Die mogen van mij wel wegquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op Marije en Charlotte.
Ik heb me in deze uitzending nog niet genoeg geërgerd om dat te vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die mogen van mij wel weg
Vooral Charlotte
Dat dacht ik ook jaquote:
Het is nog leesbaarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke leunt op mijn rechterarm en moet ik met links typen
Typ je altijd met links danquote:
Ja vandaag weer inderdaad.quote:
Ook zuid Holland?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was hier eerder op de avond. Nu niet meer
Nee maar bedoel voor jezelf dat je dat moet gaan kijken omdat het zo tof isquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof dat absoluut hoor. Maar het is een beetje vreemd om dat te zeggen als je het zelf niet gezien hebt he
Ik vind Marije echt irritant; zowel haar stem als manier van doen, zo overdreven.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb me eigenlijk nog aan geen één kandidaat geërgerd
Wel aan de laseropdrachten aan de ouders van Splinter met die debiele namen.
Dat geloof ik zeker. Misschien ooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar bedoel voor jezelf dat je dat moet gaan kijken omdat het zo tof is
Inderdaad, wat een gemaakt gedrag. Alsof ze een miljoen kleuters aanspreekt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind Marije echt irritant; zowel haar stem als manier van doen, zo overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |