abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8072070
Ja ja ik kom er niet ik zal andere sterkte bril moeten hebben want mijn ogen zijn niet zo scherp meer.
Ik heb -1 en -0,5 ofzo maar dat zal wel erger zijn als ik mijn ogen weer eens laat meten. .

Ik heb meekleurende glazen en opzich bevalt me dat aan de ene kant wel en aan de andere kant heb ik nu zoiets ik wil ook eens gewone brilglazen proberen.

Wat is jullie ervaring hierin?

O ja en is Hans Anders' zijn kwaliteit echt zo slecht??

[sup]Overigens hoorde ik van een kennis die was bij 4 opticiëns geweest en bij de laatste werd gezegd u hoeft geen bril. )),en was hij ook bij top opticieëns geweest./[sup]

donderdag 23 januari 2003 @ 19:03:26 #2
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_8072120
Hans Anders kwaliteit valt best mee hoor.
Ik heb er ook 1 en het het bevalt goed. Je moet het alleen niet naast een opticien-bril houden, want dan voel je het wel.
pi_8072145
meekleurende glazen ?
pi_8072166
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:03 schreef stuifzand het volgende:
Hans Anders kwaliteit valt best mee hoor.
Ik heb er ook 1 en het het bevalt goed. Je moet het alleen niet naast een opticien-bril houden, want dan voel je het wel.
Wat bedoel je met een opticien-bril??

Domme vraag misschien hoor.

pi_8072173
Ikzelf heb al jaren meekleurende glazen en dit bevalt me prima...

Is toch hardstikke handig als je op een lekkere zomerdag buiten rond loopt ?

Hans Anders is wel goed volgens mij, mijn vriendin heeft haar bril al een paar keer bij laten stellen bij hun, en ondanks dat ze haar bril niet bij Hans heeft gekocht kost het haar niets (service), is toch netjes...

B Red Ten
pi_8072191
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:04 schreef ChRoNiC het volgende:
meekleurende glazen ?
Ja, als je buiten komt worden de glazen automatisch donkerder.

Kom je weer binnen worden de glazen weer lichter.

donderdag 23 januari 2003 @ 19:06:30 #7
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_8072202
kijk eens op de site van oakley, die hebben naast zonnebrillen en skibrillen ook normale monturen.
Moet je alleen ff zoeken naar een dealer bij jou in de buurt.
pi_8072406
ik haal mijn bril al jaren bij Pearl (vroeger brilmij ofzoiets) en ik ben er nog altijd netjes behandelt en ik zal nooit naar Hans Anders gaan en meekleurende glazen zijn al jaren uit !!!! of er moet iets met je ogen zijn dat het moet maar anders NOOIT MEER DOEN
Een dag niet gedownload, is een dag niet geleefd...
  donderdag 23 januari 2003 @ 19:17:12 #9
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_8072531
Mijn advies is: Neem er geen. Neem lekker lenzen, of laat je ogen laseren of lepel ze er desnoods uit als ze irriteren. Zelfs een lapje voor je oog staat beter dan een bril, echt waar, je zult het zien.
Groetjes,

Sweder

[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
pi_8072641
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:17 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Mijn advies is: Neem er geen. Neem lekker lenzen, of laat je ogen laseren of lepel ze er desnoods uit als ze irriteren. Zelfs een lapje voor je oog staat beter dan een bril, echt waar, je zult het zien.
Groetjes,

Sweder

3
2
1
HA HA HA HA HA
pi_8072710
Edit-het is hier geen onzin -edit

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 23-01-2003 19:54]

Is it washable?
pi_8072888
edit-gewoon negeren Berney -edit

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 23-01-2003 19:56]

pi_8072919
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:17 schreef Huitzilopochtli het volgende:
Groetjes,

Sweder

Lenzen kan ik niet tegen,zit zomers met een allergie en dan zijn mijn ogen erg gevoelig(hooikoorts allergie).
  donderdag 23 januari 2003 @ 19:39:02 #14
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_8073067
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:04 schreef berney het volgende:

[..]

Wat bedoel je met een opticien-bril??

Domme vraag misschien hoor.

een dure

Nee, met een opticienbril bedoel ik een bril die van een opticien komt, en geen hans anders bril dus.

Net als Bijenkorf en Zeeman...
Hoe je het ook wendt of keert, een Hans Anders bril is kwalitatief niet zo goed als een bril van een echte opticien. Waarmee ik niet wil zeggen dat Hans niet fatsoenlijk kan opmeten.

Oh, en over die lenzen: brillen zijn helemaal hip hoor!
Ik draag zelf ook een bril, en ik peins er niet over om lenzen te nemen (hoewel ik niet eens hip ben).

pi_8073161
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:39 schreef stuifzand het volgende:

[..]

een dure

Nee, met een opticienbril bedoel ik een bril die van een opticien komt, en geen hans anders bril dus.

Net als Bijenkorf en Zeeman...
Hoe je het ook wendt of keert, een Hans Anders bril is kwalitatief niet zo goed als een bril van een echte opticien. Waarmee ik niet wil zeggen dat Hans niet fatsoenlijk kan opmeten.

Oh, en over die lenzen: brillen zijn helemaal hip hoor!
Ik draag zelf ook een bril, en ik peins er niet over om lenzen te nemen (hoewel ik niet eens hip ben).

Ja ik hoor vaker dat ze kwalitatief niet goed zijn.
Ze zeggen ook altijd Hans Anders alleen de prijs is anders maar de kwaliteit ook.

Deze die ik nu heb komt bij een opticien vandaan trouwens.
Goedkope rommel hoef ik wat dat betreft niet.

donderdag 23 januari 2003 @ 19:47:27 #16
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_8073263
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:42 schreef berney het volgende:

[..]

Ja ik hoor vaker dat ze kwalitatief niet goed zijn.
Ze zeggen ook altijd Hans Anders alleen de prijs is anders maar de kwaliteit ook.

Nou, ja, op dit moment heb ik een Hans Anders bril op mijn neus, omdat ik destijds gewoon geen duurdere kon betalen. Van de zomer mag ik weer een nieuwe (1 keer per 2 jaar krijg ik een bril vergoed, goed verzekerd) en dan ga ik weer naar Hans Anders.

Het is wat goedkoper, dus je kunt ook wat vaker wisselen.
Dat is dan wel weer een voordeel.

pi_8073431
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:47 schreef stuifzand het volgende:

[..]

Nou, ja, op dit moment heb ik een Hans Anders bril op mijn neus, omdat ik destijds gewoon geen duurdere kon betalen. Van de zomer mag ik weer een nieuwe (1 keer per 2 jaar krijg ik een bril vergoed, goed verzekerd) en dan ga ik weer naar Hans Anders.

Het is wat goedkoper, dus je kunt ook wat vaker wisselen.
Dat is dan wel weer een voordeel.

Ja dat voordeel zie ik zelf ook wel zitten,alleen meten ze wel goed???
pi_8073500
Ik kom al jaren bij hans anders en ze helpen me altijd toppie hoor. Ik kom voornamelijk voor lenzen maar toen ik voor een bril ging was alles toppie geregeld.
  donderdag 23 januari 2003 @ 20:11:39 #19
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_8073925
Ik denk ook dat je goed moet nadenken over wat voor glazen je er in zet!

Er zijn veel verschillende soorten kwaliteiten glazen en dat zie je als drager zelf ook. Je kunt bijv. je glazen laten ontspiegelen (zodat je ogen ook op foto's en in de zon nog zichtbaar zijn voor anderen), maar ook filterdun laten slijpen (via de nieuwste manieren, heb ik ook gedaan) dat je toch een heel hip effect krijgt zonder dat jampotglas gevoel. Het enige is wel dat je dan duurder uitbent! Ik heb zelf -8 en -7,75 met cylinder als sterkte, maar mijn brillenglazen zijn in de randen niet eens dikker dan 3 millimeter.
Kosten zijn wel daarintegen wat minder: voor de dunste slijpmethode + ontspiegelen ben ik ong. 150 Euro per glas kwijt en dus nog zonder montuur, aan de andere kant ziet het er echt zoveel beter uit, dat het dubbel en dwars waard is!

Voor jou sterkte ben je echter wel veel goedkoper uit, daar je waarschijnlijk niet hoeft te verdunnen, maar wat ik dus duidelijk wilde maken is dat de keuze van t glas ook heel belangrijk is!!

Over monturen gesproken, Ik ben wel eens bij hans anders en pearl geweest, allen jammer genoeg (voor mijn portomonee) heb ik dar nog nooit een model voor mij gevonden, maar ik ben ervan overtuigd dat je in die winkels wel een goed montuur kan vinden en bovendien geven ze er vast wel garantie op ofzo!!!

SUC6!

pi_8074256
Ik kom ook al jaren tevreden bij Hans Anders.
Vorig jaar was ik op m'n bril gaan staan en het pootje er dus afgebroken. Ik terug en gevraagd of ze er een nieuw pootje aan konden zetten (bril was nog geen half jaar oud), maar ze hadden die pootjes niet meer. Toen kreeg ik maar een nieuwe bril.
Ook bijstellen hebben ze al een paar keer gedaan en hem weer terugbuigen als ik er weer iets op had laten vallen ofzo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 23 januari 2003 @ 22:15:37 #21
34726 Fratz
Max
pi_8076355
ik zou in ieder geval geen meekleurende glazen nemen. beetje ouderwets naar mijn mening. ik heb ervaringen met diverse opticiens, waaronder hans anders en eigenlijk zijn ze allemaal wel goed. wat ik wel een nadeel vind aan hans anders is het feit dat het er altijd zo belachelijk druk is. als er iets stuk is dan moet je er altijd uren wachten en daar heb ik meestal geen tijd voor. ik ga nu naar pearl, maar ik moet zeggen dat dat vooral is omdat het de zaak van een kennis van me is. als je een goedkope bril wilt kun je natuurlijk ook nog naar specsavers gaan. er is vast wel eentje bij je in de buurt, die schijnen ook niet al te dure brillen te hebben. nou succes ermee!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 24 januari 2003 @ 13:29:35 #22
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8085455
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 19:13 schreef ict-boy het volgende:
ik haal mijn bril al jaren bij Pearl (vroeger brilmij ofzoiets) en ik ben er nog altijd netjes behandelt en ik zal nooit naar Hans Anders gaan en meekleurende glazen zijn al jaren uit !!!! of er moet iets met je ogen zijn dat het moet maar anders NOOIT MEER DOEN
Ik heb een paar verschillende brillen van Hans Anders,Pearl en nog een zaak hier maar ik merk echt geen verschil.....ze zitten alle 4 goed,zie er allemaal even goed door en degene die ik het meest op heb is van HA want die vind ik en de meeste andere het leukst.Het is wel zo dat je bij HA geluk moet hebben voor een leuk montuur maar gewoon regelmatig een X binnen lopen zou ik zeggen!!!
Meekleurende glazen zijn idd heel erg uit de mode en vind het ook echt voor schut als je binnen nog een half uur moet wachten totdat de glazen weer normaal zijn!!
I don't care.....
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 13:40:16 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_8085692
Hans Anders, ik heb er negatieve en positieve ervaring mee.
Hans Anders ..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_8085722
Ik heb supergoede ervaringen met Hans Anders... Maar ja dat is bij iedereen weer "anders" natuurlijk
pi_8085786
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 13:40 schreef moussy het volgende:
Hans Anders, ik heb er negatieve en positieve ervaring mee.
Hans Anders ..
Ja heb ik ook aan gedacht om naar iig 2 opticiens te gaan.

Maar dat zegt ook niks omdat die kennis van ons naar 4 is gegaan en bij de 4e zeiden ze u hoeft helemaal geen bril. ))

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')