Gerry komp uut Schotland.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er niet eens iemand wat vertellen over het kilt-motief op de linkermouw van Gando? Daar moet nog een goed verhaal in zitten.
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gerry komp uut Schotland.
Einde verhaal.
Per definitie, want DRT is tegen racismequote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ook niet meer echt voor Gary
Terwijl ik mij wel heb laten vertellen dat Petersen de sympathiekste man op aarde is
Moet ie niet meer voor tops gaan, lekker alles op D19 zettenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
au aan zijn pols, dubbels gaan ruk dan
kop dicht klompvoet.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gerry komp uut Schotland.
Einde verhaal.
Daar ben ik heel blij mee, ik denk dat ik een van de redenen ben dat DRT zo tegen racisme is. Ik ben namelijk al heel lang tegen racismequote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Per definitie, want DRT is tegen racisme
Ik neem aan dat FA's inmiddels achter de schermen aan het klagen zijn bij Danny of tong niet weer permban kan krijgenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom er net achter dat @:tong80 VBL helemaal niet groot heeft gemaakt.
Tong80 moet oprotten.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelezen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |