Die lelijke hamburgerdoos van een loods staat er nog, helaas, maar wel met een nieuwe film erin sinds (uit m’n hoofd) eind vorig jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is er niet meer, toch?
Dat is juist en correct!quote:Op donderdag 31 december 2020 10:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die lelijke hamburgerdoos van een loods staat er nog, helaas, maar wel met een nieuwe film erin sinds (uit m’n hoofd) eind vorig jaar
Ah ja, Pandemiedroom 3D?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is sinds december 2019 een nieuwe film in te zien.
Geniet ervanquote:Op donderdag 31 december 2020 10:40 schreef Greys het volgende:
Mijn nationale aftelmoment is al begonnen. Nog anderhalf uur tot ik m'n monnikenbollen, appel- en ananasbeignets mag halen.
[ afbeelding ]
Geniet er van Greys, heb je dubbel en dwars verdiendquote:Op donderdag 31 december 2020 10:40 schreef Greys het volgende:
Mijn nationale aftelmoment is al begonnen. Nog anderhalf uur tot ik m'n monnikenbollen, appel- en ananasbeignets mag halen.
[ afbeelding ]
4D film is het he. Dus iemand die in je gezicht niest en hoest, dat voel je dan ook.quote:
oe die zijn lekker die bollen, lang niet gehadquote:Op donderdag 31 december 2020 10:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog steeds niet helemaal zeker toch? Of inmiddels wel?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:41 schreef Guanabana het volgende:
Potverdorie toch een goed nummer, jammer dat hij pedo was.
Bij mijn worden ze bezorgd. Nou ja, niet de monnikenbollen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:40 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, in principe niet, maar ik heb mijn conclusies denk ik wel getrokken naar aanleiding van die film/docu. Maar dat moet iedereen zelf maar beslissenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet helemaal zeker toch? Of inmiddels wel?
Ewww ja, net als bijquote:Op donderdag 31 december 2020 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
4D film is het he. Dus iemand die in je gezicht niest en hoest, dat voel je dan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Ewww ja, net als bijJa, dat denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Ewww ja, net als bijOf Ferry's nieuwe film 'Spread the love'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bak ze gewoon zelf, met een mix. Heb je er een stuk meer voor minder geld.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:43 schreef Guanabana het volgende:
Wij hebben een oliebollenkraam beneden voor de deur, staat alweer een lange rij (met hekken), nu nog langer door de 1,5 meter afstand.
Maar hij niest uit een andere neus. Whehehe.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Of Ferry's nieuwe film 'Spread the love'.
Die van de kraam zijn zo lekker, daar kunnen we zelf niet tegenop bakken, laat staan de MOEITE.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bak ze gewoon zelf, met een mix. Heb je er een stuk meer voor minder geld.
Proostquote:Op donderdag 31 december 2020 10:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar hij niest uit een andere neus. Whehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |