abonnement Unibet Coolblue
pi_197167221
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Fair enough.
Heb je nu al psychologische hulp gehad, ook al is het met beeld bellen? Of sta je op de zoveelste wacht lijst?

Want je komt nog steeds niet echt goed gestemd over tussen de regels door. Je bent constant negatief over je zelf, je haalt je zelf ongelofelijk neer en je lijkt nu niet echt te genieten van het leven. Je trekt je overal terug. Ben je nog wel aan het af studeren?

Bel anders 113 als het echt niet gaat...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_197168021
Ik vind het spijtig om te lezen dat je je zo voelt. Ik merk dat mannen die er middeleeuws gedachtegoed op het gebied van seks nahouden, in het algemeen hun eigen onzekerheden projecteren op anderen, omdat ze vrouwen niet als personen zien en het leven wat voor de relatie is geleid als het ware proberen te ontkennen. Eigenlijk is dat een rare manier van omgaan met anderen, want niemand is een onbeschreven blad. Zelfs met weinig bedpartners kunnen er op andere gebieden dingen zijn voorgevallen in het verleden die ook een 'invloed' kunnen hebben. In mijn geval gaat het bijvoorbeeld om later afstuderen en dat zie je nu bijvoorbeeld terug in mijn beperkte budget en woonsituatie ten opzichte van leeftijdsgenoten. Wanneer een man daar moeilijk over zou doen, zegt dat in principe niks over mij. Het zegt iets over hem: het kan om een voorkeur gaan, maar ook iemand die zo onzeker is van zichzelf dat hij denkt te moeten neerkijken op anderen. Bij een gesprek rondom bedpartners geldt dat net zo goed. Het kan zijn dat een date niks op heeft met casual seks, omdat hij seks als iets beschouwt wat binnen een relatie hoort, maar zo'n man kan dat ook vinden vanwege eerdergenoemde redenen en gedachtegoed. Wat de reden ook mag zijn, het bepaalt niet jouw waarde voor een relatie, al proberen types uit de tweede categorie je dat wijs te maken. Ervaringen maken de persoon die je bent en als een date daar van streek raakt, is hij, los van het aantal bedpartners dat je hebt gehad, geen langetermijn, want hij kan niet dealen met het simpele feit dat je een mens bent en bepaalde keuzes hebt gemaakt in het leven die maken wie je nu bent.

[ Bericht 23% gewijzigd door 01100101 op 02-01-2021 05:54:35 ]
pi_197168108
De ware voor jou zal je niet pushen om sex met hem te hebben en zich niet druk maken over het aantal mannen waar je mee bent geweest. Je exvriendjes deden dat wel en dat zijn nu je exvriendjes.
pi_197168198
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:33 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Oke, ik heb me een beetje ingelezen en dit is misschien wel wat er onderbewust bij mij speelt.
Als in: dat ik denk als ik niet een 'Madonna' ben, wil geen enkele man me meer. Of zo.
Gelukkig is iedere man verschillend. Dat gezegd hebbende, veel mannen vinden het nog steeds een dealbreaker als een vrouw zich heeft uitgeleefd op seksueel gebied, ondanks dat het zo 2020 was.

Het is dan ook helemaal geen probleem dat een vrouw een seksueel wezen is, dat zijn alle mensen. Het gaat er dan ook meer om in hoeverre een eventuele partner verschillende mannen nodig had om seksueel actief te zijn...

Madonna kan de geilste vrouw ter wereld wezen binnen een relatie, of alleen.

De hoer slechts met allemaal verschilllende mannen, dat is het grote verschil. Tussen die twee concepten.

Als je die angst hebt zou ik er zeker naar luisteren... Je kunt inderdaad niets meer terugdraaien, maar je kunt wel andere keuzes gaan maken omwille van die angst. Maar luister vooral naar wat je hart je ingeeft als het gaat om de reden waarom, dat wil zeggen als de enige reden dat je geen slet wilt zijn die goedkeuring van een aanstaande partner is, en je diep in je hart liever de slet wilt zijn dan moet je die wens wel serieus nemen.

Al je vriendinnen zijn sletten, de media wil dat je een slet bent, en dan heb je nog je innerlijke slet :P Maar, gelukkig voor jou heb jij ook nog een vrije wil, dus je kunt op elk moment de keuze maken wat jij belangrijker vindt, vrijheid blijheid of zorgen dat je aantrekkelijk bent voor je aanstaande partner! Jij beslist en niemand anders. ^O^

Het een is niet beter of slechter. Maar wel belangrijker als je een relatie wilt waarin je je kunt geven en verbinden. Hoe meer partners je hebt gehad des te moeilijk het wordt je echt te verbinden heb ik gelezen.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 08:12:16 #55
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197168316
Een beetje onzekerheid over jezelf hoort bij het leven maar dit klinkt niet gezond.
pi_197168428
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 07:38 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Gelukkig is iedere man verschillend. Dat gezegd hebbende, veel mannen vinden het nog steeds een dealbreaker als een vrouw zich heeft uitgeleefd op seksueel gebied, ondanks dat het zo 2020 was.

Het is dan ook helemaal geen probleem dat een vrouw een seksueel wezen is, dat zijn alle mensen. Het gaat er dan ook meer om in hoeverre een eventuele partner verschillende mannen nodig had om seksueel actief te zijn...

Madonna kan de geilste vrouw ter wereld wezen binnen een relatie, of alleen.

De hoer slechts met allemaal verschilllende mannen, dat is het grote verschil. Tussen die twee concepten.

Als je die angst hebt zou ik er zeker naar luisteren... Je kunt inderdaad niets meer terugdraaien, maar je kunt wel andere keuzes gaan maken omwille van die angst. Maar luister vooral naar wat je hart je ingeeft als het gaat om de reden waarom, dat wil zeggen als de enige reden dat je geen slet wilt zijn die goedkeuring van een aanstaande partner is, en je diep in je hart liever de slet wilt zijn dan moet je die wens wel serieus nemen.

Al je vriendinnen zijn sletten, de media wil dat je een slet bent, en dan heb je nog je innerlijke slet :P Maar, gelukkig voor jou heb jij ook nog een vrije wil, dus je kunt op elk moment de keuze maken wat jij belangrijker vindt, vrijheid blijheid of zorgen dat je aantrekkelijk bent voor je aanstaande partner! Jij beslist en niemand anders. ^O^

Het een is niet beter of slechter. Maar wel belangrijker als je een relatie wilt waarin je je kunt geven en verbinden. Hoe meer partners je hebt gehad des te moeilijk het wordt je echt te verbinden heb ik gelezen.
Dat verband tussen veel bedpartners en je lastiger binden is niet causaal. Er is wel een correlatie maar het lijkt mij logisch dat iemand met een vrijheid blijheid karakter zich sowieso minder snel zal binden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197168486
Ik herken dit deels, ik weet dat veel vrouwen een "sletfase" hebben maar schaam me er toch voor tegenover mannen, al loop je daar sowieso al niet mee te koop natuurlijk (ik niet iig) maar ik ga er ook niet over liegen. Dat ik me afhankelijk heb gedragen en seks heb gehad met mannen die het met een smoesje probeerden af te dwingen, onder het mom van ach waarom niet, vind ik het ergste.

Herken ook het vies voelen, bij mij was dat schuldgevoel en schaamte, ook over andere dingen, mijn huis was brandschoon in die tijd alsof ik daarmee compenseerde voor mijn onzuivere geweten ofzo.

Ik schreef toen wel eens in een dagboek, als ik dat nu teruglees denk ik: wat was ik hard voor mezelf en wat was ik eenzaam. Probeerde bij mezelf af te dwingen dat het me allemaal niet zo veel kon schelen en dat ik gewoon deed waar ik zin in had. Maar zo voelde het niet, achteraf gezien.

Ik weet dat het normaal is om als vrouw fwb te hebben e.d., dat je daarmee ook op een bepaalde manier je onafhankelijkheid toont, ook naar jezelf toe. Als ik nu een halfjaar geen seks heb geloven mensen het niet eens en denken dat ik het wel doe maar voor mezelf houd, zo normaal is het dat je als single vrouw losse scharrels hebt. Maar bij mij past het niet, ik zou me dan waarschijnlijk toch opnieuw zo gaan voelen.

Maar als ik het nooit zo gedaan had, zou ik dat misschien niet weten over mezelf, dus in die zin zijn de ervaringen nooit verkeerd.
What's the name of the game?
  zaterdag 2 januari 2021 @ 09:38:49 #58
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197168907
Ik heb dit nooit met seks gehad, maar wel een tijdje dat ‘niet goed genoeg’ gevoel na de scheiding gehad.

Gewoon alleen maar seks en wat lol was prima, maar zodra het ook maar rook naar iemand wil meer was ik weg. En voelde ik me verdrietig daarover.
Durfde mijn hart niet open te zetten, omdat ik mezelf ‘niet goed genoeg’ vond. Kon eigenlijk niet echt geloven dat iemand me wel echt zou willen zodra ze me echt kende.

Rationeel wist ik best dat dat onzin was. Maar dat drong niet echt door dat gevoel heen.

Tot ik een maand of drie geleden ondanks mezelf toch ja zei toen iemand die ongemakkelijk dichtbij was me uit vroeg.
Toen hij me zei meer van me te willen schreeuwde alles in me ren weg. Ik zei dat niet, dacht enkel aan mijn vluchtweg. Maar hij merkte het op en vroeg me letterlijk waarom ben je bang?

Daar had ik niet direct een antwoord op, hoe leg je zoiets uit, ik snapte het zelf niet eens helemaal. Maar in delen kwam het er toch uit.
Ik ben tussendoor nog wel weggelopen, van een ik moet nu echt naar huis tot vandaag kan ik echt niet...

Hij heeft volgehouden, heeft zijn kwetsbaarheden laten zien, heeft zijn hart op de tafel gelegd. Met horten en stoten heb ik mezelf laten zien en hij wilde me nogsteeds.

Inmiddels kan ik zeggen dat hij in mijn hart gekropen is, dat ik glimlach als ik aan hem denk.
Dat vond ik doodeng, vond wat hij zei over me niet waar, kon mezelf zo niet zien.
Maar hij accepteert me zoals ik ben, het mooie en het beschadigde deel. En is liefdevol erover.

Ik was hier zelf vast ook wel overheen gekomen, heb bv veel gehad aan het boek liefdesbang. Waardoor ik zag dat ik van teveel hechting naar bindingsangst ben gegaan. Maar dat weten en er echt wat aan doen zijn twee verschillende dingen.

Ik ben nogsteeds wat voorzichtig, maar ik kies ervoor het toe te laten, kwetsbaar te zijn.
Ik begin te leren dat mijn gevoel mijn gevoel is en niet de ‘grote’ waarheid is.
Door het risico te lopen dat hij weg zou gaan als ik het zou vertellen (mijn seks verleden, mijn pijn over de scheiding) voel ik me beter.
Sterker nog, zelfs als hij weg zou lopen zou ik me nogsteeds beter voelen. Want ik heb gekozen mijn hart weer open te stellen. En dat voelde als een bevrijding.

Ik ben niet perfect, ik ben geen droom. Ik ben echt.
Heb stomme dingen gedaan, ik draag de littekens van pijn. En dat is ok. Dat maakt mij mij.
En weet je wat? Ik ben best ok. Net zoals jij best ok bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_197169132
Goede beslissingen komen voort uit ervaring. Ervaring komt voort uit het nemen van slechte beslissingen. (Mark Twain).
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197169237
Cultuurdingetje, ze zien jou als een kaffer en een voetveeg. Prik daar eens doorheen.

Zoek dat probleem alsjeblieft niet bij jezelf.
pi_197169571
Hangt ook wel af of je makkelijk bent in seks?
Als ik weet dat een dametje makkelijk is in fwb, moet ik toegeven dat ik vroeger ook al eens aanstalten durfde te maken om één van haar mannen te zijn.
Kende iemand die 2 fwb's tegelijkertijd had. Gaf te kennen dat ik ook wel altijd in ben voor avontuur maar ze zei '3 zou teveel zijn' :P
Helaas pindakaas.
Verder wel nog gewoon contact gehad maar toen ik zag dat het visje niet beet na 4 maanden toch maar contact verbroken.
Cindy De Vuyst
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 11:03:30 #62
441859 crew  Lenny77
pi_197169608
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:59 schreef einzeinz het volgende:
Hangt ook wel af of je makkelijk bent in seks?

Ik blijf dit zo een moeilijke vinden he?
Mannen willen niet liever dat een meisje makkelijk is in seks, zeker als ze zelf gewoon op scherp staan.
Maar als er dan zo een meisje is, dan is ze meteen een sletje omdat ze zo makkelijk is. Dat is geen relatiemateriaal en al helemaal geen goede moeder!. Het meisje waar ze dan iets teveel moeite voor moeten doen is een frigide kutwijf..

Dat is toch gewoon te belachelijk voor woorden?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197169690
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik blijf dit zo een moeilijke vinden he?
Mannen willen niet liever dat een meisje makkelijk is in seks, zeker als ze zelf gewoon op scherp staan.
Maar als er dan zo een meisje is, dan is ze meteen een sletje omdat ze zo makkelijk is. Dat is geen relatiemateriaal en al helemaal geen goede moeder!. Het meisje waar ze dan iets teveel moeite voor moeten doen is een frigide kutwijf..

Dat is toch gewoon te belachelijk voor woorden?
Nee, heel veel mannen willen gewoon seks. Het doet er op zich niet toe met wie dat is. Dik/dun, kleurtje of niet, ... sommige 20'ers zouden zelfs 60+'ers doen (al is dat echt maar een kleine minderheid). Het gaat hem om seks hebben en die mannen zullen daar inderdaad smalend over doen als 'sletje'.

Als het iets serieuzer wordt en je als man met iemand een kind wil en trouwen, dan zoeken die mannen eerder een dame die zo weinig mogelijk mannen heeft gehad.

Ik geef gewoon eerlijk te kennen. Toen ik 20 was kende ik gewoon een dame van 19. Ik informeerde gewoon naar haar liefdesstatus (we kenden elkaar wel al even). Ze zei van 'ik heb gewoon 2 fwb's en daar ben ik blij mee'.
Ok, dat wakkert dan bij mij ook iets aan van 'ik wil gerust je 3de zijn'. Als je zin hebt stuur je maar. Ook al is het maar 1x per maand ofzo.
Het is niet dat ik met haar een relatie ofzo wilde. Nee, gewoon lekker casual seks (zoals zij het omschreef) en verder geen gedoe met planningen, hysterische partners, ontmoetingen met de familie, ...


Dat TS fwb's had. Tja, dat is zo.
Maar hoe oud is TS en hoeveel mannen heeft ze gehad in totaal? Een vrouw van 30 met 5 bedpartners is toch niets om je over te schamen? Hopelijk heeft ze er van genoten ;)
Ze zegt trouwens dat ze 6 jaar een relatie had? Ik neem dan ook aan dat ze geen 18 meer is?
Cindy De Vuyst
pi_197169841
Heb haar net even opgezocht op Facebook. Ze heeft me blijkbaar na 10 jaar al gedefriend :')
Ondertussen is ze getrouwd, ik kan een aantal foto's zien. Vraag me af of die kerel haar jeugdige escapades zou kennen?
Cindy De Vuyst
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 11:31:27 #65
441859 crew  Lenny77
pi_197169901
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:12 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik geef gewoon eerlijk te kennen. Toen ik 20 was kende ik gewoon een dame van 19. Ik informeerde gewoon naar haar liefdesstatus (we kenden elkaar wel al even). Ze zei van 'ik heb gewoon 2 fwb's en daar ben ik blij mee'.
Ok, dat wakkert dan bij mij ook iets aan van 'ik wil gerust je 3de zijn'. Als je zin hebt stuur je maar. Ook al is het maar 1x per maand ofzo.
Het is niet dat ik met haar een relatie ofzo wilde. Nee, gewoon lekker casual seks (zoals zij het omschreef) en verder geen gedoe met planningen, hysterische partners, ontmoetingen met de familie, ...

Ja maar dat je dat wil is het probleem niet. Geniet er allemaal van, zou ik zo zeggen!

Maar dat iemand dan neerkijkt op zo een meisje.. DAT is gewoon echt hypocriet en oneerlijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 11:34:28 #66
441859 crew  Lenny77
pi_197169941
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 11:25 schreef einzeinz het volgende:
Heb haar net even opgezocht op Facebook. Ze heeft me blijkbaar na 10 jaar al gedefriend :')
Ondertussen is ze getrouwd, ik kan een aantal foto's zien. Vraag me af of die kerel haar jeugdige escapades zou kennen?
En die laatste zin van je toont ergens wel dat je haar nog steeds niet goed genoeg vindt en nog steeds wat op haar neer kijkt (ook al is het misschien onbewust).
Het maakt toch niet uit wat dat meisje op haar 19e gedaan heeft? Jij wou er net zo graag aan meedoen!
Waarom zou ze nu geen goede echtgenote kunnen zijn? Geen goede moeder?
Zijn dan alle mannen die lekker los zijn geweest ook meteen slechte vaders en echtgenoten?

Het is geen persoonlijke aanval op jou he, ben blij dat je zo eerlijk mee post hier!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197170695
Nee, zeker niet!
Cindy De Vuyst
pi_197171142
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 00:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je nu al psychologische hulp gehad, ook al is het met beeld bellen? Of sta je op de zoveelste wacht lijst?

Want je komt nog steeds niet echt goed gestemd over tussen de regels door. Je bent constant negatief over je zelf, je haalt je zelf ongelofelijk neer en je lijkt nu niet echt te genieten van het leven. Je trekt je overal terug. Ben je nog wel aan het af studeren?

Bel anders 113 als het echt niet gaat...
Ik heb al psychologische hulp gehad, het gaat eigenlijk al stukken beter dan in het begin.
Alleen mijn lage zelfbeeld begon mijn psycholoog ook op te vallen dus de afsluitende sessies gaan we daar op focussen.

Het is ook een kwestie van discipline, denk ik. Tegen mezelf zeggen dat ik het echt niet iedereen naar de zin hoef te maken, echt niet iedereen hoeft mij aardig te vinden, en vooral niet van dit soort mannen. Maar ik vond het te moeilijk om dat tegen mezelf te zeggen omdat ik mezelf niks waard vond.

En ja, ik trek me terug, maar dat is een bewuste keuze. Er zijn dingen gebeurd die het vertrouwen in mezelf en in andere geschaad hebben (en daar heb ik zelf voor gezorgd). Dus het lijkt me slimmer om een beetje lowkey door het leven te gaan nu.

En ik ben nog steeds met m'n master bezig ja. Er moet wel iets heel ernstigs gebeuren wil ik daarmee stoppen want mijn studie is alles voor me.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2021 13:00:43 ]
pi_197171232
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 10:59 schreef einzeinz het volgende:
Hangt ook wel af of je makkelijk bent in seks?
Als ik weet dat een dametje makkelijk is in fwb, moet ik toegeven dat ik vroeger ook al eens aanstalten durfde te maken om één van haar mannen te zijn.
Kende iemand die 2 fwb's tegelijkertijd had. Gaf te kennen dat ik ook wel altijd in ben voor avontuur maar ze zei '3 zou teveel zijn' :P
Helaas pindakaas.
Verder wel nog gewoon contact gehad maar toen ik zag dat het visje niet beet na 4 maanden toch maar contact verbroken.
Hmm... Ik heb meestal maar 1 fwb per keer en ook een maanden tussen de fwb's in met niks.
Zoals ik in OP zei kan je mijn fwb's op 1 hand tellen.
Meestal als ik een fwb met iemand aanga communiceer ik dat ook duidelijk. Dat ik het fwb zijn prima vind, maar dat ik het dan wel alleen met hem doe.
Ligt ook wel een beetje aan mijn panische angst voor soa of andere narigheden :') en omdat ik het een vies idee vind om verschillende mensen aan je lichaam te hebben zitten of zo.

Dat gezegd hebbende, dat is mijn eigen persoonlijke mening/norm, sommige vriendinnen van me die vinden het prima om er 2 of 3 te hebben, no judgement van mijn kant daarover.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2021 12:57:09 ]
  zaterdag 2 januari 2021 @ 12:56:11 #70
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197171252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik heb al psychologische hulp gehad, het gaat eigenlijk al stukken beter dan in het begin.
Alleen mijn lage zelfbeeld begon mijn psycholoog ook op te vallen dus de afsluitende sessies gaan we daar op focussen.

Het is ook een kwestie van discipline, denk ik. Tegen mezelf zeggen dat ik het echt niet iedereen naar de zin hoef te maken, echt niet iedereen hoeft mij aardig te vinden, en vooral niet van dit soort mannen. Maar ik vond het te moeilijk om dat tegen mezelf te zeggen omdat ik mezelf niks waard vond.
Ik wou dat dit anders was... ;(
pi_197171320
Ik zou jezelf niet teveel kwalijk nemen en gewoon de tijd gunnen. Aan denkbeelden waarmee je nadrukkelijk bent opgevoed en opgegroeid ontkom je niet zomaar. Het is logisch dat je het op zoveel mogelijk gebieden gewoon 'goed' wilt doen, dus ook bijv. vanuit het perspectief van je ouders ondanks dat hun kijk op wat goed is niet overeen komt met jouw eigen rationele kijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ligt ook wel een beetje aan mijn panische angst voor soa of andere narigheden en omdat ik het een vies idee vind om verschillende mensen aan je lichaam te hebben zitten of zo.

Als jij vies zou worden van de aanraking van anderen, dan zijn die anderen hetgeen wat onpuur is en niet jij.
pi_197171340
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik heb al psychologische hulp gehad, het gaat eigenlijk al stukken beter dan in het begin.
Alleen mijn lage zelfbeeld begon mijn psycholoog ook op te vallen dus de afsluitende sessies gaan we daar op focussen.

Het is ook een kwestie van discipline, denk ik. Tegen mezelf zeggen dat ik het echt niet iedereen naar de zin hoef te maken, echt niet iedereen hoeft mij aardig te vinden, en vooral niet van dit soort mannen. Maar ik vond het te moeilijk om dat tegen mezelf te zeggen omdat ik mezelf niks waard vond.
Gaat om balans. Om het waarderen van harmonie

Als je iemand tegenkomt die het ook leuk vind om te pleasen dan hou je elkaar in evenwicht. Dan zie je soms ook onbedoeld jezelf in de spiegel en gaat het matigen van bepaald gedrag makkelijker.

Vaak zie je tegenpolen in een relatie, maar zo geweldig is dat niet altijd. Bij elkaar aanvullen zit je ook tegen elkaars grenzen aan.

Terwijl wanneer je lotgenoot of gelijkgezinde van elkaar bent je aan een oogopslag genoeg hebt om elkaar te begrijpen en steunen. Dit laatste leer je, is mijn ervaring, echter vaak pas waarderen als je het hebt gemist in eerdere relaties.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197171556
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 12:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik wou dat dit anders was... ;(
Ja, ik ook, maar ik besef het me pas sinds kort dat het gedrag samenhangt met een laag zelfbeeld en people pleasen. Goed voornemen voor 2021 om hier eens mee te kappen en aandacht aan mijn eigen welzijn te besteden haha (voelt al egoistisch nu ik dit zo uitspreek :') )
  Moderator zaterdag 2 januari 2021 @ 13:18:45 #74
441859 crew  Lenny77
pi_197171571
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 13:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja, ik ook, maar ik besef het me pas sinds kort dat het gedrag samenhangt met een laag zelfbeeld en people pleasen. Goed voornemen voor 2021 om hier eens mee te kappen en aandacht aan mijn eigen welzijn te besteden haha (voelt al egoistisch nu ik dit zo uitspreek :') )
Dat is geen egoïsme, dat is zelfzorg!
:*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197171577
Ik wil iedereen hier quoten maar dat is een te lang bericht, maar alle users in dit topic heel erg bedankt dat jullie zo eerlijk en aardig posten en ook meedenken, het doet me echt heel goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')