Bedankt Klazien uit Zalk.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Migraine is iets wat enkel zeurende mensen hebben.
Normale mensen hebben gewoon een hoofdpijntje en nemen dan een paracetamol en dan is het weer goed.
La Liga boeit niemandquote:Op woensdag 30 december 2020 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
Ondertussen zet ik Elsje v Real Madrid aan terwijl ik weet dat Elsje kansloos is.
migrainequote:Op woensdag 30 december 2020 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zo’n tyfushekel aan het woord migraine
Ik moet dan denken aan..quote:Op woensdag 30 december 2020 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb zo’n tyfushekel aan het woord migraine
En ik een inzinking.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van het woord migraine.
Gelukkig zijn we in DRT en niet in VBL.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind 'programma' een vervelend woord.
Goede ninja-editquote:Op woensdag 30 december 2020 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind 'programma' een vervelend woord.
Benieuwd wat @DJ..nee laat maar.quote:
Zal ik een VBL-ban aanvragen?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we in DRT en niet in VBL.
Hang op. Bel uw bank.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Migraine kan je ook alleen maar op een zeurende toon zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |