Dat van die 12 oliebollen klopt. Ik kreeg er ook nog 3,5 brood en 4 gebakjes bij.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ze van de bakker zijn, dan zijn ze vast lekker! Ik heb gisteren het laatste stuk kerststol van de bakker opgegeten en die was heerlijk. Die van de lidl was matig :x
Ideaal pakket: 5 oliebollen, 2 gebakjes, 1 brood. Het zullen wel een stuk of 12 oliebollen worden, denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een luxe voor 4,99.
Ik ben ook maar meteen naar mijn opa gegaan om daar twee gebakjes en twee broden af te geven, want hij heeft wel ruimte in de vriezerDie gebakjes mag hij ook zelf opeten.
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:43 schreef Strani het volgende:
Zooi liedjes waarvan iedereen inmiddels dood is en dan komt Pearl Jam doodleuk met Alive.
Eenschquote:
Maar daarna gaan we dansen. Behalve @molloot200 danquote:Op donderdag 31 december 2020 17:43 schreef Strani het volgende:
Zooi liedjes waarvan iedereen inmiddels dood is en dan komt Pearl Jam doodleuk met Alive.
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:43 schreef Strani het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 31 december 2020 17:43 schreef Strani het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat van die 12 oliebollen klopt. Ik kreeg er ook nog 3,5 brood en 4 gebakjes bij.Dat ziet er heel goed uit allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een luxe voor 4,99.
Ik ben ook maar meteen naar mijn opa gegaan om daar twee gebakjes en twee broden af te geven, want hij heeft wel ruimte in de vriezerDie gebakjes mag hij ook zelf opeten.
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Hij steekt er ook nog nét zijn tong niet bij uit hequote:Op donderdag 31 december 2020 17:43 schreef Strani het volgende:
Ik ben vooral verbaasd over de hoeveelheid en het feit dat er zoveel brood bij zitquote:Op donderdag 31 december 2020 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat ziet er heel goed uit allemaal
Het ontbreekt er nog nét aan inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij steekt er ook nog nét zijn tong niet bij uit he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |