quote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef Cee het volgende:
Ik heb nog
Blackbird
Somebody to love
Bridge over troubled water
Mr. Blue Sky (hoort op 1, smakeloos land)
Jolene
Soldier On
tegoed.
Cold Little Heartquote:Op donderdag 31 december 2020 11:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik nog Child in Time en Cold Little Heart
Dat was de verkeerde smiley die ik daar gebruikte achter omaquote:Op donderdag 31 december 2020 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee deze oma bakt zelf. Hij heeft ze gisteren al naar de andere oma gebracht.
Toont de wereld haar ware gezicht.quote:
DE KETTING GENOTquote:Op donderdag 31 december 2020 11:40 schreef MTheBassman het volgende:
5 Led Zeppelin-Stairway to Heaven
15 Deep Purple-Child In Time
23 Simon & Garfunkel-Sound Of Silence
30 Metallica-One
77 Pink Floyd-Another Brick In The Wall
95 Dire Straits-Private Investigations
109 Fleetwood Mac-The Chain
deze nummers moeten nog van mijn stemlijst
Beetje curvy geen problemen mee hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan of je van dik houdt
een van de 4 nummers waar ik elk jaar op stem, samen met stairway, child in time en onequote:
Ze zijn Not From Alaska, daar zongen The kooks nog ooit overquote:
zekerquote:Op donderdag 31 december 2020 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beetje curvy geen problemen mee hoor
Hij houdt er niet van. Heeft er gisteren 1 gehad....quote:Op donderdag 31 december 2020 11:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat was de verkeerde smiley die ik daar gebruikte achter oma![]()
Je zoon kan dus even vergelijken welke oliebollen lekkerder zijn
Het is het beste nummer ooit (vind ik dan hè) dus het prijkt altijd bovenaan op mijn lijsten en als ik het ooit vergeet dan betekent dat dat dementie is ingeslagen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:40 schreef ok01 het volgende:
[..]ik vergeet elk jaar weer om op Elo te stemmen
Vergeten dat je nog niet de lijst hebt gezienquote:
oh ja, had de nummers even moeten verwijderenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:41 schreef peaceman het volgende:
lekker al die spoilers voor Mex en Scorp
Dick Maas...t lag ook gewoon in de naam beslotenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:42 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer gaat over geile nonnen.
Ik kijk er ook tegenop om boodschappen te gaan doenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
De olie en krentenbollen zijn binnenHad ook niet wat later moeten gaan want achter me stond echt ineens een enorme rij
De top2000 startte wel met ELO.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is het beste nummer ooit (vind ik dan hè) dus het prijkt altijd bovenaan op mijn lijsten en als ik het ooit vergeet dan betekent dat dat dementie is ingeslagen.
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is het beste nummer ooit (vind ik dan hè) dus het prijkt altijd bovenaan op mijn lijsten en als ik het ooit vergeet dan betekent dat dat dementie is ingeslagen.
Hebben inderdaad mooiere nummers gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2020 11:43 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind deze niet geweldig van Golden earring, staat mij iets te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |