abonnement Unibet Coolblue
pi_197315499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eens.

Als je Felix erbij neemt staat die helemaal bovenaan lijkt me?
Félix is dit seizoen goed, dus die gaat inderdaad dan bovenaan.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 9 januari 2021 @ 23:15:48 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_197315504
VAR zat vandaag in Barcelona ... niets te klagen daar ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_197315533
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Eens.

Als je Felix erbij neemt staat die helemaal bovenaan lijkt me?
Felix vind ik niet in dat rijtje horen omdat hij zijn geld wel waar lijkt te zijn iit de andere 4.

Zelf zou ik evt nog griezmann en dembele wisselen omdat griezmann wel gewoon veel minuten kan maken.
pi_197315584
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Felix vind ik niet in dat rijtje horen omdat hij zijn geld wel waar lijkt te zijn iit de andere 4.

Zelf zou ik evt nog griezmann en dembele wisselen omdat griezmann wel gewoon veel minuten kan maken.
Is presence een reden om hem dan wel hoger te ranken? Dembele is simpelweg niet veel fit geweest, als hij nu constant fit kan zijn zie je genoeg interessante acties voorbijkomen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197315626
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:21 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Is presence een reden om hem dan wel hoger te ranken? Dembele is simpelweg niet veel fit geweest, als hij nu constant fit kan zijn zie je genoeg interessante acties voorbijkomen.
Zijn contract en salaris lopen door terwijl je er geen gebruik van kan maken.
Ik heb Dembele ook vaak leuke dingen zien doen hoor, maar 100mil+ voor een speler die je niet kan gebruiken blijft natuurlijk onhandig.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 23:24:26 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197315636
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Felix vind ik niet in dat rijtje horen omdat hij zijn geld wel waar lijkt te zijn iit de andere 4.

Zelf zou ik evt nog griezmann en dembele wisselen omdat griezmann wel gewoon veel minuten kan maken.
Het zijn niet allemaal pertinente miskopen. Dembele en Griezmann zitten op het randje. Felix is goed dit seizoen, maar hij heeft nog onvoldoende laten zien waarom ie met afstand de grootste aankoop van Atletico is
pi_197315640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:23 schreef opreis het volgende:

[..]

Zijn contract en salaris lopen door terwijl je er geen gebruik van kan maken.
Ik heb Dembele ook vaak leuke dingen zien doen hoor, maar 100mil+ voor een speler die je niet kan gebruiken blijft natuurlijk onhandig.
Vind het altijd lastig te vangen/peilen wanneer je dat als graadmeter moet gebruiken. bij griezmann heb ik veel meer een kat in de zak gevoel omdat hij gewoon nooit tot zijn recht is gekomen
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197315664
Zidane is overigens ziedend over het doorgaan van de wedstrijd vandaag. Vond het geen voetbalomstandigheden waardig.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 9 januari 2021 @ 23:29:19 #109
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197315719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
Zidane is overigens ziedend over het doorgaan van de wedstrijd vandaag. Vond het geen voetbalomstandigheden waardig.
Slap excuus. Het was goed te doen en de kalender is krap.
pi_197315742
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Slap excuus. Het was goed te doen en de kalender is krap.
Hij had beter aan kunnen dragen dat het vrij idioot was om in extreem barre omstandigheden alsnog te zullen moeten vliegen naar Navarra. Zelfs Elche v Getafe is een dag uitgesteld naar maandag.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197315776
Maar hoe Zidane het vandaag sowieso tactisch heeft aangepakt is ook vreemd. Geen Vinicius inbrengen, Odegaard voor de duizendste keer niet ingebracht.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  zaterdag 9 januari 2021 @ 23:34:18 #112
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_197315818
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
Zidane is overigens ziedend over het doorgaan van de wedstrijd vandaag. Vond het geen voetbalomstandigheden waardig.
Kijk mijn eerder gepost plaatje over het warm houden van het veld ... Kan me er wel iets bij voorstellen dat het niet prettig spelen was ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_197326419
#Lopetegui2024 bij Sevilla.

Volgend seizoen de Bryan Gil-experience op de linkerflank, maar toch ook benieuwd hoe het Sevilla zal vergaan als Koundé-Carlos niet meer is, wat heel goed in de zomer uit elkaar kan worden getrokken.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197354868
Derde trainerswissel van het seizoen na Celta & Athletic Club is een feit. Huesca heeft Míchel ontslagen nu ze na 18 wedstrijden pas één zege hebben en zes punten onder de streep staan. Spel was niet slecht, tactisch prima, maar leken nooit aanvallend dat stapje meer te kunnen brengen. Schema is tot half maart ook niet aantrekkelijk voor ze.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 12 januari 2021 @ 01:22:16 #115
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197354950
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef El-Stinho het volgende:
#Lopetegui2024 bij Sevilla.

Volgend seizoen de Bryan Gil-experience op de linkerflank, maar toch ook benieuwd hoe het Sevilla zal vergaan als Koundé-Carlos niet meer is, wat heel goed in de zomer uit elkaar kan worden getrokken.
Het type Diego Carlos is toch redelijk makkelijk aan te komen? Maar je doelt natuurlijk op het feit dat Koundé degene is die vertrekt. Ik zou Botman een typische Sevilla aankoop vinden, maar die staat aan de verkeerde kant.

Ach, Monchi verzint wel iets.
pi_197354965
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 01:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het type Diego Carlos is toch redelijk makkelijk aan te komen? Maar je doelt natuurlijk op het feit dat Koundé degene is die vertrekt. Ik zou Botman een typische Sevilla aankoop vinden, maar die staat aan de verkeerde kant.

Ach, Monchi verzint wel iets.
De defensieve organisatie is wel de drijvende kurk van dit Sevilla. Als ze zelf het spel moeten maken, is het echt veel minder, maar scheelt het wel dat Carlos en in sterke mate Koundé je 100 meter meer naar voren kunnen laten verdedigen. Rakitic lijkt op het middenveld wel echt klaar te zijn. Ik heb moeite om te zien wat hij nog toevoegt aan dit team.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197358040
Daar is het volgende ontslag (lol).

twitter


Dat is alweer het derde ontslag voor Machín sinds zijn Girona-successen. Sevilla, Espanyol, Alaves: allemaal vroegtijdig eruit. Al is zelfkritiek voor het Alaves-bestuur ook wel nodig. Sinds een goed presterende Abelardo Alaves in 2019 verliet, is dit al het tweede seizoen op rij dat ze mistasten met hun trainersaanstelling. En dit Alaves drijft enorm op het duo Lucas Perez-Joselu, al 1,5 jaar.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197362878
twitter


There he is. Inspiratie is zoek bij Alaves, maar desondanks kundige trainer.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197365832
twitter


@wimderon
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197365905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]

@:wimderon
Ach, Real heeft aanvallend al een groot probleem. En als er wat met Benzema gebeurt hebben ze een immens probleem. Maar dat was ook met de aanwezigheid van Jovic al het geval.
pi_197365951
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 17:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ach, Real heeft aanvallend al een groot probleem. En als er wat met Benzema gebeurt hebben ze een immens probleem. Maar dat was ook met de aanwezigheid van Jovic al het geval.
Ja, al is Jovic ook om de haverklap geblesseerd dus we zouden hier een ouderwetse 'Zou het wat uitmaken?' kunnen uitgooien.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197365961
En Huesca heeft met Pacheta een nieuwe trainer gevonden. Die promoveerde eind augustus met Elche via de play-offs en moest niet veel later meteen opkrassen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_197371302
Granada weer vrolijk in de subtop na een 2-0 zege op het zeer zeer makke Osasuna. Samen met Elche en Huesca wel de grootste zorgenkindertjes van de Liga.

Straks de partidazo Atlético v Sevilla bij Ziggy. De eerste van de drie inhaalduels voor Atlético de komende twee maanden.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 12 januari 2021 @ 23:09:59 #124
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_197375423
2-0 Saul
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_197375439
Vintage Llorente, en vooral mooi voor Saúl. Hij gaf vorige week nog na het Copa-drama tegen Cornella aan dat hij mentaal niet in orde was voor een basisplek.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')