukje in de buitenlucht in de pauzes.

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 23 januari 2003 @ 20:16:10 #11
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_8074041
quote:
Populaire dooddoener. Vooral op een forum als dit. Het Geluk (wat dat dan ook precies moge zijn, maar das een ander topic) blijkt in kleine dingen te zitten. Daar houdt de dooddoener meestal op want ik heb nog nooit iemand op een nadere specificatie van de 'kleine dingen' weten te betrappen.

Vandaar mijn vraag:

-edit-niet grappig

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 23-01-2003 21:50]

[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
  donderdag 23 januari 2003 @ 20:25:08 #12
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8074247
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:02 schreef Argento het volgende:
De geur als het regent in de zomer, lammetjes of ander jonge dieren in de wei, een mooie zonsondergang of een mooie zonsopgang als het nog mistig is 's ochtends buiten, wakker worden als het heeft gesneeuwd, ons hondje wat met de kat aan het stoeien is..

Dat zijn toch hele gewone dingen? Maar ze kunnen je wel gelukkig maken (mij iig zeker wel)

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8074373
s' ochtends onder de douche vandaan komen, je kastla opentrekken en daar een berg schone sokken zien liggen, keuze zat.

pi_8074408
De eerste mooie lentedag.

Een sigaret na het eten.

Een glas wijn of glas bier.

Een vriendelijk lach en blik van een vrouw.

Een mooie sterrenhemel.

Een kop koffie.

Een goede film.

Een kerstkaart waar meer op staat dan "we wensen je ....."

Een warme douche of lekker bad.

Etc etc.

pi_8074415
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 20:30 schreef LORICKWAADDEMPER het volgende:
s' ochtends onder de douche vandaan komen, je kastla opentrekken en daar een berg schone sokken zien liggen, keuze zat.

jij bent snel tevreden
pi_8074495
quote:
Vandaar mijn vraag:

Dat ik me aan het aankleden ben, mijn zoon mijn blote billen ziet, spontaan mijn heupen vast pakt en een kus op de linker bil geeft en een kus op de rechter bil!

Had een string aan....

pi_8074542
quote:
jij bent snel tevreden
Ja Erik, het zijn de kleine dingen in het leven die het hem doen als je verder (bijna) alles al hebt ...
pi_8074562
Oh en als ik Disneyfilms kijk of de muppets (muppetfan hierzo)
We are the weirdo's mr - The Craft
  Moderator donderdag 23 januari 2003 @ 20:39:40 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_8074576
Dat je bijvoorbeeld op de fiets zit in de regen ofzo, en dan toch voor 6 milliseconden het idee hebt dat alles in je leven klopt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_8074609
een avond op het strand met een goede vriend of je geliefde, met een glas wijn, blote voeten in het zand...een zonsondergang en het ruisen van de zee...
Doei.
pi_8074888
ja alles kan een mens gelukkig maken,
een zingende merel,
een vers kopje thee

pi_8074891
quote:
Het moment waarop Moeder Natuur zo nu en dan weinig subtiel laat zien dat ze nog altijd zwaar superieur is aan de mensheid, heeft inderdaad iets rustgevends.
En is het niet zo dat (al dan niet innerlijke) rust, snel aan geluk wordt gelijkgesteld?
Ik bedoelde geen rust, ik bedoelde echt geluk... Rust haal ik dan weer uit andere dingen.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  donderdag 23 januari 2003 @ 21:03:24 #23
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8075017
Een onverwachtse zoen,
een speciale lach,
een lieve blik,
een warme douche,
lekker zonnetje,
heerlijk relaxen,
een goed muziekje.....
Geluk is een richting, geen punt
  donderdag 23 januari 2003 @ 21:48:32 #24
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_8075816
- De geur van de brandende zon die door het raam op je dekbed schijnt. Ja ik ben gek

- Helemaal alleen in een kamer zitten met een goede film + bijpassende muziek

- Als iemand precies hetzelfde denkt op hetzelfde moment als ikzelf

- Geuren die je doen terugdenken aan de onschuldigheid van je jeugd

- Gezellig op het terras met vrienden tijdens een mooie zomerdag

Today we escape, we escape.......
pi_8076324
Ik werd onzettend gelukkig van de regen zondagavond, omdat het zondagavond was en ik door de regen naar huis moest een kwartier lang. Ik kwam van mijn vriendin.
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')