Terechte klacht.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:53 schreef Szura het volgende:
Wel een kleine aanvulling: ze adverteert pijpen met slikken maar dat slikken, daar heb ik wel mijn twijfels over. Dat doe je normaal toch gelijk. Als je met een mond vol piemelpap vraagt of de klant een doekje wil en dan met diezelfde mond vol richting badkamer rent om een doekje nat te maken en met een lege mond terug komt, dan krijg ik toch de indruk dat het wordt uitgespuugd. Jammer, want ze adverteert er wel mee en ik neem aan dat de prijs daar ook op gebaseerd is.
Deze postquote:Op woensdag 30 december 2020 19:53 schreef Szura het volgende:
Wel een kleine aanvulling: ze adverteert pijpen met slikken maar dat slikken, daar heb ik wel mijn twijfels over. Dat doe je normaal toch gelijk. Als je met een mond vol piemelpap vraagt of de klant een doekje wil en dan met diezelfde mond vol richting badkamer rent om een doekje nat te maken en met een lege mond terug komt, dan krijg ik toch de indruk dat het wordt uitgespuugd. Jammer, want ze adverteert er wel mee en ik neem aan dat de prijs daar ook op gebaseerd is.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klaas mag mij altijd een berichtje sturen
BRADDIED.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Hier bovengemiddeld dik achter stuur.
[ afbeelding ]
Fantastisch, je hebt de goede sessie uitgekozen om mee te pikkenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef PSVCL het volgende:
Stuk beter dit
[..]
Niks te klagen kameraad
Met jou dan
Klaas heeft op Harvard gezeten, stuur jij hem maar een berichtje.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klaas mag mij altijd een berichtje sturen
Elsje - Realquote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef JaimyLee het volgende:
Zijn er nog interessante wedstrijden vanavond? Het plaatje in de OP is verouderd
Hele sessie is goed, gewoon blijven kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef JaimyLee het volgende:
Zijn er nog interessante wedstrijden vanavond? Het plaatje in de OP is verouderd
Joppe heeft nog wel wat coaching tips voor Arnhem.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef Szura het volgende:
Dirk moet in z’n focus blijven - Joppe
Hierna Price- King en dan Chisnall- vd Bergh.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:54 schreef JaimyLee het volgende:
Coaching of couching?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Joppe heeft nog wel wat coaching tips voor Arnhem.
Maar ik heb universitaire titelsquote:Op woensdag 30 december 2020 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas heeft op Harvard gezeten, stuur jij hem maar een berichtje.
Van het woordje "piemelpap" gaat die van mij niet omhoog.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:53 schreef Szura het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |