SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Neef Wuppie hier, over.quote:
Ik zou het ook vreemd vinden als een vriend mij opeens stuurde dat hij Dirk aan het pompen is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef Doevelaer het volgende:
Op Whatsapp vindt men het maar raar dat ik zojuist JAAAA DIRK POMPEN GENOT stuurde
Bedankt borisz!quote:
In combinatie met pompen werd er voorzichtig gedacht aan een coming outquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:16 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Genot wordt buiten FOK! louter geassocieerd met gepijpt of gebeft worden. Ordinair volk.
Ik ga dan haxballen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Price - Gurney boeit mij eigenlijk helemaal niet vanavond. Mag ik dat zeggen, ja dat mag.
Erg jammer dat Ricky - Genot buiten Fok en SC Cambuur zo ondergewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef Doevelaer het volgende:
Op Whatsapp vindt men het maar raar dat ik zojuist JAAAA DIRK POMPEN GENOT stuurde
Jammer dit. Bij RTL7 horen mokerslechte films.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
A walk among the tombstones 6.5/10
Dat is hoog voor RTL7 standaarden
Als Gurney weer een act op zet kan het een leuke schreeuwwedstrijd wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Price - Gurney boeit mij eigenlijk helemaal niet vanavond. Mag ik dat zeggen, ja dat mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |