Hier wil ik graag bewijs voor zien want hoger dan 23 minuten 24 seconden kan ik momenteel niet gaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het duurde live dan ook langer dan 23 minuten.
er zal volgend jaar vast wel iemand overlijden dus niks aan de handquote:Op donderdag 31 december 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk het ook ja, denk dat Dreams deze volgend jaar definitief voorbij is namelijk.
Tenzij er iemand overlijdt.
Hoi.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier wil ik graag bewijs voor zien want hoger dan 23 minuten 24 seconden kan ik momenteel niet gaan.
Het optreden van FM dan hequote:Op donderdag 31 december 2020 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier wil ik graag bewijs voor zien want hoger dan 23 minuten 24 seconden kan ik momenteel niet gaan.
So Afraid, livequote:Op donderdag 31 december 2020 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Favoriete Fleetwood Mac-nr vind ik een lastige. Veel is prima, weinig echte uitschieters voor mij. Maar als ik moet kiezen ga ik voor Rhiannon
Ik heb niet zoveel met Fleetwood Mac, ik vind ze vaak wel leuk om een keer te horen en dan houdt het ook wel op.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Favoriete Fleetwood Mac-nr vind ik een lastige. Veel is prima, weinig echte uitschieters voor mij. Maar als ik moet kiezen ga ik voor Rhiannon
Dan kan ik weer verder met stofzuigenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:24 schreef PzKpfw het volgende:
Hierna Volbeat
Helaas niet met Doc Holliday
Het schijnt dat ze live niet meer zo goed zijn....quote:
Fijnste stuk is John met zijn baslijntjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |