Altijd handig om uit te zoeken jaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:24 schreef H_T het volgende:
[..]
PreciesEn de kennis 'zoek effe uit waar je hotel leg, lampedanser' is van toepassing op veel meer steden dan alleen Londen
En anders máken we het je wel onmogelijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:26 schreef grazz het volgende:
Gekkies, ja ik leef nogOok al post ik nauwelijks wat, ik lees af en toe wel mee en ben jullie dus zeker niet vergeten. Dat is ook onmogelijk, helaas
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee of ik actiever ga worden de komende weken, lijkt me wel weer leuk, maar prio ligt even op persoonlijke ontwikkeling, werk etc. Blijf wapperen, blijf hysterisch, blijf over de meest onbenullige zaken des levens topics volpompen (@:dave)
Grazzieeeeequote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:26 schreef grazz het volgende:
Gekkies, ja ik leef nogOok al post ik nauwelijks wat, ik lees af en toe wel mee en ben jullie dus zeker niet vergeten. Dat is ook onmogelijk, helaas
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee of ik actiever ga worden de komende weken, lijkt me wel weer leuk, maar prio ligt even op persoonlijke ontwikkeling, werk etc. Blijf wapperen, blijf hysterisch, blijf over de meest onbenullige zaken des levens topics volpompen (@:dave)
Who does ons dat naquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:30 schreef H_T het volgende:
We zijn inmiddels al meer dan een jaar ongeslagen ESF-kampioen
Ik wil nu knuffelen, *virtual hug* dan maarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En anders máken we het je wel onmogelijk!![]()
En vooral lekker aan je eigen ontwikkeling werken johWij lopen toch niet weg
![]()
En wapperen zullen we en hysterisch zullen we blijven![]()
Al kunnen we dat vast altijd nog minder goed dan jij
Met je wapperhyperdancemoves
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look for the good
Aai djust wantud toe see!quote:
En als het meezit, straks twee jaar. Doet ie het of doet ie het niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:30 schreef H_T het volgende:
We zijn inmiddels al meer dan een jaar ongeslagen ESF-kampioen
En als dat lukt redden we (bijna) drie jaar ook welquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:33 schreef grazz het volgende:
[..]
En als het meezit, straks twee jaar. Doet ie het of doet ie het niet?![]()
Met Maan?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:34 schreef H_T het volgende:
[..]
En als dat lukt redden we (bijna) drie jaar ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look for the good
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wil nu knuffelen, *virtual hug* dan maar![]()
Haha en dat laatste ben ik misschien wel verleerd![]()
Virtual Hug terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar trusten dan ouwe knar![]()
Als je maar weer opgeladen bent voor het ESF! Met of zonder grijze haren
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Met Maan?(dat is lang geleden zeg, dat ik die naam zelf heb getypt en hier voorbij heb zien komen)
Hahahaha nou Maan is hier de afgelopen dagen wel vaker voorbijgekomen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb @molloot200 via de Top2000 app op tv ten huwelijk gevraagd. Maar weet ik veel wanneer die appjes voorbij komen. Was het tijdens een nummer van Maan
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Ah, je hebt de ontkenningsfase overleefdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al jaren grijze haren...
Ditquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al jaren grijze haren...
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik wil nu knuffelen, *virtual hug* dan maar![]()
Haha en dat laatste ben ik misschien wel verleerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Eksektly!quote:
Joe toe!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]Age is just a numberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |