Heb m'n bericht aangepast hahaquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:23 schreef cablegunmaster het volgende:
Waarom een MongoDB?
Wat zijn je eisen?
Moet? Van wie?quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:26 schreef TomNook het volgende:
Ik moet binnen 2 maanden van PHP omwisselen naar de .NET stack en ren nu een beetje als kip zonder kop rond. Ik moet mezelf redden en heb geen hulp, dus moet alles zelf uitvogelen aan de hand van tutorials.
Is er iemand die we zou willen helpen met mijn avontuur? Ik zit soms tegen aan paniekaanval aan.
Is MS SQL een beetje te doen op macOS? Ik ben in eerste instantie niet van plan MS SQL te leren. Ik gebruik uitsluitend Entity Framework als je dat niet erg vind.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
MSsQL Database of een MySQL DB.
Simpel en relationeel houden.![]()
Detacheerder.quote:
Nu bankzittend xD Eerst studeren, daarna een opdracht zien te vinden met .NET.quote:
Waarom ook een mac gebruikenquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:29 schreef TomNook het volgende:
[..]
Nu bankzittend xD Eerst studeren, daarna een opdracht zien te vinden met .NET.
Ik doe het voor het eerst, maar ik denk wel dat het leuk is.
Welk bedrijf Cap?quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:29 schreef TomNook het volgende:
[..]
Nu bankzittend xD Eerst studeren, daarna een opdracht zien te vinden met .NET.
Ik doe het voor het eerst, maar ik denk wel dat het leuk is.
Ik kan trouwens ook niet echt een geschikte cursus vinden voor "ervaren" ontwikkelaars. Basis C# ken ik al.
Ik geef toe dat ze het je inderdaad wel erg makkelijk maken. XDquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom ook een mac gebruiken
Als in .NET en aanverwante omgeving is zo ingericht dat het ideaal is om op windows te werken.![]()
Zou haast zeggen draai een VM met windows op je mac om alles te installeren.
Sorry, dat wil ik niet zeggen tenzij ik je goed in het echt ken.quote:
Peanuts money voor een bedrijfquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:41 schreef TomNook het volgende:
Yo gast
Ze hebben net een ¤2500 M1 machine gekocht voor me.![]()
Omdat ik er zelf om vroeg![]()
Maar dat maakt me niet zo uit. Ik heb gewoon echt een hekel aan Windows. Daarom dacht ik misschien te makkelijk over .NET Core op een Mac.
Maargoed ik kan altijd VMware Fusion gebruiken.
1 | rename(x:\www\cards\50d71dbb3b7c32bab057b463b02608db.png,.\renamed\Hey you-yes you stop being unhappy with yourself you are perfect stop wishing you looked like someone else or wishing people liked you as much as they like someone else stop trying to get attention from those who hurt you stop hating your body your.png): Invalid argument in X:\www\cards\index.php on line 35 |
1 2 3 | <?php rename($filename, $dir . '\\' . $_POST['imgtext']); ?> |
Probeer eens uit te zoeken bij welke bestandsnamen het fout gaat. Mogelijk is er een algemeen patroon in te vinden.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:55 schreef Chandler het volgende:
Is dit nu het algemene topic voor scripting? zo ja, hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag.
Met een scriptje verander ik een hoop bestanden qua naam maar soms gaat het fout en kan de fout niet begrijpen.
[ code verwijderd ]
Lengte met dir is 262 chars
Lengte zonder dir is 252 chars, dus zou technisch gezien moeten kunne..
Deze regel is line 35
[ code verwijderd ]
Maar wat is er nou fout? ziet iemand het wat ik niet zie?
Reeds gedaan maar kon geen patroon ontdekken, want bij een bestaand bestand moet je een andere foutmelding krijgen...quote:Op maandag 27 februari 2023 15:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Probeer eens uit te zoeken bij welke bestandsnamen het fout gaat. Mogelijk is er een algemeen patroon in te vinden.
Ja hoor mag hier ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:55 schreef Chandler het volgende:
Is dit nu het algemene topic voor scripting? zo ja, hoop dat jullie een antwoord hebben op mijn vraag.
Met een scriptje verander ik een hoop bestanden qua naam maar soms gaat het fout en kan de fout niet begrijpen.
[ code verwijderd ]
Lengte met dir is 262 chars
Lengte zonder dir is 252 chars, dus zou technisch gezien moeten kunne..
Deze regel is line 35
[ code verwijderd ]
Maar wat is er nou fout? ziet iemand het wat ik niet zie?
Wat heb je al geprobeerd om het te debuggen?quote:Op maandag 27 februari 2023 17:59 schreef Chandler het volgende:
[..]
Reeds gedaan maar kon geen patroon ontdekken, want bij een bestaand bestand moet je een andere foutmelding krijgen...
Handmatig geprobeerd te veranderen, enige melding die totalcommander gaf was dat het meer dan 259 tekens bevatte, maar dat moet met windows gewoon kunnen en kon!quote:Op maandag 27 februari 2023 18:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat heb je al geprobeerd om het te debuggen?
Of de originele naam of de naam waarin je hem wilt veranderen is een invalid argument voor de rename functie.
Ik begrijp je niet helemaal, wat is totaalcommander bijvoorbeeld? En waarom zou je niet kunnen loggen welke input sets misgaan onwille van een andere error?quote:Op maandag 27 februari 2023 18:16 schreef Chandler het volgende:
[..]
Handmatig geprobeerd te veranderen, enige melding die totalcommander gaf was dat het meer dan 259 tekens bevatte, maar dat moet met windows gewoon kunnen en kon!
Meer debuggen kan ik niet... de meldingen die ik kreeg van PHP waren niet erg behulpzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |