Leuk toch, op de nationale radio een provinciaaltje voor gek zetten.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:02 schreef RedFever007 het volgende:
God een lokale kerel die wat carbid knalt is nieuws
Incest is okee olé olé oléquote:Op donderdag 31 december 2020 12:01 schreef Evenstar het volgende:
Lekker op nationale radio roepen dat je gaat Netflix & Chillen met je broer en zijn vriend. Nee, ok.
Ja maar Corona is ook de hele wereld over gegaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]dit is de hele wereld overgegaan, zó goed
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar Corona is ook de hele wereld over gegaan.
Oh ik vind (vooral het begin) van belfast child wel mooi, maar ken verder oook niet heel veel nummers van zequote:Op donderdag 31 december 2020 12:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar komt die hoge positie van Belfast Child toch altijd vandaan. En dan staan pareltjes als Theme For Great Cities en Hunter and The Hunted er niet eens in
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar Corona is ook de hele wereld over gegaan.
Ik zie een overeenkomst met covid-19.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:01 schreef Poppejans het volgende:
[..]dit is de hele wereld overgegaan, zó goed
En precies op tijd terugquote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die reclameblokken kunnen ook mij niet zoveel meer boeien.
Moet altijd denken aan zo'n Duitse bierreclame bij Belfast Child. Krombacher dacht ikquote:Op donderdag 31 december 2020 12:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik vind (vooral het begin) van belfast child wel mooi, maar ken verder oook niet heel veel nummers van ze
quote:De hoogste notering van {band} is een boutplaat.
nee te vroegquote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En precies op tijd terug
Agree!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:07 schreef Berkery het volgende:
Hier had Hunter and the hunted moeten staan
Theme For Great Citiesquote:Op donderdag 31 december 2020 12:07 schreef Berkery het volgende:
Hier had Hunter and the hunted moeten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |