Das wel meer muziek van The Doorsquote:Op donderdag 31 december 2020 15:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
deze is zooo lekker wegdromen na het blowen
Ja, ach. Een Baskische derby is nog sympathiek.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Knallend op t doel t jaar uit.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:25 schreef Isorden het volgende:
In deze storm maar snel schuilen onder de brug.
Lekker gewerkt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:25 schreef Zorro het volgende:
Kutweer die storm, ik kruip wel even onder een brug.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Maar ja, ik ben hier (het zal je verbazen) ook niet altijd.
Klopt, daar heeft m'n oude kat Kiki nog op gestemdquote:Op donderdag 31 december 2020 15:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Sunday Morning stond wel in de keuzelijst dacht ik
nou ja, ik denk dat ie het wel gehaald had als ie in de lange shortlist had gestaan en dat stond ie niet zag ik net.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Riders on the Storm ook niet in de Mex2000 staan, vind andere liedjes van de Doors leuker
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Red Hot Chili Peppers vroeger ontkleed optraden? Nouja, ze hadden een sok om hun geslachtsdeel indertijd.
lulverhaal dit weer.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat de Red Hot Chili Peppers vroeger ontkleed optraden? Nouja, ze hadden een sok om hun geslachtsdeel indertijd.
Is het nou onderhand klaar met deze grap?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen grap, dat deden ze echt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is het nou onderhand klaar met deze grap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |