Zeg dat. Hadden we meteen Ruud ook niet meer gehoordquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Evertjan het volgende:
had van mij nog wel een half uurtje langer mogen zijn
Zeker en dat is niet erg als het echt mooi is.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muziek kan langer zijn dan drie minuten hoor, echt.
Duidelijk dat Ron Stoeltie afwezig was bij de samenstellingsvergaderingquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja (al hebben ze hem ook een keer om acht uur gedraaid)
Maar het is voor het eerst dat Slayer gewoon in de avond te horen is.
Lang intro welquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef TheVulture het volgende:
Ja godnondeju, nu wordt het verpest door zang
Je hebt een slechte smaak.quote:
en die verschrikkelijke tafeldamequote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dat. Hadden we meteen Ruud ook niet meer gehoord
Ik ben voor. Sowieso lange muziek mag van mij gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godspeed You! Black Emperor in de lijst zou ook wel lachen zijn.
Overreetet ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, dat is meer mijn kopje thee. Net wat spannender allemaal.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt ie weer, pam pam papapaam.quote:
Ja maarja, jij luistert wel graag naar Nothing But Thieves. Doen we niets mee dus, deze mening.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker en dat is niet erg als het echt mooi is.
Maar dit is het voor mij gewoon net niet helemaal en zeker niet tijdens de Top 2000.
Juist wel, het enige moment in het jaar dat een radiozender hem durft te draaien.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker en dat is niet erg als het echt mooi is.
Maar dit is het voor mij gewoon net niet helemaal en zeker niet tijdens de Top 2000.
Die ook inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en die verschrikkelijke tafeldame
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou weet je hoe Jezus zich gevoeld heeft
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:29 schreef Benny het volgende:
Dat intro... Het lijkt wel een paringsdans van een stel panda's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |