SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Tot 17u?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn dry january gaat nog best prima
dat moet lukkenquote:
Vond het net met lopen ook weer zo typisch, opeens allemaal mensen in het buitengebied aan het lopen die je daar normaal nooit ziet in een splinternieuwe joggingoutfitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Goede voornemen om gezonder te gaan eten was bij het ontbijt al gesneuveld, en nu zit ik chocolade te eten
Vanmorgen was dat nauwelijks, maar toen was er ook nog weinig zon.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het net met lopen ook weer zo typisch, opeens allemaal mensen in het buitengebied aan het lopen die je daar normaal nooit ziet in een splinternieuwe joggingoutfit. Zal van het weekend nog wel erger zijn want nu moeten ze nog uitslapen en/of op bezoek bij de familie. En dan na volgende week is het weer rustig
De meesten zijn ook niet vroeg uit hun bed, ik ook niet trouwensquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmorgen was dat nauwelijks, maar toen was er ook nog weinig zon.
Was ook altijd zo bij de fitness in Januari, daarna weer lekker rustigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het net met lopen ook weer zo typisch, opeens allemaal mensen in het buitengebied aan het lopen die je daar normaal nooit ziet in een splinternieuwe joggingoutfit. Zal van het weekend nog wel erger zijn want nu moeten ze nog uitslapen en/of op bezoek bij de familie. En dan na volgende week is het weer rustig
En ook zulke reactiesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Filmpjes van achterlijke vuurwerkbommen.En dan reacties van mensen die het zien als een daad van verzet
![]()
quote:Klappertje hoor,... COVID Knaller, 19 kilo zo te zien.
Ander onderwerp svp. Beetje klaar met stopcontacten tot medio 2030.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:33 schreef Makrelis het volgende:
Alles geregeld, voert men een LMRA (Last Minute Risk Assesment) Laatste Minuut Risico Analyse uit op de plaats waar zaken uitgevoerd worden. Zo rollen we.
Heh, ik wilde net zeggen dat je de LMRA was vergeten in je stukje nikszeggende interessant doenerijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:33 schreef Makrelis het volgende:
Alles geregeld, voert men een LMRA uit. (Last Minute Risk Assesment) Laatste Minuut Risico Analyse uit op de plaats waar zaken uitgevoerd worden. Zo rollen we.
Heb je al wat lekkers te snacken gevonden?quote:
Ik heb 40-45 originelere reacties gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb net een quiche op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al wat lekkers te snacken gevonden?
Je had het net in je aanbod nog over 1 stopcontactquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:29 schreef Makrelis het volgende:
Ik geef slechts aan wat de eventuele risico's zijn. Misschien een doemscenario, maar het kan gebeuren wanneer amateurs, niet gehinderd door enige kennis, aan bepaalde zaken zitten. Grote gevolgen zijn een mogelijkheid.
Ik voer een Taak Risico Analyse (TRA) uit voordat er een Werkvergunning kan bestaan (PTW, Permit To Work).
In het geval van Bitterbal wil ik daarbij, daarvoor, een zgn. HazOP (Hazardous Operability Study), ondertekend door meerdere partijen en en HIRA (Hazard Identification & Risk Assessment).
Ik wilde net bijna wel toen ik langs de snackbar liep naar binnen gaanquote:
Zat megaulebedrijven waar de LMRA al geregeld is nog voordat ze weten wie het uit gaat voeren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heh, ik wilde net zeggen dat je de LMRA was vergeten in je stukje nikszeggende interessant doenerij
maar netjes doorgelopen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde net bijna wel toen ik langs de snackbar liep naar binnen gaan
terug naar de orde van de dag..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ander onderwerp svp. Beetje klaar met stopcontacten tot medio 2030.
Al een gerrie gedaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
terug naar de orde van de dag..
iemand COVID klachten?
De LMRA, beter bekend als de 'Licht Meurende Ruft Avond', is het evenement dat plaatsvindt wanneer er tijdens de avondmaaltijd rode uien zijn gebruikt die op het randje van hun houdbaarheid zitten. Deze lucht kan als onprettig worden ervaren door omstanders, al zijn er ook mensen die van de geur licht seksueel opgewonden raken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zat megaulebedrijven waar de LMRA al geregeld is nog voordat ze weten wie het uit gaat voeren.
goh, dat had echt niemand verwachtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Hubert Bruls: 'Laten we nu definitief stoppen met vuurwerk'
Voorzitter Hubert Bruls van het Veiligheidsberaad is voorstander van een definitief vuurwerkverbod. Als burgemeester van Nijmegen pleit hij al langer voor een verbod. "Ik denk dat we hebben gezien dat we deze weg verder moeten inslaan", zegt hij tegen de NOS. "Als we afgaan op de eerste berichten van minder slachtoffers, minder heftige incidenten en dat we daarmee de doelstelling om de zorg te ontlasten hebben benaderd, dan zou ik het kabinet willen adviseren om nu te zeggen dat we helemaal stoppen met vuurwerk."
Ja heb gewoon netjes boterhammetjes met gerookte kipfilet opquote:
Verkeerde account US.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De LMRA, beter bekend als de 'Licht Meurende Ruft Avond', is het evenement dat plaatsvindt wanneer er tijdens de avondmaaltijd rode uien zijn gebruikt die op het randje van hun houdbaarheid zitten. Deze lucht kan als onprettig worden ervaren door omstanders, al zijn er ook mensen die van de geur licht seksueel opgewonden raken.
Verkeerde account Haagsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb gewoon netjes boterhammetjes met gerookte kipfilet op
Aparte perceptie heb je. Vooral dat "Avondmaaltijd" intrigeert me.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De LMRA, beter bekend als de 'Licht Meurende Ruft Avond', is het evenement dat plaatsvindt wanneer er tijdens de avondmaaltijd rode uien zijn gebruikt die op het randje van hun houdbaarheid zitten. Deze lucht kan als onprettig worden ervaren door omstanders, al zijn er ook mensen die van de geur licht seksueel opgewonden raken.
Het is vooral een stille hint dat dat technisch geneuzel in de marge slechts zeer minimaal interessant is. Beetje het interesseniveau van wat Dirk-Jan uit Anerveen afgelopen dinsdag heeft besloten te gaan eten maar dat het in de supermarkt niet op voorraad was en toen maar de restjes van de kerst heeft opgemaakt.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Aparte perceptie heb je. Vooral dat "Avondmaaltijd" intrigeert me.
Wat at Dirk-Jan met kerst?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral een stille hint dat dat technisch geneuzel in de marge slechts zeer minimaal interessant is. Beetje het interesseniveau van wat Dirk-Jan uit Anerveen afgelopen dinsdag heeft besloten te gaan eten maar dat het in de supermarkt niet op voorraad was en toen maar de restjes van de kerst heeft opgemaakt.
doe es aardigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral een stille hint dat dat technisch geneuzel in de marge slechts zeer minimaal interessant is. Beetje het interesseniveau van wat Dirk-Jan uit Anerveen afgelopen dinsdag heeft besloten te gaan eten maar dat het in de supermarkt niet op voorraad was en toen maar de restjes van de kerst heeft opgemaakt.
Wellicht jouw standaards.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, weet ook niet wie het isquote:
quote:
Hmm, deze nette versie kende ik nog nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
Is er een onnette versie?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, deze nette versie kende ik nog niet
Wat baten condoom en pil als de meid toch niet neuken wil.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat baten condoom en pil als de meid toch niet neuken wil.
Elke ketter heeft zijn letter.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit was het meest random spreekwoord dat ik kon verzinnen
Kende ik ook niet, gewoon even gezocht op 'random spreekwoorden'quote:
een gegeven neger kijk je niet in de bekquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.
Krijg jij wel eens negers aangeboden?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een gegeven neger kijk je niet in de bek
nee mag nietmeer ook toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Krijg jij wel eens negers aangeboden?
als ze zichzelf aanbieden.quote:
Zonnetje scheen gewoon lekker hier hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Dit varkentje wilde gaan wandelen maar wat een weer
Is dit ook een random spreekwoord?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
O? Ik wilde net gaan wandelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
ja dat kan tochquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze zichzelf aanbieden.
Om een plafond te witten..
Helaas nietquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dit ook een random spreekwoord?
box 3quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
In welke box vallen gegeven negers dan?
Jij bent zo te horen een paar eeuwen te laat geboren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
is gewoon vermogen waar je nog meer vermogen mee kan genereren
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zo te horen een paar eeuwen te laat geboren.
Ja tegenwoordig moet je alle kutklusjes zelf maar zien op te lossenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Toch gestoord he. dat je vroeger gewoon een mens kon kopen op de markt
Ja, maar hij is zwart dus feitelijk weet de belastingdienst dit niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
is gewoon vermogen waar je nog meer vermogen mee kan genereren
gegeven negers moet je proberen zwart te houdenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
In welke box vallen gegeven negers dan?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gegeven negers moet je proberen zwart te houden
heeft toch zo zn voordelenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
Toch gestoord he. dat je vroeger gewoon een mens kon kopen op de markt
hoef je mij niet te vertellen :pquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig moet je alle kutklusjes zelf maar zien op te lossen
grits? cornbread? fried chicken?quote:
Lijkt me doodengquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef Karzai het volgende:
Woei zo'n end door de lucht vliegen lijkt mij wel leuk
En ze vinden het ook niet leuk als je op ze aanwijst waar welk stuk vlees vandaan komt... /ervaringquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een scheurkalender met onzinnige weetfeitjes dit jaar. In het Duits.
Wisten jullie dat koeien zich vernederd voelen als mensen om ze lachen?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ze vinden het ook niet leuk als je op ze aanwijst waar welk stuk vlees vandaan komt... /ervaring
neequote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nou ja zeg zelf. Dat zou jij ook niet leuk vinden
Ja, als je de kwartfinale al haalt krijg je al een leuke chequequote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ongeveer 50.000 euro bij elkaar gegooid zie ik.
Nee hij werkt op de administratie normaal.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fles, van Duijvenbode staat achter. Moet die nu eer aubergines gaan plukken?
Pond. Dus nog ruim meer (56k EUR) .quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ongeveer 50.000 euro bij elkaar gegooid zie ik.
Dat ga ik ook niet bij kunnen schrijven in januari.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat verdien je niet in een jaartje pennenlikken in de kwekerij denk ik hoor
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Honden ookquote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Bijna 2.500 mensen hebben tijdens nieuwjaarsnacht een illegaal feest bijgewoond in de Franse regio Bretagne. De bezoekers keerden zich tegen de politie toen zij probeerde het feest te stoppen. De feestgangers gooiden stenen en flessen en staken een politieauto in brand. Drie agenten raakten hierbij gewond.
en dan roepen mensen dat de politie hier zacht optreedtquote:De politie slaagde er niet in het feest stil te leggen, waardoor er vrijdagochtend nog steeds mensen aan het feesten waren.
Zuipen doe ik niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
minder zuipen, blowen en andere zaken die god niet kan verdragen, komt et vanzelf goed
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is 2021. Dus nu verwacht ik wel eens iets echt spannends. Beetje dit idee
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou jij ook wel spannend vinden he?
Weer dronken mods het leven zuur gemaakt?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:12 schreef Modus het volgende:
Tongheeft het toch mooi 5 dagen weten uit te houden.
Is ie weer weg?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:12 schreef Modus het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:12 schreef Modus het volgende:
Duidelijke taal.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Buur tegen buuf: “Als je nou gewoon je kankermuil houdt!”
![]()
![]()
Hagenezen zeker?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Ja het niet klinkt niet alsof het een leuke man isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, denk het niet.
Maar wat een loser is die gast.
Keer de gracht ingooien 's nachts.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, denk het niet.
Maar wat een loser is die gast.
Als buuf er een beetje uitziet direct bij haar intrekken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keer de gracht ingooien 's nachts.
Die zal wel flink getroost moeten worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als buuf er een beetje uitziet direct bij haar intrekken.
Keihard doggystyle getroost. En dan schelden: kankerhoer!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal wel flink getroost moeten worden.
Gaat niet lukken denk ikquote:
Mag niet drinken van mezelfquote:
Toch 2 dagen langer dan ik dachtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:12 schreef Modus het volgende:
Mja. Ik hoorde wat geruzie, dus ik keek even door mijn spionnetje. Zag hoe hij haar een tik tegen haar achterhoofd gaf. Niet hard verder, maar dan ga je toch wel een grens over. Die gast gaat haar nog een keer echt meppen.quote:
ja of hij doet het alquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik hoorde wat geruzie, dus ik keek even door mijn spionnetje. Zag hoe hij haar een tik tegen haar achterhoofd gaf. Niet hard verder, maar dan ga je toch wel een grens over. Die gast gaat haar nog een keer echt meppen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
kijk wat op de smiley site staat
Rozevla.nl is op geen enkele manier gerelateerd aan FOK!user Rozevla.
tel kwijt geraaktquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maareh, hoeveel oliebollen denk je dat je op hebt
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.pepper.com/aan(...)-5-7-den-haag-180431
nee dat isnu dus voorbij.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en toch slank blijven,
hoe dan
Had je weer een hele familiezak gehaald ...quote:
nee gister geen oliebollen maar afgelopen dagen wel regelmatigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je weer een hele familiezak gehaald ...
Hebben ze de kraam ook al afgebroken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
b
[..]
nee gister geen oliebollen maar afgelopen dagen wel regelmatig
Nee het is echt voorbij . zie de kilo's er aanvliegenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
1 grote gerrie en je bent weer bal
nee :pquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze de kraam ook al afgebroken?
Gevaarlijk wel dan ...quote:
Als je dat nou gewoon 100x op een dag doet dan mag je misschien wel een oliebolquote:
Je haalt wel vaker dingen van LinkedIn af, dat is een soort Twitter geworden heb ik het idee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Zie ik iemand met een selfie en dit handgebaar op LinkedIn 👌🏻
Weten jullie wat dit in Z-Amerika betekend?
Ja verveelde me vanmiddag een beetje, de kinderen kijken een film.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je haalt wel vaker dingen van LinkedIn af, dat is een soort Twitter geworden heb ik het idee.
WEGBLIJVEN BAL hij heeft de frituur opgewarmtquote:
Have funquote:
Vrolijk pasenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
oh ja en voor degenen die nu pas wakker zijn: HAPPY NEW YEARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
Bitterbal zwemt zo weer in het vet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:38 schreef crv het volgende:
[..]
WEGBLIJVEN BAL hij heeft de frituur opgewarmt
Vanaf een minuut of 6quote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:49 schreef UitStraling het volgende:
Blijft vet![]()
Wat een verschil met Nederlandse tokkies![]()
Toch net andersquote:
Het is letterlijk hetzelfde geintje maar met andere vormpjes.quote:
Ja een fotomodel is net als een vrouw in de bijstand met nog maar twee tanden ook nog steeds vrouwquote:Op vrijdag 1 januari 2021 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is letterlijk hetzelfde geintje maar met andere vormpjes.
Ik heb die nederlandse gezien. Eerst een zinloze intro van 6 minuten en dan een hartje en een rondjequote:
Der hangt een heeeeele grote helikopter boven waar een paar mensen de touwtjes bewegenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Ierse stem, rustgevend en hoe krijgen ze die lichtjes nou in de lucht joh?
Beetje boeiend en hip doen met een excuusneger en dan dan die twee lullige vormpjes ja, dan heb je het echt niet helemaal door, beetje lulligquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb die nederlandse gezien. Eerst een zinloze intro van 6 minuten en dan een hartje en een rondje
AI is dat zelfs en dat is Schots mijn waarde Los, lijkt wel op elkaar maar toch.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Der hangt een heeeeele grote helikopter boven waar een paar mensen de touwtjes bewegen
Oehhh niet vloekenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarschijnlijk een afstudeeropdracht van een kleuterklasquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje boeiend en hip doen met een excuusneger en dan dan die twee lullige vormpjes ja, dan heb je het echt niet helemaal door, beetje lullig
Laat maarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik nog kijken of zeg je van laatmaar?
Je snurkte anders behoorlijkquote:
Rust is belangrijk voor een mens.quote:
Huh wat, is het vandaag niet zaterdag?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
Dit was een fijne luie zondag. Nog twee te gaan.
Groeit een kolibrinest door je laminaat?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Er tjirpt al een maand ofzo iets op m'n werkkamer en ik snap niet waar het vandaan komt. Het zit zeker tussen m'n oren.
Vrijdag zelfsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Huh wat, is het vandaag niet zaterdag?
Het klinkt meer als een of andere mechanische kever.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Groeit een kolibrinest door je laminaat?
Ja, ik zit ook altijd met de deur open.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke doe maar zon bol mer veel poedersuiker
Vandaag was Caroline Brouwer een van de kandidaten bij De Slimstequote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:40 schreef Koen66 het volgende:
wth mag je op Ziggo niet fast forward doen bij uitgesteld kijken
ah nice, zal eens terugkijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vandaag was Caroline Brouwer een van de kandidaten bij De Slimste![]()
Ja darts gekeken. Vlaggetje kan weer in de la. Heel diep.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:43 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Chinezen, logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
[ afbeelding ]Oke, genoeg internet voor vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Benieuwd welke pandemie hier van gaat komenquote:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja ik las het, matig weerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja darts gekeken. Vlaggetje kan weer in de la. Heel diep.
niks voor jou? En dan met een forse hap koppie eraf, smek smekquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks voor jou? En dan met een forse hap koppie eraf, smek smek
Tja, je zult nu jong zijn en alles ter wereld willen doen omdat je jong bent en dan mag je al een jaar amper iets...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
dat feest in frankrijk schijnt nog steeds bezig te zijn trouwens
https://nos.nl/artikel/23(...)door-de-politie.html
ja ik vind het vreemd dat de overheid het niet kan stoppenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja, je zult nu jong zijn en alles ter wereld willen doen omdat je jong bent en dan mag je al een jaar amper iets...
die feesten of Kreuna?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind het vreemd dat de overheid het niet kan stoppen
Omdat het waarschijnlijk een grote teringzooi wordt dan, vannacht hebben ze het al proberen op te breken maar toen werd de politie met brandbommen bekogeld en allesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die binnen zijn allemaal onder invloed natuurlijk, dan vallen er doden denk ik zo.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rubberkogels? traangas? honten? atoombommen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk een grote teringzooi wordt dan, vannacht hebben ze het al proberen op te breken maar toen werd de politie met brandbommen bekogeld en alles
ja en?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk een grote teringzooi wordt dan, vannacht hebben ze het al proberen op te breken maar toen werd de politie met brandbommen bekogeld en alles
gasbranders? Koppensnellers?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rubberkogels? traangas? honten? atoombommen?
Allemaal nablijven en strafwerk laten maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rubberkogels? traangas? honten? atoombommen?
2500 in een afgesloten hangar tegen een legertje opgefokte gendarmerie, dat gaat vast vlekkeloosquote:
tik op je vingers met een lineaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal nablijven en strafwerk laten maken.
livestream er op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2500 in een afgesloten hangar tegen een legertje opgefokte gendarmerie, dat gaat vast vlekkeloos
bedwelmend gas naar binnen spuiten, zo gepieptquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2500 in een afgesloten hangar tegen een legertje opgefokte gendarmerie, dat gaat vast vlekkeloos
Heb je gelijk de komende weken weer overal rellen in de Franse banlieus wegens omstreden politiegeweld en weet ik wat.quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er ligt alweer een plasje voorpret onder de stoel is het niet
Alsof wij ons niet hebben vermaakt met livestreams in het verledenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gelijk de komende weken weer overal rellen in de Franse banlieus wegens omstreden politiegeweld en weet ik wat.
Wel weer eens een keer wat ander nieuws dan corona.
Ja wij wel, maar denk dat de meeste mensen er zeker in deze periode toch iets anders tegenaan zullen kijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof wij ons niet hebben vermaakt met livestreams in het verleden
Die van Oekraïne waren ook best vermakelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
God die vluchtelingen die de grens over wilde was ook een mooie stream
Dat waren de vluchtelingen toch ?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van Oekraïne waren ook best vermakelijk
Nee toen met dat hele Krim gebeuren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat waren de vluchtelingen toch ?
Hek er omheen en over een maand of 3 kijken wat er nog leeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk zou je die feesters daar niet weg moeten halen maar opsluiten, blijf er dan maar in quarantaine.
Die van Charlie Hebdo is toch wel de meeste 'nostalgische'quote:
Ja. was ook bizar allemaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van Charlie Hebdo is toch wel de meeste 'nostalgische'
Af en toe wat kratjes bier, condeaums en wiet naar binnen flikkeren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Eigenlijk zou je die feesters daar niet weg moeten halen maar opsluiten, blijf er dan maar in quarantaine.
Dat was een evenement op zich, zeker die 2e dag toen ze bij die supermarkt warenquote:
je eigen volk?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond Bataclan wel bizar omdat dat mijn eigen volk was.
Rockers?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond Bataclan wel bizar omdat dat mijn eigen volk was.
ik zeg doenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ja bepaalde types zeg maar, andere mensen dan er op de Toppers, Snollebollekes of een dancehuppelfeestje afkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |