abonnement Unibet Coolblue
pi_197314855
Die Klaiber maar eens op CB zetten in mn eredivisie team :)
pi_197316620
Jongens ik heb jullie hulp nodig.

Ik heb morgen nog acht potjes over voor goud 3 en ik moet nog 2 overwinningen halen. Ik zit een beetje te kutten met de LW, ST en CAM posities, het is het allemaal net niet. De rest van het team staat.

Ik heb onderstaand team en daarnaast heb ik nog NIF Rashford, NIF Pogba, Baby Rivaldo, Baby Gerrard, NIF Son, NIF Varane, NIF Salah en Objectives Van Bergen achter de hand.

Hoe zouden jullie de lege plek invullen? Budget staat btw in de screenshot. Ik zat zelf bv aan Middle/Prime Nedved op LW te denken en dan in-game op CAM. Sommigen zeggen dat de Middle beter is, en die is trouwens ook een stuk goedkoper. Of misschien wel Prime Van Basten in de spits en dan Rashford op LW en in-game op CAM?

pi_197318216
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens ik heb jullie hulp nodig.

Ik heb morgen nog acht potjes over voor goud 3 en ik moet nog 2 overwinningen halen. Ik zit een beetje te kutten met de LW, ST en CAM posities, het is het allemaal net niet. De rest van het team staat.

Ik heb onderstaand team en daarnaast heb ik nog NIF Rashford, NIF Pogba, Baby Rivaldo, Baby Gerrard, NIF Son, NIF Varane, NIF Salah en Objectives Van Bergen achter de hand.

Hoe zouden jullie de lege plek invullen? Budget staat btw in de screenshot. Ik zat zelf bv aan Middle/Prime Nedved op LW te denken en dan in-game op CAM. Sommigen zeggen dat de Middle beter is, en die is trouwens ook een stuk goedkoper. Of misschien wel Prime Van Basten in de spits en dan Rashford op LW en in-game op CAM?

[ afbeelding ]
Ik kan alleen zeggen dat ik Rashford altijd lastig vind om tegen te spelen.
Speel liever tegen bijv. Neymar, Mbappe of Ronaldo.
Maar dat kan ook toeval zijn omdat Rashford misschien elke keer heel goed gebruikt werd door m'n tegenstanders.

Robben op CAM en Rashford in de spits is ook het overwegen waard trouwens.

Die 2 overwinningen op 8 potjes mogen niet zo een probleem worden trouwens. Ook niet met dit team. Je hebt er nu 12 gewonnen van de 22. En in mijn beleving zijn de tegenstanders op zondag iets zwakker dan vrijdag en zaterdag.

[ Bericht 9% gewijzigd door papert op 10-01-2021 08:28:31 ]
pi_197319356
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 00:47 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens ik heb jullie hulp nodig.

Ik heb morgen nog acht potjes over voor goud 3 en ik moet nog 2 overwinningen halen. Ik zit een beetje te kutten met de LW, ST en CAM posities, het is het allemaal net niet. De rest van het team staat.

Ik heb onderstaand team en daarnaast heb ik nog NIF Rashford, NIF Pogba, Baby Rivaldo, Baby Gerrard, NIF Son, NIF Varane, NIF Salah en Objectives Van Bergen achter de hand.

Hoe zouden jullie de lege plek invullen? Budget staat btw in de screenshot. Ik zat zelf bv aan Middle/Prime Nedved op LW te denken en dan in-game op CAM. Sommigen zeggen dat de Middle beter is, en die is trouwens ook een stuk goedkoper. Of misschien wel Prime Van Basten in de spits en dan Rashford op LW en in-game op CAM?

[ afbeelding ]
Hm, ik speel zelf liever met Van Bergen dan Robben. Van Bergen is bij mij 2e spits.

Dan zou ik voor Rivaldo gaan denk ik en die in je opstelling even als spits te zetten, dan Neymar kopen voor links zodat je perfecte link heb. Dan kan je iedereen die je wil op cam (die dan ingame spits speelt, wisselen mer Rivaldo) zetten omdat die omringt wordt door 3 icons.
pi_197319565
Thx voor de tips jongens, neem het mee :P
  zondag 10 januari 2021 @ 10:40:09 #181
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197319649
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:34 schreef Saekerhett het volgende:
Thx voor de tips jongens, neem het mee :P
Die 2 potten moeten echt te doen zijn, je zou eventueel Dembele daar neer kunnen zetten op LW om het af te maken. Heb je je club al eens geüpload op futbin? Misschien heb je nog bronze of zilveren spelers die wat waard zijn en kan je je hele club cleanen voor nog meer coins.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_197319735
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:40 schreef leeroy het volgende:

[..]

Die 2 potten moeten echt te doen zijn, je zou eventueel Dembele daar neer kunnen zetten op LW om het af te maken. Heb je je club al eens geüpload op futbin? Misschien heb je nog bronze of zilveren spelers die wat waard zijn en kan je je hele club cleanen voor nog meer coins.
Club nog niet geüpload, ik hoorde dat sommige mensen daar geband voor waren. Of is dat onzin? Ook weer goeie tip trouwens. Ik heb nu Rivaldo in de spits staan, Rashford ernaast en Talisca op CAM. En Van Bergen even voor Robben omdat ik anders wel heel veel linkspoten heb met niet zoveel WF. Even tijdelijk. In game 4-2-2-2 met Rashford en Van Bergen in de spits en Talisca en Rivaldo erachter.
pi_197320443
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:40 schreef leeroy het volgende:

[..]

Die 2 potten moeten echt te doen zijn, je zou eventueel Dembele daar neer kunnen zetten op LW om het af te maken. Heb je je club al eens geüpload op futbin? Misschien heb je nog bronze of zilveren spelers die wat waard zijn en kan je je hele club cleanen voor nog meer coins.
Club uploaden? Tell me
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  zondag 10 januari 2021 @ 12:25:45 #184
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197321648
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Club nog niet geüpload, ik hoorde dat sommige mensen daar geband voor waren. Of is dat onzin? Ook weer goeie tip trouwens. Ik heb nu Rivaldo in de spits staan, Rashford ernaast en Talisca op CAM. En Van Bergen even voor Robben omdat ik anders wel heel veel linkspoten heb met niet zoveel WF. Even tijdelijk. In game 4-2-2-2 met Rashford en Van Bergen in de spits en Talisca en Rivaldo erachter.
Ik heb dat ook wel eens gehoord maar zelf geen last van gehad nog haha. Zal wel los lopen toch.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 10 januari 2021 @ 12:27:41 #185
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197321690
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:26 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Club uploaden? Tell me
Als je op futbin een account hebt kun je je club uploaden. Zo heb je een overzicht wat je spelers waard zijn en of je nog hidden gems hebt die wat waard zijn. Je moet wel wat credits hebben maar die verdien je snel door hun database up to date te houden.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_197323355
Goud 3 toch nog vrij makkelijk gehaald met nog vijf potjes over _O_

Wat een idioten kom je tegen zeg, ik ga vanaf nu alleen maar thuiswedstrijden spelen. Elke keer weer die paarse lijnen, roze goals en bruine ballen, grijze ballen die wegvallen tegen de achtergrond en geen schaduw hebben... flikker toch op zeg. Dat zijn ook steeds diezelfde mongolen die standaard Neymar - Mbappe en Ronaldo voorin hebben lopen.

Maar goed, goud 3 binnen en komende week maar effe verder puzzelen.
  zondag 10 januari 2021 @ 15:59:52 #187
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_197326081
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:35 schreef Saekerhett het volgende:
Goud 3 toch nog vrij makkelijk gehaald met nog vijf potjes over _O_

Wat een idioten kom je tegen zeg, ik ga vanaf nu alleen maar thuiswedstrijden spelen. Elke keer weer die paarse lijnen, roze goals en bruine ballen, grijze ballen die wegvallen tegen de achtergrond en geen schaduw hebben... flikker toch op zeg. Dat zijn ook steeds diezelfde mongolen die standaard Neymar - Mbappe en Ronaldo voorin hebben lopen.

Maar goed, goud 3 binnen en komende week maar effe verder puzzelen.
Is dit een ding? :') Jezus.

Ik dacht dat WL nog steeds het standaard FEWC stadion was, wat een flop is dit joh. Ik ben er alweer klaar mee als ik tegen een discobal moet in Rivals :') Laat staan de sweaty WL potjes.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_197326737
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Is dit een ding? :') Jezus.

Ik dacht dat WL nog steeds het standaard FEWC stadion was, wat een flop is dit joh. Ik ben er alweer klaar mee als ik tegen een discobal moet in Rivals :') Laat staan de sweaty WL potjes.
Is echt een ding ja. Heel irritant.
  zondag 10 januari 2021 @ 19:08:21 #189
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_197330754
Ik kan leven met een gelijkspel, Psv startte sterker en Ajax eindigde sterker.

Had uiteraard liever gezien dan Ajax had gewonnen, maar helaas, dan maar volgende week 3 punten :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  zondag 10 januari 2021 @ 21:17:59 #190
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_197333374
Die Dos Santos is echt _O_
pi_197334061
Effe doorgegaan voor Goud 2 met alleen thuiswedstrijden en drie potjes gewonnen en gewoon normale tegenstanders zonder gezeik, zoals het hoort.
  zondag 10 januari 2021 @ 22:25:58 #192
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197334766
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 21:52 schreef Saekerhett het volgende:
Effe doorgegaan voor Goud 2 met alleen thuiswedstrijden en drie potjes gewonnen en gewoon normale tegenstanders zonder gezeik, zoals het hoort.
Hoe zie je of je thuis speelt?
pi_197334911
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoe zie je of je thuis speelt?
Als je iemand zoekt en hij laadt direct door speel je uit. Als hij even 1 of 2 seconden zoekt en dan iemand vindt, speel je thuis.
  zondag 10 januari 2021 @ 23:09:06 #194
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_197335572
Lekker gestopt op 14, helemaal prima weer. Elite 1 squad battles, rang 1 div 1, prima FIFA gespeeld deze week 😂
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_197335722
Goud 1 weer eens gehaald met nog 1 wedstrijd over. Eigenlijk maar 1 pot echt gefrustreerd geweest dit weekend. Kon me goed rustig houden :P
  zondag 10 januari 2021 @ 23:56:36 #196
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_197336110
Doorgespeeld voor 3 icon swaps ipv 2, zodat ik de 5x85 kon doen ipv 2 ultimate pakketen.

Holy shit dat was het waard _O-

Headliner Goretzka (De kaart die ik wou hebben voor mijn team maar te duur was _O_ )
De Bruyne
Bruno Fernandes
IF Zapata
De Ligt

Laatste 2 zijn niet zo boeiend, al heb ik nu wel een IF voor een SBC natuurlijk en De Ligt is ook fijn voor SBCs. Maar holy shit, super blij met Goretzka, en De Bruyne en Bruno zijn ook lekker _O_ Nu wil ik deze packluck ook eens doortrekken naar rewards en marquee matchups zodat ik wat 83-85 rated spelers in m'n club kan gooien :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_197337030
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 23:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Doorgespeeld voor 3 icon swaps ipv 2, zodat ik de 5x85 kon doen ipv 2 ultimate pakketen.

Holy shit dat was het waard _O-

Headliner Goretzka (De kaart die ik wou hebben voor mijn team maar te duur was _O_ )
De Bruyne
Bruno Fernandes
IF Zapata
De Ligt

Laatste 2 zijn niet zo boeiend, al heb ik nu wel een IF voor een SBC natuurlijk en De Ligt is ook fijn voor SBCs. Maar holy shit, super blij met Goretzka, en De Bruyne en Bruno zijn ook lekker _O_ Nu wil ik deze packluck ook eens doortrekken naar rewards en marquee matchups zodat ik wat 83-85 rated spelers in m'n club kan gooien :)
Jezus

Ik kreeg Neuer en 4x een normale 85 kaart
  maandag 11 januari 2021 @ 08:43:21 #198
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_197337871
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:42 schreef Max23 het volgende:

[..]

Jezus

Ik kreeg Neuer en 4x een normale 85 kaart
Uit die 25x 83+ had ik 2 kaarten boven de 85 (Benzema en IF Carrasco) dus ik verwachtte er vrij weinig van eerlijk gezegd :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_197339322
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 06:42 schreef Max23 het volgende:

[..]

Jezus

Ik kreeg Neuer en 4x een normale 85 kaart
Het kan altijd erger hè. Ik had 5 keer een normale 85 kaart. Alderweireld, Depay, Sané, Luis Alberto en Leno. :')
pi_197340190
Goud 3 gehaald. Ging de afgelopen weken makkelijk met een hoop wedstrijden over, nu opeens lastig.

Leuk ook hoe dat werkt, besteed je wat tijd in die Icon swaps, en krijg je Mid-rivaldo. Dan wil je gewoon graag dat ie goed is, en aan overwinningen helpt. Maar de feiten zijn zo dat het alleen maar slechter ging, en nu Immobile daar weer staat, het hele spel beter loopt.
Rivaldo dus nu niet eens op de bank.

Weet nu wel dat wil ik Immobile upgraden, ik naar zo een zelfde type speler moet kijken. Die informatie is ook veel waard.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')