SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2020 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik dacht aan lul en KSC
maar nu echt de auto in anders ben ik te laat bij de notaris
Hmm ja wij maken ons er af en toe ook schuldig aan. Als we onderweg zijn en dan even bij de supermarkt stoppen denken we er eigenlijk ook niet aan dat er maar één van ons naar binnen hoeftquote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft me verbazen dat mensen nog steeds met z’n 2en naar de supermarkt gaan.
God mijn leeslijst voor 2021 is al zo lang.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
TTK / [Boekenclub] De FOK! boekenclub #3
Voor de lezers onder ons.. Elke maand een nieuw boek/genre
Hier irriteer ik mij ook hard.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan er toch 1 in de auto blijven dan...quote:Op woensdag 30 december 2020 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja wij maken ons er af en toe ook schuldig aan. Als we onderweg zijn en dan even bij de supermarkt stoppen denken we er eigenlijk ook niet aan dat er maar één van ons naar binnen hoeftMaar verder wel alleen.
Soms is dat wel handiger, maar vaak moet het toch te voorkomen zijn zou je zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben tegenwoordig al blij als ik een boek per kwartaal uit krijgquote:Op woensdag 30 december 2020 13:58 schreef kwiwi het volgende:
TTK / [Boekenclub] De FOK! boekenclub #3
Voor de lezers onder ons.. Elke maand een nieuw boek/genre
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Gister met m'n vader boodschappen gedaan, maar binnen gewoon ieder z'n eigen kar en z'n eigen boodschappen gedaan en even doei gezegd toen ik naar huis ging.
Wowquote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Buda
Vergeet steeds dat jij besta
Dat is dan ook niet echt samen boodschappen doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Gister met m'n vader boodschappen gedaan, maar binnen gewoon ieder z'n eigen kar en z'n eigen boodschappen gedaan en even doei gezegd toen ik naar huis ging.
Nog steedsquote:Op woensdag 30 december 2020 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Buda
Vergeet steeds dat jij besta
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Vroeger kon ik je achter de schermen een beetje plagen.
M'n ouders doen ook nog regelmatig samen boodschappenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt samen boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |