In jou?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef Isorden het volgende:
Na dit nummer word het wel heel stil
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
PAPA WAS A ROLLING STONEquote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
lekker hoor. Wij papa's hebben volgens mij alleen Stef Bos
"Papa was a Rolling Stone"quote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Tenzij je Mick, Keith, Charlie, Brian, Ron of Bill heet.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genesis haalde hier wel echt de lachers op de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Father Figure van Sjorsquote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Papa Don't Preach toch nog?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Ow die was ik vergeten. Zaten er maar met 1 nummer in. Wat eigenlijk wel voldoende isquote:Op woensdag 30 december 2020 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand de Spice Girls genoemd trouwens?
en papa was a rolling stonequote:Op woensdag 30 december 2020 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
Zei ze zoiets maar tegen mijquote:Op woensdag 30 december 2020 18:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow die was ik vergeten. Zaten er maar met 1 nummer in. Wat eigenlijk wel voldoende is![]()
Gelijk taylor swift even gecheckt en die kwam er ook maar 1x in![]()
Zij mocht er wel vaker in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |