abonnement Unibet Coolblue
pi_197177599
Ik had 2 weken vakantie en heb bovenstaand spel voor de ps4 enkele dagen non-stop gespeeld.

De online lobby's voor Blackout zitten elke keer (helemaal) vol, dus ondanks dat CoD BO V al uit is, blijft deze variant populair.

Voor als je het spel niet kent: Je springt met 100 man in teams van 4 (of solo) vanuit een helicopter naar beneden en probeert als laatste team overeind te blijven.
Je moet wapens, health en attachements looten uit huizen en gebouwen, hoe beter de loot, hoe meer dit een hot-spot betreft waar veel mensen landen.
Bij het uitschakelen van de tegenstander, krijg je uiteraard de loot van hen.
Net als bij fortnite krimpt het speelveld tot een steeds kleiner wordende cirkel waarbuiten je health snel afneemt.


In tegenstelling tot bijvoorbeeld fifa21, waarbij ik steeds beter word en divisies hoger kom, word ik maar niet echt beter in CoD BO IV Blackout.

In de reguliere multi-player heb ik redelijke stats en k/s ratio.

In Blackout zit geen auto-aim, de afstanden zijn soms redelijk groot waarvandaan men elkaar uitschakelt.
Op zo'n afstand zie ik echt maar een schim en zonder auto-aim gaan er geheid enkele schoten mis, de tegenstander loopt elke keer 'net' uit mijn vizier en/of achter een object.

Wanneer ik mijn wapen moet laden leegt de tegenstander zijn wapen op mij en in de replay lijkt hij nauwelijks te missen of moeite met richten te hebben.
Ik ben dan ook binnen een paar seconden uitgeschakeld.

Of als mijn team en ik dan eindelijk een tegenstander hebben uitgeschakeld, komt er een ander swat team dat ons dan weer binnen enkele seconden uitschakelt.

Ik speel CoD BO omdat ik deze controls en levels goed ken, ik ben 34 en switchen gaat nu lastig.

Ben ik te oud/langzaam voor dit type spellen geworden?

Of is er iets anders aan de hand?

De enige tip die hielp is om eerst te schieten en daarna te richten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leo_Holst op 02-01-2021 20:22:26 ]
  zaterdag 2 januari 2021 @ 23:57:30 #2
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197183427
Ik bad deeltje 4 ook gespeeld en binnen een paar dagen weer verkocht. Ik bakte er echt geen ene kloot van.

Call of Duty Warzone ging mij echt vele malen beter af. Ik ben ook >30.
pi_197183851
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 23:57 schreef Blackst4r het volgende:
Ik bad deeltje 4 ook gespeeld en binnen een paar dagen weer verkocht. Ik bakte er echt geen ene kloot van.

Call of Duty Warzone ging mij echt vele malen beter af. Ik ben ook >30.
Wilde je niet even doorzetten om beter in CoD BO4 te worden?
Ik tevergeefs haha, misschien tijd om de handoek erin te gooien en over te stappen naar Warzone.

Zijn de spelers op Warzone inmiddels niet supergoed geworden?
  zondag 3 januari 2021 @ 09:47:30 #4
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197185181
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 00:37 schreef Leo_Holst het volgende:

[..]

Wilde je niet even doorzetten om beter in CoD BO4 te worden?
Ik tevergeefs haha, misschien tijd om de handoek erin te gooien en over te stappen naar Warzone.

Zijn de spelers op Warzone inmiddels niet supergoed geworden?
Ik had die paar dagen juist nog even genomen om de kans te nemen, maar werd werkelijk waar costant afgeslacht. Daar werd ik gefrustreerd van. Terwijl ik echt niet zo superslecht ben, normaliter. Met Warzone redelijk vaak in de top 10 van de 150 mensen. Ook in multiplayer regelmatig bovenaan. Ik weet echt niet waarom, maar het lukte me gewoon niet.

Ik vind het nog meevallen. Warzone is natuurlijk gratis. Enige wat voor jou nadelig is, is dat anderen makkelijker een "loadout" kunnen kopen omdat zij inmidels veel meer customizable weapons hebben unlocked.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')