Geeft niet. Dat moet hij zelf ook iedere dagquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even opzoeken wie spinvis is eerst
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
We gaan er zelf een feestje van maken.
Heb net vast mijn eerste goede daad verrichtWas best een grote spin in de woonkamer en heb hem netjes buiten gezet ipv de stofzuiger erbij pakken
Dat moet wel wat karma punten opleveren
Dekentje genotquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hier wel.
Alleen met mijn domme kop naar buiten gegaan zonder jas en nu zit ik weer binnen onder een dekentje ipv vuurwerk kijken
Hij ontdekt zichzelf iedere dag opnieuw dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geeft niet. Dat moet hij zelf ook iedere dag
Of ik zal voor je duimen dat je in ieder geval je inleg terug hebtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:24 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vast en zeker.
Ik zal zo eens kijken hoeveel ik gewonnen heb bij de staatsloterij
[..]
Dekentje genot
Ik wil gewoon dat ze stoppen zodat ik fatsoenlijk kan gaan slapenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Hebben jullie ook dat je vuurwerk wil kijken omdat het maar eens in het jaar is. Maar tegelijkertijd ook hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is zodat je niet meer hoeft te kijken
Dit.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ze stoppen zodat ik fatsoenlijk kan gaan slapen
der is er 1 hier alleen maar karbiet af laten gaan. 10, 20x nu. Ik heb daar wel genoeg vanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Hebben jullie ook dat je vuurwerk wil kijken omdat het maar eens in het jaar is. Maar tegelijkertijd ook hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is zodat je niet meer hoeft te kijken
Waarom niet dit jaar?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:28 schreef wdn het volgende:
Ik wens jullie allemaal een goed en gezond 2021
Dat we dit volgende jaar maar weer doen
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat ze stoppen zodat ik fatsoenlijk kan gaan slapen
50 euro JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of ik zal voor je duimen dat je in ieder geval je inleg terug hebt![]()
![]()
wat extra is altijd welkom natuurlijk
Jaaaa verwarming heb ik de hele dag al lekker hoogmaar een dekentje hoort erbij
*denkt Samson gif erbijquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:29 schreef wdn het volgende:
[..]
der is er 1 hier alleen maar karbiet af laten gaan. 10, 20x nu. Ik heb daar wel genoeg van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |