The mental image.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit me een partijtje uit te sloven voor de laptop, maar kom niet in beeld
En dat is ook prima!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kom wel elk jaar terug maar het ene jaar meer dan andere. Vorig jaar was ik er echt nauwelijks, het jaar daarvoor heb ik met Stefan Stasse nog karaoke gedaan en een filmpje hier in de reeks gepost
20 mensen, allemaal aan een tafel achter een laptop en af en toe iemand die hardop haha zegt.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral dit. Voelt meteen vertrouwd
Is er ooit een Top 2000 meet geweest? Lijkt mij serieus leuk om te doen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Truste nachtbrakers
Pak nog ff 3 uur slaap ofzo
Een score van 1969 / 10? Moet wel heel goed zijn danquote:
Volgens mij dacht hij dat wij gitaar hadden als woordquote:Op donderdag 31 december 2020 02:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgens mij deed hij het expres.
de vraag was meer voor de mensen waarvan ik het niet wistquote:
Fuck man, lag in bed, BAM, weer het gevoel alsof ik de halve wereld afstorttequote:Op donderdag 31 december 2020 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog iets geleerd vandaagNooit bij stilgestaan wat nu eigenlijk precies betekende
Holy shit die komt zometeenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien kom ik in beeld bij Chip Suey!!!
Zijn ze kieskeurig?quote:Op donderdag 31 december 2020 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien kom ik in beeld bij Chip Suey!!!
Tot zoquote:Op donderdag 31 december 2020 02:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga dit uurtje even skippen, filmpje aan en wellicht over een uurtje weer terug
Tot straks allen
Dag Arniequote:Op donderdag 31 december 2020 02:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ga dit uurtje even skippen, filmpje aan en wellicht over een uurtje weer terug
Tot straks allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |