Dit is in mijn geval goed en slecht nieuws.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh teringjantje hierna komen er een bult heerlijke uurtjes aan. Eigenlijk tot 3 uur in de nacht non-stop genieten.Alleen tussen 11 en 12 wordt het even iets minder.
quote:
Laat maar weten als je er een keer bent als er weer fatsoenlijk bier gedronken kan worden, doen we n keer biertjequote:Op woensdag 30 december 2020 17:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dogma :y Ook in de Voorstraat. Lekker dichtbij Vredenburg.
Ik ga Gys snel eens uitproberen als er weer een goede reden is om in Utrecht te zijn![]()
Tempeh![]()
Zoete aardappel
Die zou ik eigenlijk wel op dvd/blu ray willen hebbenquote:
Wauw.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:52 schreef DecoAoreste het volgende:
11 en 12 wordt het even iets minder.
Er zitten wat mooie nummers tussenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:51 schreef BillDauterive het volgende:
Volgend jaar moet ik vaker naar Led Zeppelin luisteren.
Vind je het echt apart dat ik het niet ken?quote:
Ja, paar dagen terug al.quote:
Das 'n leuke meneer!quote:
Je ligt vannacht dus onderaan de trap?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is in mijn geval goed en slecht nieuws.
@:Rellende_Rotscholier
@:El-Stinho
Ik heb hem op ISOquote:Op woensdag 30 december 2020 17:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die zou ik eigenlijk wel op dvd/blu ray willen hebben
Vandaag nog Babe im gonna leave you voobijgekomen in de Snob 2000quote:
Ziet er niet verkeerd uit iddquote:
Ja dit deuntje kent toch iedereen dacht ikquote:Op woensdag 30 december 2020 17:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vind je het echt apart dat ik het niet ken?
Ho ho ho, gewoon m'n bed gehaald donderdag hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je ligt vannacht dus onderaan de trap?
Ik heb het Huis Anubis ook gekekenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd al zo cringe gevonden die jeugdseries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |