Misschien ook zelfmoord gepleegdquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die had ze een keer uitgenodigd op discord en mee geflirt en een dag later was hij weg en sindsdien nooit meer gesignaleerd
Jij krijgt ook helemaal niks voor elkaar he.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:30 schreef TARDIS het volgende:
[..]
@:instortendester heeft daar prof de schuld van gegeven. De rest klopt misschien wel.
Fixed hahaatjes. DIKZAK.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
alsof iemand hier gelooft dat ik genoeg zelfvertrouwen heb om mijn moeder te vragen om ooit foto's van mijn piemel te maken
Hier smul ik van.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ook zelfmoord gepleegd
ik ken mensen van 30 die nu werkloos zijn en in het big brother topic posten met huisvrouwen dus het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:31 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30, had ik eerder moeten doen. Nu is het gewoon tragisch.
Net als deadprez ripquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ook zelfmoord gepleegd
@onlogischquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ken mensen van 30 die nu werkloos zijn en in het big brother topic posten met huisvrouwen dus het kan altijd erger
Ik hoor je niet boven het geluid van mijn 57 platinum trophies.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Jij krijgt ook helemaal niks voor elkaar he.
Ik post helemaal niet in BB.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ken mensen van 30 die nu werkloos zijn en in het big brother topic posten met huisvrouwen dus het kan altijd erger
Jammer dat je nooit van mij hebt gesmuldquote:
Kan je werkeloos zijn zonder ooit gewerkt te hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Die is vermoord door z'n bureau tochquote:
Pakketjes openen die je moet bezorgen valt onder werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Kan je werkeloos zijn zonder ooit gewerkt te hebben?
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat voor relatie heb jij met je moeder
Heel erg eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit van mij hebt gesmuld
57 schaarsteken in je nek.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik hoor je niet boven het geluid van mijn 57 platinum trophies.
Ik snijd altijd in de lengte van mijn arm.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:33 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Zullen we een pact sluiten?
Zeker als je ledenmaten zo veel wegen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pakketjes openen die je moet bezorgen valt onder werken.
Oh ik doe het alleen voor aandacht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 22:35 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Ik snijd altijd in de lengte van mijn arm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |