Toch eens wat vaker je gezicht hier laten zien danquote:Op donderdag 31 december 2020 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce, die had ik nog niet gehoord deze week.
Ja deze is echt kapot saai en komt altijd DIEP IN DE NACHT of in de vroege ochtend, helpt ook niet meequote:
Zwart gat weer vanaf morgenquote:Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef alopio het volgende:
goedemorgen. Laatste dag alweer, gaat weer veel te snel
Niet persoonlijk overigens.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:33 schreef alopio het volgende:
goedemorgen. Laatste dag alweer, gaat weer veel te snel
Sterkte, zou ik helemaal geen zin in hebben op een dag als vandaag.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja, al heb ik heel de week gewerkt dus ook niet veel meegekregen, straks ook nog werken
Vandaag vrij genomen. Rest ook gewerkt ja. Vooral thuis, dat scheelt.quote:Op donderdag 31 december 2020 08:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja, al heb ik heel de week gewerkt dus ook niet veel meegekregen, straks ook nog werken
Die van Fleetwood Mac?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Floor & Henk en Kensington hebben oudjaarsdag dus gehaaldEn Dreams ook, maar dat is écht geen verrassing
Dank je, uurtje of 17:00, met een beetje geluk 16:00quote:Op donderdag 31 december 2020 08:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sterkte, zou ik helemaal geen zin in hebben op een dag als vandaag.
Tot hoe laat moet je?
Gelukkig in de avond thuis danquote:Op donderdag 31 december 2020 08:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Dank je, uurtje of 17:00, met een beetje geluk 16:00
GODENPLAAT Phantom!!!! Légendarischquote:Op donderdag 31 december 2020 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Floor & Henk en Kensington hebben oudjaarsdag dus gehaaldEn Dreams ook, maar dat is écht geen verrassing
Ja dat wel anders is het helemaal zo saaiquote:Op donderdag 31 december 2020 08:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gelukkig in de avond thuis dan
Heerlijk jaquote:Op donderdag 31 december 2020 08:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
GODENPLAAT Phantom!!!! Légendarisch
Er komen nog 2 of 3 nummers die niet 'iedereen' kent zou ik zeggen, maar verder idd..quote:Op donderdag 31 december 2020 08:38 schreef tompsv18 het volgende:
Toch weer genoeg leuke ontdekkingen gedaan deze Top2000 voor m’n Spotify-lijst.
Komt vandaag overigens niets meer bij. Nu in de regionen dat ieder nummer bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |