SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Tot 17u?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn dry january gaat nog best prima
dat moet lukkenquote:
Vond het net met lopen ook weer zo typisch, opeens allemaal mensen in het buitengebied aan het lopen die je daar normaal nooit ziet in een splinternieuwe joggingoutfitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Goede voornemen om gezonder te gaan eten was bij het ontbijt al gesneuveld, en nu zit ik chocolade te eten
Vanmorgen was dat nauwelijks, maar toen was er ook nog weinig zon.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het net met lopen ook weer zo typisch, opeens allemaal mensen in het buitengebied aan het lopen die je daar normaal nooit ziet in een splinternieuwe joggingoutfit. Zal van het weekend nog wel erger zijn want nu moeten ze nog uitslapen en/of op bezoek bij de familie. En dan na volgende week is het weer rustig
De meesten zijn ook niet vroeg uit hun bed, ik ook niet trouwensquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmorgen was dat nauwelijks, maar toen was er ook nog weinig zon.
Was ook altijd zo bij de fitness in Januari, daarna weer lekker rustigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het net met lopen ook weer zo typisch, opeens allemaal mensen in het buitengebied aan het lopen die je daar normaal nooit ziet in een splinternieuwe joggingoutfit. Zal van het weekend nog wel erger zijn want nu moeten ze nog uitslapen en/of op bezoek bij de familie. En dan na volgende week is het weer rustig
En ook zulke reactiesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Filmpjes van achterlijke vuurwerkbommen.En dan reacties van mensen die het zien als een daad van verzet
![]()
quote:Klappertje hoor,... COVID Knaller, 19 kilo zo te zien.
Ander onderwerp svp. Beetje klaar met stopcontacten tot medio 2030.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:33 schreef Makrelis het volgende:
Alles geregeld, voert men een LMRA (Last Minute Risk Assesment) Laatste Minuut Risico Analyse uit op de plaats waar zaken uitgevoerd worden. Zo rollen we.
Heh, ik wilde net zeggen dat je de LMRA was vergeten in je stukje nikszeggende interessant doenerijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:33 schreef Makrelis het volgende:
Alles geregeld, voert men een LMRA uit. (Last Minute Risk Assesment) Laatste Minuut Risico Analyse uit op de plaats waar zaken uitgevoerd worden. Zo rollen we.
Heb je al wat lekkers te snacken gevonden?quote:
Ik heb 40-45 originelere reacties gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb net een quiche op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al wat lekkers te snacken gevonden?
Je had het net in je aanbod nog over 1 stopcontactquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:29 schreef Makrelis het volgende:
Ik geef slechts aan wat de eventuele risico's zijn. Misschien een doemscenario, maar het kan gebeuren wanneer amateurs, niet gehinderd door enige kennis, aan bepaalde zaken zitten. Grote gevolgen zijn een mogelijkheid.
Ik voer een Taak Risico Analyse (TRA) uit voordat er een Werkvergunning kan bestaan (PTW, Permit To Work).
In het geval van Bitterbal wil ik daarbij, daarvoor, een zgn. HazOP (Hazardous Operability Study), ondertekend door meerdere partijen en en HIRA (Hazard Identification & Risk Assessment).
Ik wilde net bijna wel toen ik langs de snackbar liep naar binnen gaanquote:
Zat megaulebedrijven waar de LMRA al geregeld is nog voordat ze weten wie het uit gaat voeren.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heh, ik wilde net zeggen dat je de LMRA was vergeten in je stukje nikszeggende interessant doenerij
maar netjes doorgelopen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde net bijna wel toen ik langs de snackbar liep naar binnen gaan
terug naar de orde van de dag..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ander onderwerp svp. Beetje klaar met stopcontacten tot medio 2030.
Al een gerrie gedaan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
terug naar de orde van de dag..
iemand COVID klachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |