Het is het beste nummer ooit (vind ik dan hè) dus het prijkt altijd bovenaan op mijn lijsten en als ik het ooit vergeet dan betekent dat dat dementie is ingeslagen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:40 schreef ok01 het volgende:
[..]ik vergeet elk jaar weer om op Elo te stemmen
Vergeten dat je nog niet de lijst hebt gezienquote:
oh ja, had de nummers even moeten verwijderenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:41 schreef peaceman het volgende:
lekker al die spoilers voor Mex en Scorp
Dick Maas...t lag ook gewoon in de naam beslotenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:42 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer gaat over geile nonnen.
Ik kijk er ook tegenop om boodschappen te gaan doenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
De olie en krentenbollen zijn binnenHad ook niet wat later moeten gaan want achter me stond echt ineens een enorme rij
De top2000 startte wel met ELO.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is het beste nummer ooit (vind ik dan hè) dus het prijkt altijd bovenaan op mijn lijsten en als ik het ooit vergeet dan betekent dat dat dementie is ingeslagen.
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is het beste nummer ooit (vind ik dan hè) dus het prijkt altijd bovenaan op mijn lijsten en als ik het ooit vergeet dan betekent dat dat dementie is ingeslagen.
Hebben inderdaad mooiere nummers gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2020 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze niet geweldig van Golden earring, staat mij iets te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |