Nummer 239 is het eerste nummer dat in hetzelfde uur gedraaid wordt als vorig jaar: net als vorig jaar tussen 1 en 2 u 's nachts.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t idee dat ze al sneller in de top 300 zitten straks. Voor mijn gevoel gaan ze die altijd in de nacht in maar daar zitten ze nu tegen de avond al aan
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef SonicVolcano het volgende:
In de aflevering van a Gogo een erg breekbare man gezien. Parkinson
Ik studeer middeleeuwse geschiedenis, dus ik zou daar informatie op willen doen, onbekende manuscripten ontdekken enzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Teatopic van vandaag: "In welk tijdperk zou je willen leven?"
en dan een kind van 7 hebben die papa mag duwen in zn rolstoel ipv papa hem op de schommelquote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef SonicVolcano het volgende:
In de aflevering van a Gogo een erg breekbare man gezien. Parkinson
Midden 90s. Beste muziek komt uit de 70s en 80s en een stuk begin 90s.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
70s als tiener/adolescent. Dan is verreweg mn favoriete muzikale periode.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Geinig. Dacht dat jij een oude vent wasquote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik studeer middeleeuwse geschiedenis, dus ik zou daar informatie op willen doen, onbekende manuscripten ontdekken enzo.
Doodgaan aan de pest is dan weer wat minder
Kind is AL 8quote:Op woensdag 30 december 2020 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en dan een kind van 7 hebben die papa mag duwen in zn rolstoel ipv papa hem op de schommel
Deze man heeft er verstand vanquote:Op woensdag 30 december 2020 10:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
70s als tiener/adolescent. Dan is verreweg mn favoriete muzikale periode.
Nederland is een smaakvol land.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:43 schreef LTVDK het volgende:
Dit is al de 3e keer ABBA in een uur ofzo?
Ik heb oude geschiedenis gestudeerd. Zou wel eens tussen de oude Grieken of Romeinen willen rondlopen. Rome bezoeken onder Trajanus bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik studeer middeleeuwse geschiedenis, dus ik zou daar informatie op willen doen, onbekende manuscripten ontdekken enzo.
Doodgaan aan de pest is dan weer wat minder
*MIND BLOWN*quote:Op woensdag 30 december 2020 10:44 schreef peaceman het volgende:
wisten jullie dat als je de bandnaam omdraait er nog steeds dezelfde naam staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |