abonnement Unibet Coolblue
pi_197183477
Het lukt me niet om een lange relatie aan te gaan. Vanaf mijn middelbare schooltijd heb ik altijd heel erg veel aandacht van het andere geslacht gehad en dat is nu ik midden 30 ben nog steeds niet gestopt. Het lukt me niet een langdurige monogame relatie aan te gaan. Als ik eenmaal naar bed met een vrouw ben geweest dan valt voor mij direct de spanning weg.

Ik heb 1 keer (nu 5 jaar geleden) samengewoond met een vrouw voor bijna een jaar lang. Totaal was dat een relatie van bijna 2 jaar. In die 2 jaar tijd ben ik waarschijnlijk rond de 10-15 keer vreemd gegaan. Ik hield heel erg veel van haar en wij klikte ook op persoonlijk vlak heel erg goed. Toch lukte het me niet om monogaam te blijven. Het is niet dat ik er bewust op zoek naar ga, maar als ik door de stad of in het park loopt en ik kom een mooie dame tegen en je hebt zo’n moment dat je elkaar in de ogen kijkt dan moet ik daar altijd wat mee doen.

Nadat ik door mijn vriendin werd betrapt heb ik al verschillende dingen geprobeerd om van dit probleem af te komen. Ik heb met psychologen gepraat. Hypnose geprobeerd en uiteindelijk zelfs
naar een verslavingskliniek. Terwijl ik vind mezelf niet sex verslaafd want ik kan prima weken zonder. Het is ook niet zo dat ik er elke dag op zoek naar ben en dat ik baal als het niet lukt. Ik mastrubeer ook zelden. Maar het gaat mij vooral om de spanning om een vreemde vrouw zo gek te krijgen om met mij naar bed te gaan. De seks zelf is meestal niet eens zo heel bijzonder.

Nu kan je natuurlijk zeggen zoek iemand die een open relatie wilt, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon helemaal verliefd zijn op 1 persoon en die wil ik ook niet delen. En ik zelf wil ook volledig voor 1 iemand gaan.

Ik hoopte zelf er met de jaren overheen te groeien en dat ik voor die ene speciale het wel zou gaan laten, maar dat is dus helaas niet gelukt. Uiteindelijk is het mijn droom om gewoon heel burgerlijk getrouwd te zijn en een paar kinderen te mogen krijgen.

Ik heb nu sinds begin november een hele mooie lieve vrouw leren kennen waar ik behoorlijke kriebels ondertussen in mijn buik heb gekregen. Nu durf ik alleen niet met haar naar bed te gaan. Bang dat de spanning dan weer direct bij mij weg is en ook is zij zo lief dat ik haar niet wil kwetsten met mijn gedrag. Nu na 2 maanden soort van daten wordt het wel steeds veel lastiger om geen sex meer te hebben met haar en begint ze wat onzeker te worden. Ik weet nu gewoon echt niet wat ik moet doen...
pi_197183809
Ik snap dit niet. Hoe kan het dat je per se spanning wil en wat is dat dan voor jou? Hoe komt het dat het weg is als je seks hebt gehad? Of nou ja wat ik me eigenlijk meer af vraag: hoe komt het dat je steeds bij verschillende mensen die spanning steeds opnieuw blijft krijgen, je zou toch denken dat er uberhaupt al geen reet meer aan is als je eenmaal 1x seks hebt gehad. want wat is het nou eigenlijk? Een nutteloze, tijd verspillende bezigheid die in principe daarna alleen maar meer van hetzelfde is waarbij je in jouw geval kans loopt om iemand te bezwangeren of een soa te krijgen, ook al denk je dan aan voorbehoedsmiddelen want je weet immers maar nooit. En als het steeds met verschillende mensen is en de seks toch al niet geweldig is dan kun je het “het gaat om de intimiteit” argument ook niet geven.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197183963
Wat weerhoud je dit met haar te bespreken?
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 00:59:20 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197183975
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik snap dit niet. Hoe kan het dat je per se spanning wil en wat is dat dan voor jou? Hoe komt het dat het weg is als je seks hebt gehad? Of nou ja wat ik me eigenlijk meer af vraag: hoe komt het dat je steeds bij verschillende mensen die spanning steeds opnieuw blijft krijgen, je zou toch denken dat er uberhaupt al geen reet meer aan is als je eenmaal 1x seks hebt gehad. want wat is het nou eigenlijk? Een nutteloze, tijd verspillende bezigheid die in principe daarna alleen maar meer van hetzelfde is waarbij je in jouw geval kans loopt om iemand te bezwangeren of een soa te krijgen, ook al denk je dan aan voorbehoedsmiddelen want je weet immers maar nooit. En als het steeds met verschillende mensen is en de seks toch al niet geweldig is dan kun je het “het gaat om de intimiteit” argument ook niet geven.
Bullshit. Bullshit. Bullshit. Alshij het keer op keer doet en jouw idee is dat het na 1x niet meer leuk is, seks, en TS blijft het opnieuw doen met elke nieuwe meid. Dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn. Of TS vindt er geen fluit meer aan, aan seks in het algemeen, maar dan zou dit issue er niet zijn, of jouw beeld bij seks klopt niet.

Het is dat laatste. Seks wordt niet 'geen reet meer aan' na de 1e keer. Dat beeld bestaat alleen in jouw hoofd en is gewoon niet waar voor 99,9% van de rest van de mensen.

TS, heb je dit ook met die meid besproken? Want gebaseerd op je gedrag uit het verleden gaat dit weer mis. Als je echt denkt bij deze meid dat ze boeiend zou kunnen zijn zul je iets anders moeten doen dan wat je normaal doet.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 3 januari 2021 @ 01:02:15 #5
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_197183988
Ik snap TS volledig ,ff volgen dut
  zondag 3 januari 2021 @ 01:04:29 #6
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_197183996
.... verkeerde topic
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_197184243
Tja, je houdt gewoon van het spelletje. En je hebt een verkeerd beeld van wat je van een relatie kan verwachten. Dat is namelijk geen spelletje, en geeft je nooit dezelfde kick. De kick die je voelt is eerder vergelijkbaar met de kick die een gokverslaafde voelt als ie het balletje over het roulettewiel ziet stuiteren of de drugsverslaafde als ie een spuit zet. Dat gaat een relatie nooit bieden. Een relatie is wel bevredigend maar op een andere manier, meer een constante, maar daardoor mis je ook die fijne pieken van spanning.

Dat zul je moeten accepteren wil je er ooit in slagen een monogame relatie te onderhouden. Professionele hulp, zoals die verslavingskliniek kan daar bij helpen (je vertelt niet of je daar iets opgestoken hebt, of of je je uiteindelijk kon vinden in de diagnose?).

Maar ik zou jezelf vooral de vraag blijven stellen of die monogame relatie écht is wat je wilt als je weet dat je dan nooit meer die kick gaat krijgen... Is het niet meer een maatschappelijk ideaalbeeld waar je graag aan wil voldoen? Als je die monogame relatie probeert te forceren terwijl je eigenlijk liever die kick hebt dan doe je uiteindelijk alleen maar andere mensen pijn want dat hou je toch niet vol. En dan moet je je afvragen of je dat wel wil.

Indien niet: leef lekker door als single en probeer de geborgenheid die je ook wil te vinden bij vrienden en familie... of zoek een open relatie...

[ Bericht 1% gewijzigd door No239SquadronRAF op 03-01-2021 02:24:57 ]
  zondag 3 januari 2021 @ 02:57:51 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197184321
Waarom heb je die spanning nodig ?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 3 januari 2021 @ 03:01:03 #9
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197184325
Ik ben blij dat TS tenminste iemand heeft :Y)
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197184672
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:56 schreef Meridiaan het volgende:
Wat weerhoud je dit met haar te bespreken?
In haar vorige relatie is haar ex vreemd gegaan, waardoor ze nu behoorlijk onzeker is. Als ik dan mijn probleem verteld ben ik bang dat ze nog onzekerder wordt.
pi_197184677
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 02:19 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Tja, je houdt gewoon van het spelletje. En je hebt een verkeerd beeld van wat je van een relatie kan verwachten. Dat is namelijk geen spelletje, en geeft je nooit dezelfde kick. De kick die je voelt is eerder vergelijkbaar met de kick die een gokverslaafde voelt als ie het balletje over het roulettewiel ziet stuiteren of de drugsverslaafde als ie een spuit zet. Dat gaat een relatie nooit bieden. Een relatie is wel bevredigend maar op een andere manier, meer een constante, maar daardoor mis je ook die fijne pieken van spanning.

Dat zul je moeten accepteren wil je er ooit in slagen een monogame relatie te onderhouden. Professionele hulp, zoals die verslavingskliniek kan daar bij helpen (je vertelt niet of je daar iets opgestoken hebt, of of je je uiteindelijk kon vinden in de diagnose?).

Maar ik zou jezelf vooral de vraag blijven stellen of die monogame relatie écht is wat je wilt als je weet dat je dan nooit meer die kick gaat krijgen... Is het niet meer een maatschappelijk ideaalbeeld waar je graag aan wil voldoen? Als je die monogame relatie probeert te forceren terwijl je eigenlijk liever die kick hebt dan doe je uiteindelijk alleen maar andere mensen pijn want dat hou je toch niet vol. En dan moet je je afvragen of je dat wel wil.

Indien niet: leef lekker door als single en probeer de geborgenheid die je ook wil te vinden bij vrienden en familie... of zoek een open relatie...
In de kliniek konden ze mij niet echt helpen. Bij alle anderen die er zaten had iedereen wel iets waardoor ze verslaafd waren geraakt. Moeilijke jeugd, misbruikt enz. Ik heb een perfecte jeugd gehad. Het enige is dat alles misschien te perfect is gegaan. Alles is mij eigenlijk altijd komen aanwaaien.
pi_197184682
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Bullshit. Bullshit. Bullshit. Alshij het keer op keer doet en jouw idee is dat het na 1x niet meer leuk is, seks, en TS blijft het opnieuw doen met elke nieuwe meid. Dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn. Of TS vindt er geen fluit meer aan, aan seks in het algemeen, maar dan zou dit issue er niet zijn, of jouw beeld bij seks klopt niet.

Het is dat laatste. Seks wordt niet 'geen reet meer aan' na de 1e keer. Dat beeld bestaat alleen in jouw hoofd en is gewoon niet waar voor 99,9% van de rest van de mensen.

TS, heb je dit ook met die meid besproken? Want gebaseerd op je gedrag uit het verleden gaat dit weer mis. Als je echt denkt bij deze meid dat ze boeiend zou kunnen zijn zul je iets anders moeten doen dan wat je normaal doet.
Ik heb toen ik begin 20 een relatie gehad met iets minder knappe wat dikkere vrouw. Daar was de seks ook na 1 keer geweldig. Dat was op persoonlijk en seksueel vlak eigenlijk perfect. Die heb relatie heb ik alleen verbroken, omdat ik voor de buitenwereld vond een reputatie hoog te houden. Dat is eigenlijk de enige waarbij het echt volledig klopte. Daar heb ik nu nog steeds heel erg veel spijt van.
pi_197184729
Lemmy zong het al, the chase is better then the catch. Ga bij jezelf ten rade waarom je dit doet, in jezelf zit de oplossing. En ga geen relaties aan zolang je deze behoefte blijft vervullen.
  zondag 3 januari 2021 @ 09:59:52 #14
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_197185283
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 07:18 schreef Lemoir het volgende:

[..]

In haar vorige relatie is haar ex vreemd gegaan, waardoor ze nu behoorlijk onzeker is. Als ik dan mijn probleem verteld ben ik bang dat ze nog onzekerder wordt.
En terecht. Sorry maar klinkt niet alsof er veel kans is dat je haar die monogame relatie kan geven. Beter bespaar je haar die pijn.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 3 januari 2021 @ 10:01:12 #15
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_197185300
Waarom wil je zo graag een monogame relatie terwijl, in mijn ogen, een open relatie veel beter lijkt te passen?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_197188005
Accepteer jezelf zoals je bent (je hebt nu eenmaal die behoefte) en bespreek het zo vroeg mogelijk met je toekomstige partner.
Als diegene jou accepteert zoals je bent (en geloof me, iedereen heeft wel 'dingetjes') dan weet je ook gelijk dat je bij elkaar past.
Misschien dat dat zelfs een deel van je beoogde spanning wegneemt.

Het probleem is (in mijn ogen) denk ik niet zozeer de behoefte of het vreemdgaan zelf, maar meer de leugens eromheen. Maar dat is hoe ik erin zou staan in een relatie.

Wellicht neemt die behoefte ook met de leeftijd nog af, ook al vind je jezelf al 'oud'.
Testosterongehalte is op jou leeftijd ook nog steeds aanwezig.
pi_197197744
Vanmiddag is ze langs gekomen en hebben toen ook seks gehad. Het was geweldig!!!! Dit voelde zoveel beter dan gewoon weer een volgend nummer op mijn lijstje bij schrijven. Denk dat het ook goed was dat we 2 maanden gewacht hebben.

We hebben nu ook afgesproken dat het echt “aan” is tussen ons. Ik ga er alles aan proberen te doen om haar hart niet te breken en mijn eerste instinct te negeren.
  zondag 3 januari 2021 @ 23:21:45 #18
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_197200396
Arme meid. (Sorry maar hé)

Ben svp zo snel mogelijk eerlijk tegen haar als je merkt dat je het toch niet monogaam kunt houden. Dat verdient ze.

Succes
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_197200707
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 07:23 schreef Lemoir het volgende:

[..]

In de kliniek konden ze mij niet echt helpen. Bij alle anderen die er zaten had iedereen wel iets waardoor ze verslaafd waren geraakt. Moeilijke jeugd, misbruikt enz. Ik heb een perfecte jeugd gehad. Het enige is dat alles misschien te perfect is gegaan. Alles is mij eigenlijk altijd komen aanwaaien.
Het kan zijn dat je nou eenmaal zo in elkaar steekt, al zal de tijd dat leren. Niet iedereen is of zal ooit gelukkig worden van een monogame relatie. Het is positief dat je er hulp voor hebt gezocht en dat je hebt ontdekt dat dat gevoel nu eenmaal iets is wat jij zo ervaart. Wel zou het zo eerlijk zijn dat richting je nieuwe vlam te communiceren, want zij staat er anders in en zal zich in het ootje genomen gaan voelen wanneer blijkt dat jij niet zo'n diepgaande gevoelens kan krijgen en daardoor snel bent uitgekeken.
pi_197204409
Het jagen is voor jou leuker dan prooi die je uiteindelijk hebt gevangen. Blijkbaar sta je erg dicht bij dit oerinstinct. Gefeliciteerd, je bent nog een echte man!
pi_197204600
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:03 schreef Lemoir het volgende:
Uiteindelijk is het mijn droom om gewoon heel burgerlijk getrouwd te zijn en een paar kinderen te mogen krijgen.
Dat 'droombeeld' waarop is dat gebaseerd?

wat is je eigen ervaring met zo'n gelukkig gezinsleven?
Of is het enkel een fantasie en heb je zelf nooit zoiets, een geborgen gezinsleven zelf persoonlijk meegemaakt?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_197205249
Niet om je een probleem aan te praten, maar misschien geeft het een ingang. Je verhaal voldoet aan de criteria van een afwijzend-vermijdende hechtingsstijl.

- zelfverzekerd/geen moeite om liefde te vinden
- jeugd als normaal/perfect ervaren
- onafhankelijk
- op het moment dat je normaal gesproken meer intimiteit gaat ervaren voel je opeens niets meer
- kan daardoor geen intieme relaties behouden
- romantiseren van een eerdere relatie/"the one that got away"

Je zou eens iets kunnen lezen over hechtingsstijlen (is ook een mooie subreddit over).

Alleen kunnen mensen met dit type hechtingsstijl dit over het algemeen bij zichzelf heel moeilijk herkennen. Het enige 'symptoom' is dat relaties snel stranden ondanks dat je wel intimiteit zoekt. Vaak hebben partners meer 'last' hiervan dan degene zelf. Dus dat kan het wel lastig maken. Er is daar wel ergens een vragenlijst die je kan invullen om te kijken wat je hechtingsstijl is.
What's the name of the game?
pi_197823754
Waarschijnlijk boeit het niemand wat, maar we zijn nu een maandje verder en ik ben nog steeds echt helemaal weg van d’r.

Ik heb 1x keer een moeilijk moment gehad toen ik op een zondag met mijn 2 nichtjes in het park was. Ze waren aan het spelen geraakt met de dochter van een zeer mooie gescheiden vrouw, maar daar heb ik het heel oppervlakkig mee weten te houden. Normaal gesproken had ik zeker nummers uit gewisseld en een poging gewaagd.

Het is natuurlijk wel met alle ellende nu een stuk minder druk overal en je zit meer thuis, maar de eerste echte test ben ik voor mezelf geslaagd.

Nu kijken wat de komende maanden gaan brengen. Tot nu zie ik het in ieder geval met redelijk veel vertrouwen tegemoet.
pi_197824210
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:03 schreef Lemoir het volgende:
Het lukt me niet om een lange relatie aan te gaan. Vanaf mijn middelbare schooltijd heb ik altijd heel erg veel aandacht van het andere geslacht gehad en dat is nu ik midden 30 ben nog steeds niet gestopt. Het lukt me niet een langdurige monogame relatie aan te gaan. Als ik eenmaal naar bed met een vrouw ben geweest dan valt voor mij direct de spanning weg.

Ik heb 1 keer (nu 5 jaar geleden) samengewoond met een vrouw voor bijna een jaar lang. Totaal was dat een relatie van bijna 2 jaar. In die 2 jaar tijd ben ik waarschijnlijk rond de 10-15 keer vreemd gegaan. Ik hield heel erg veel van haar en wij klikte ook op persoonlijk vlak heel erg goed. Toch lukte het me niet om monogaam te blijven. Het is niet dat ik er bewust op zoek naar ga, maar als ik door de stad of in het park loopt en ik kom een mooie dame tegen en je hebt zo’n moment dat je elkaar in de ogen kijkt dan moet ik daar altijd wat mee doen.

Nadat ik door mijn vriendin werd betrapt heb ik al verschillende dingen geprobeerd om van dit probleem af te komen. Ik heb met psychologen gepraat. Hypnose geprobeerd en uiteindelijk zelfs
naar een verslavingskliniek. Terwijl ik vind mezelf niet sex verslaafd want ik kan prima weken zonder. Het is ook niet zo dat ik er elke dag op zoek naar ben en dat ik baal als het niet lukt. Ik mastrubeer ook zelden. Maar het gaat mij vooral om de spanning om een vreemde vrouw zo gek te krijgen om met mij naar bed te gaan. De seks zelf is meestal niet eens zo heel bijzonder.

Nu kan je natuurlijk zeggen zoek iemand die een open relatie wilt, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil gewoon helemaal verliefd zijn op 1 persoon en die wil ik ook niet delen. En ik zelf wil ook volledig voor 1 iemand gaan.

Ik hoopte zelf er met de jaren overheen te groeien en dat ik voor die ene speciale het wel zou gaan laten, maar dat is dus helaas niet gelukt. Uiteindelijk is het mijn droom om gewoon heel burgerlijk getrouwd te zijn en een paar kinderen te mogen krijgen.

Ik heb nu sinds begin november een hele mooie lieve vrouw leren kennen waar ik behoorlijke kriebels ondertussen in mijn buik heb gekregen. Nu durf ik alleen niet met haar naar bed te gaan. Bang dat de spanning dan weer direct bij mij weg is en ook is zij zo lief dat ik haar niet wil kwetsten met mijn gedrag. Nu na 2 maanden soort van daten wordt het wel steeds veel lastiger om geen sex meer te hebben met haar en begint ze wat onzeker te worden. Ik weet nu gewoon echt niet wat ik moet doen...
Accepteren dat monogamie niets voor jou is. Open relatie of single blijven. Dit gaat echt niet veranderen. Ik zou mij ook niet meteen een 'diagnose' laten aanpraten, alsof het een ziekte is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')