Mams is uit 1957quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat![]()
Mijn ouders waren nog niet eens geboren
Het blijft jammer van 1956quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:43 schreef Sableheart het volgende:
Mijn beide ouders waren kinderen.
Wel jammer dat er in het algemeen veel beeldmateriaal uit die eerste tijd verloren is gegaan.
Ja, en 1964 ookquote:
absoluut, en 1964.quote:
Ja, je zou toch denken dat ze wel konden bedenken dat veel dingen eeuwigheidswaarde zouden krijgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
absoluut, en 1964.
Maar ik had het ook over het begin van de Nederlandse TV, de series die door iedereen gezien werden.
Ja zuster, Nee zuster is daar het bekendste voorbeeld van inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
absoluut, en 1964.
Maar ik had het ook over het begin van de Nederlandse TV, de series die door iedereen gezien werden.
Oh, eeuwig zonde jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja zuster, Nee zuster is daar het bekendste voorbeeld van inderdaad.
Volarequote:
quote:
Inderdaad, eindigde terecht gelijk met Corry.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:47 schreef Aoibhin het volgende:
Het zegt wel veel over dit forgettable nummer dat we het over heel andere dingen hebben
Daar heb je een commentator voor, voor dat soort informatie.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:48 schreef Fred_B het volgende:
Mooie kleren in de kleuren van de Zweedse vlag
Die was mooi jaquote:Op zaterdag 9 januari 2021 21:50 schreef Sableheart het volgende:
En dit is uberhaupt het type nummer waar ik van houdt. Prachtig dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |