Awwquote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Prisha het volgende:
Awwww m'n zusje belde net dat ze die appelbeignets gaat halen en vanavond naar me toekomt.
Zo lief.
Ik heb net voor de kerst m'n hamstring gescheurd en strompel nu een beetje rond. Ben niet echt mobiel. Ik baalde al dat ik die dingen niet had, hoort er toch een beetje bij oud en nieuw. En nu komt ze gezellig hierheen. Helemaal blij
Ik duim mee!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Meke het volgende:
Nouuu ik heb toch een mailtje voor de huurverklaring naar de huisbaas gestuurd en hij vond het prima!![]()
Duimen jullie mee? Straks woon ik echt in mijn droomhuis![]()
Ik duim tot ik niet meer kan!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Meke het volgende:
Nouuu ik heb toch een mailtje voor de huurverklaring naar de huisbaas gestuurd en hij vond het prima!![]()
Duimen jullie mee? Straks woon ik echt in mijn droomhuis![]()
quote:
quote:
quote:
Thanksquote:Op donderdag 31 december 2020 12:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
duimduimduimduimduimduimduimduimduim
quote:
Jullie ook bedanktquote:
Ah wat naar dat je dat hebt. Beterschap!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Prisha het volgende:
Awwww m'n zusje belde net dat ze die appelbeignets gaat halen en vanavond naar me toekomt.
Zo lief.
Ik heb net voor de kerst m'n hamstring gescheurd en strompel nu een beetje rond. Ben niet echt mobiel. Ik baalde al dat ik die dingen niet had, hoort er toch een beetje bij oud en nieuw. En nu komt ze gezellig hierheen. Helemaal blij
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat naar dat je dat hebt. Beterschap!Wel fijn dat je zusje naar je toe komt!
Steviequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |