SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen croissantjes hier, bakker is met „vakantie“quote:Op woensdag 30 december 2020 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Koffie met een croissantje.
quote:
43quote:
Eigenlijk zit hij in de bak?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:08 schreef crv het volgende:
[..]
Geen croissantjes hier, bakker is met „vakantie“
Zijn 2 dames hier uit het dorp en uit „betrouwbare“quote:Op woensdag 30 december 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zit hij in de bak?
Mevrouw crv is erg actief in dorpsroddels dusquote:Op woensdag 30 december 2020 08:13 schreef crv het volgende:
[..]
Zijn 2 dames hier uit het dorp en uit „betrouwbare“bron kan ik je melden dat ze niet in de bak zitten
woorden aan het verzinnen?quote:
Ik heb vrijdag een verkeerde beweging gemaakt en sindsdien last van mijn rug. Gaat goed samen met mijn tennisarmquote:Op woensdag 30 december 2020 08:11 schreef crv het volgende:
Godver al 3 dagen nu last van mijn rug en behoorlijk ook![]()
Kan der ook nog wel bij aan het eind van zo‘n klotejaar
Dat ook maar zij is niet de bronquote:Op woensdag 30 december 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mevrouw crv is erg actief in dorpsroddels dus
Ik ben er inmiddels aan gewendquote:Op woensdag 30 december 2020 08:11 schreef crv het volgende:
Godver al 3 dagen nu last van mijn rug en behoorlijk ook![]()
Kan der ook nog wel bij aan het eind van zo‘n klotejaar
quote:Op woensdag 30 december 2020 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een verkeerde beweging gemaakt en sindsdien last van mijn rug. Gaat goed samen met mijn tennisarm.
Gister las ik op de NOS-site van een. „Puberbreinexpert“quote:
Ging goed bij mij......quote:Op woensdag 30 december 2020 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels aan gewend![]()
Volgend jaar toch maar wat meer oefeningen doen.
quote:
Palindroom. Net als lepel en lul.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Lees maar eens achterstevoren.![]()
En dit staat in het woordenboek
Zinloos, staat er hetzelfdequote:Op woensdag 30 december 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Lees maar eens achterstevoren.![]()
En dit staat in het woordenboek
quote:Op woensdag 30 december 2020 08:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Palindroom. Net als lepel en lul.
quote:Op woensdag 30 december 2020 08:24 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, sleutels van nieuwe hut op gaan halen
Auwquote:Op woensdag 30 december 2020 08:16 schreef crv het volgende:
[..]kunnen elkaar de hand elleboog geven dan
![]()
Heb bij mij de pezen en banden in december ingescheurd van mijn elleboog
Koffie ?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 08:24 schreef FranticDJ het volgende:
Nou, sleutels van nieuwe hut op gaan halen
quote:Op woensdag 30 december 2020 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh
Nou dat was me een enerverende avond pijltjes gooienHier nog wat te beleven vandaag?
Lekker man, als zij klaar zijn beginnen wij hierquote:Op woensdag 30 december 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de Britten gaan volgende week ook prikken met het Oxford-vaccin en verwachten corona in de lente bedwongen te hebben.
ondertussen breken de besmettingscijfers record na record.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
O, de Britten gaan volgende week ook prikken met het Oxford-vaccin en verwachten corona in de lente bedwongen te hebben.
Komt door die nieuwe variant.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ondertussen breken de besmettingscijfers record na record.
Ja, het één sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ondertussen breken de besmettingscijfers record na record.
Ik verwacht dat deze variant al wijdverspreid is ondertussen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even afwachten wat die hier gaat doen.
Het zou me niets verbazen als die variant een van de oorzaken van de opgelopen besmettingscijfers is.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even afwachten wat die hier gaat doen.
Nee, dat nietquote:Op woensdag 30 december 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het één sluit het ander niet uit natuurlijk
Dat zou me niet verbazen. Op die school in Bergschenhoek ging het ook om de Engelse variant.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik verwacht dat deze variant al wijdverspreid is ondertussen.
Hoop wel dat de dalende trend van afgelopen dagen door gaat zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als die variant een van de oorzaken van de opgelopen besmettingscijfers is.
Ja en dat was al begin december toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Op die school in Bergschenhoek ging het ook om de Engelse variant.
Engel se ziek tequote:Op woensdag 30 december 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Op die school in Bergschenhoek ging het ook om de Engelse variant.
Eind november zelfsquote:Op woensdag 30 december 2020 09:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja en dat was al begin december toch?
Ik hoor hier echt totaal geen vuurwerk.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:13 schreef Makrelis het volgende:
Zijn aardig bezig hier met vuurwerk vanochtend.
Ja, dat zou wel fijn zijn. Vooral voor de mensen die de lockdown zat zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoop wel dat de dalende trend van afgelopen dagen door gaat zetten.
Hier zijn de knalkleuters ook al weken erg actiefquote:Op woensdag 30 december 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor hier echt totaal geen vuurwerk.
Ik vrees nog wel voorwat naweeën van de feestdagenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn. Vooral voor de mensen die de lockdown zat zijn.
Heel de dag polka dansenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu heb ik dat deuntje in mijn hoofd
Ja, ik ook hoor. Schijnt dat ook minder mensen zich hebben laten testen, dus als dat weer meer wordt kunnen de cijfers ook zomaar weer omhoog schieten.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vrees nog wel voorwat naweeën van de feestdagen
Andere jaren ging het hier ook stevig tekeer.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier zijn de knalkleuters ook al weken erg actief.
Maar mensen laten zich misschien ook minder testen omdat ze minder klachten hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Schijnt dat ook minder mensen zich hebben laten testen, dus als dat weer meer wordt kunnen de cijfers ook zomaar weer omhoog schieten.
Yupquote:Op woensdag 30 december 2020 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Schijnt dat ook minder mensen zich hebben laten testen, dus als dat weer meer wordt kunnen de cijfers ook zomaar weer omhoog schieten.
In het ziekenhuis liggen om een te zware kut?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup
Maar voorlopig blijft ik nog even voorzichtig positief. Alleen de ziekenhuizen zijn wel kut zwaar kut nu.
Wel bedden genoeg, maar geen personeel hoorde ik vanmorgen op de radio.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup
Maar voorlopig blijft ik nog even voorzichtig positief. Alleen de ziekenhuizen zijn wel kut zwaar kut nu.
Paar weken geleden was het richting het bos hierachter een paar nachten achter elkaar flink raak met knallen die niet onderdeden voor die van een staaf dynamietquote:Op woensdag 30 december 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andere jaren ging het hier ook stevig tekeer.
Ja leukquote:Op woensdag 30 december 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het ziekenhuis liggen om een te zware kut?
Ja leukquote:Op woensdag 30 december 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het ziekenhuis liggen om een te zware kut?
Ja dat dusquote:Op woensdag 30 december 2020 09:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wel bedden genoeg, maar geen personeel hoorde ik vanmorgen op de radio.
Ja, dat is nog een na-effect van die recente piek in de besmettingscijfers. Toen werd al gewaarschuwd dat de bezetting in de ziekenhuizen een paar weken achter die cijfers aan zou komen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Yup
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is nog een na-effect van die recente piek in de besmettingscijfers. Toen werd al gewaarschuwd dat de bezetting in de ziekenhuizen een paar weken achter die cijfers aan zou komen.
Ja maar das logisch toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is nog een na-effect van die recente piek in de besmettingscijfers. Toen werd al gewaarschuwd dat de bezetting in de ziekenhuizen een paar weken achter die cijfers aan zou komen.
Dat zou het mooiste scenario zijn. Maar ik ben bang dat er genoeg mensen zijn die zich niet hebben laten testen omdat ze dan tot de uitslag in quarantaine moesten met de kerstdagen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar mensen laten zich misschien ook minder testen omdat ze minder klachten hebben
Da's jezelf voor de gek houden natuurlijk. Maar goed, het zou kunnenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste scenario zijn. Maar ik ben bang dat er genoeg mensen zijn die zich niet hebben laten testen omdat ze dan tot de uitslag in quarantaine moesten met de kerstdagen.
Geloof dat nederland ook bijzonder veel managers heeft in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Makrelis het volgende:
Ik vind het wel weer typerend van Nederland. Overal vooraan willen lopen, maar als laatste beginnen met vaccineren.
En maar vergaderen jongens. In het bedrijfsleven in mijn sector is het niet veel anders. Bijna overal zijn onderhoudsachterstanden terwijl er gewoon geld wordt verdiend. Lastig uit te leggen als er een incident door falende apparatuur plaatsvind.
Genoeg mensen die zo denken hoor. Kijk maar eens bij de reacties onder het gemiddelde coronabericht op sociale media. Dat is een wappiebroeinestquote:Op woensdag 30 december 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da's jezelf voor de gek houden natuurlijk. Maar goed, het zou kunnen
Is erg populair maar ik heb er nooit lol aan gehad ernaar te kijken. Wel om het zelf te doenquote:
Nooitquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat nederland ook bijzonder veel managers heeft in het bedrijfsleven.
Als ik dat hier zo lees van Buda of Fles die altijd maar meetings hebben. Koen ook. Denk ik jullie zijn toch wel een keer uitgeluld ook
Ik ben ook alleen maar simpele baantjes gewend, dus ik vraag me dan ook altijd af wát mensen precies doenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik dat hier zo lees van Buda of Fles die altijd maar meetings hebben. Koen ook. Denk ik jullie zijn toch wel een keer uitgeluld ook
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
nou ja de kerst piek zien we over een paar dagen al
Het weekend is over een paar dagenquote:
Ja waarom niet gewoon doen?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit![]()
Komt een beetje door het polderen. Iedereen moet overal een plasje over kunnen doen.
De piek laat toch niet op zich wachten ?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh denk over een week pas. En dan O&N eroverheen dus weer twee weken daarna.
Ik heb ook geen ideequote:Op woensdag 30 december 2020 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar simpele baantjes gewend, dus ik vraag me dan ook altijd af wát mensen precies doen
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:33 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Het weekend is over een paar dagen
Hebbie je doos nou al gefixed?quote:
Meetings had ik op mijn werk ook, probeerde die wel altijd zo veel als mogelijk te mijden of anders zo kort mogelijk te houden, meetingsquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik vannacht moeten doen?quote:
Haha fucked!quote:
Het is vooral plannen maken en die verder uit werken.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar simpele baantjes gewend, dus ik vraag me dan ook altijd af wát mensen precies doen
Heb je op die nieuwe onderkant nu ook een nieuwe bovenkant?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik vannacht moeten doen?
Nee zit nu te denken of ik een tangtje heb om het doosje te slopen
Jij bent toch ook nooit uitgeluld?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja, dat is niet altijd mogelijk. Ik zit in een multidisciplinair team, dus we moeten af en toe echt wel dingen afstemmen. Maar er zijn ook veel bullshitmeetingsquote:
nou als ik de bovenkant neit kan inkepen heeft het geen nut om het hele contact te vervangenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:37 schreef crv het volgende:
[..]
Heb je op die nieuwe onderkant nu ook een nieuwe bovenkant?
Want anders past het nog steeds niet
Precies ... zinloze maatregel weer en dan ook pas vanaf 2 januariquote:Op woensdag 30 december 2020 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha fucked!
Snap dat niet, in Franse dorpjes kom je savonds sowieso nooit een mens tegen.
dat is een vrouw, dat ligt anders..quote:Op woensdag 30 december 2020 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nooit uitgeluld?
Nou ja krijg er niet voor betaald.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nooit uitgeluld?
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een vrouw, dat ligt anders..
Laat die nieuwe eens vanaf alle kanten zienquote:Op woensdag 30 december 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou als ik de bovenkant neit kan inkepen heeft het geen nut om het hele contact te vervangen
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Zimbabwe is zo'n land waar ze niet vergaderen bijvoorbeeld, dan beslist Kwambe Boeboe Haroemba die niet kan lezen dat ze tomaten moeten gaan verbouwen, dat werkt ook niet.
Mja, zoals met bijna alles is de gulden middenweg vaak het beste.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Zimbabwe is zo'n land waar ze niet vergaderen bijvoorbeeld, dan beslist Kwambe Boeboe Haroemba die niet kan lezen dat ze tomaten moeten gaan verbouwen, dat werkt ook niet.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
multidisciplinair team
dingen afstemmen
Zwarte tomaten?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dat komt niet door het gebrek aan meetings maar omdat ze zwart zijn
Die tomaten ?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Net alsof jij, of wij, ooit zoiets in het echt meegemaakt hebben trouwensquote:Op woensdag 30 december 2020 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..] knallen die niet onderdeden voor die van een staaf dynamiet.
Ik ben meerdere keren en ook in meerdere landen geweest in Afrika en alleen vrouwen werken daar is mijn perceptie. Die gasten voeren geen flikker uit. Te lui om te douchen ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wel te hopen dat dat dan ook de goede kant isquote:Op woensdag 30 december 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Alle neuzen moeten dezelfde kant op, LT
Black puddingquote:Op woensdag 30 december 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n aangebrand ding dat je in Engeland op je ontbijtbordje krijgt
Meestal nietquote:Op woensdag 30 december 2020 09:43 schreef crv het volgende:
[..]
Wel te hopen dat dat dan ook de goede kant is
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar meestal krijg je er ook een aangebrande halve tomaat bij. Die schuif ik altijd terzijde.quote:
Black Tomatoes Matterquote:Op woensdag 30 december 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel lekker jaquote:
Denk dat ze de vuurwerkbommen die ze hier vroeger maakten wel wat meer kracht hadden dan de gemiddelde dynamietstaafquote:Op woensdag 30 december 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof jij, of wij, ooit zoiets in het echt meegemaakt hebben trouwens
Wel kippen?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog nooit kippers bij mijn ontbijt gehad, bedenk ik me nu.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:39 schreef crv het volgende:
[..]
Laat die nieuwe eens vanaf alle kanten zien
zou ik ook liever doen, maar "terzijde" liggen dequote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Maar meestal krijg je er ook een aangebrande halve tomaat bij. Die schuif ik altijd terzijde.
ik maakte een grapje ;Pquote:Op woensdag 30 december 2020 09:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ben meerdere keren en ook in meerdere landen geweest in Afrika en alleen vrouwen werken daar is mijn perceptie. Die gasten voeren geen flikker uit. Te lui om te douchen ook.
Ik heb eigenlijk geen flauw ideequote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze de vuurwerkbommen die ze hier vroeger maakten wel wat meer kracht hadden dan de gemiddelde dynamietstaaf
Die lust ik welquote:Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou ik ook liever doen, maar "terzijde" liggen dewitte
bonen
in
tomatensaus
al.
kippers? Wat is dat?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog nooit kippers bij mijn ontbijt gehad, bedenk ik me nu.
Zat ik me ook net te bedenken. Is gewoon niet zo'n succes.quote:
Oh nee dat kan ik me ook niet herinneren. Wel haggis trouwensquote:
Ik helaas welquote:Op woensdag 30 december 2020 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee
Dat vond ik dan weer geen succesquote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik me ook niet herinneren. Wel haggis trouwens
ja maar dan nog kun je het niet vergelijken met een staaf dynamiet als je niet OOK weet hoe dat is.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik helaas welPakketjes lawinepijlen die aan een bankje of boom werden vastgetapet en zulke geintjes
Als je bedenkt dat het grootste verschil met een frikandel de vorm is dan valt het best meequote:Op woensdag 30 december 2020 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat vond ik dan weer geen succes
Terwijl je tanden in een goede vlezige grote boon zetten toch lekker kan zijn, plopt er zo'n balletje zetmeel je keel in en tegelijkertijd denk je aan de onderbroek van je incontinente omaquote:Op woensdag 30 december 2020 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fles heeft beetje een bonen-fobie lijkt het.
Ik krijg hopelijk voor de middag mijn nieuwe auto; dan kan ik ook weer naar de winkel om even in te slaanquote:Op woensdag 30 december 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
Al het eten voor de komende week is weer binnen
Het is maar net wat je idee van pret is natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl je tanden in een goede vlezige grote boon zetten toch lekker kan zijn, plopt er zo'n balletje zetmeel je keel in en tegelijkertijd denk je aan de onderbroek van je incontinente oma
volgepropt nu en Je gaat de rest van de week vasten ?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg hopelijk voor de middag mijn nieuwe auto; dan kan ik ook weer naar de winkel om even in te slaan
Ja, heb nog wat eten in m'n wangen zitten voor als ik honger krijg gedurende de weekquote:Op woensdag 30 december 2020 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
volgepropt nu en Je gaat de rest van de week vasten ?
Nee das waar, die heb ik geloof ik nog nooit gehoord (of in ieder geval niet bewust). Wel een paar keer ontploffende chemische fabrieken, maar dat is weer een hele andere klassequote:Op woensdag 30 december 2020 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan nog kun je het niet vergelijken met een staaf dynamiet als je niet OOK weet hoe dat is.
HAMSTERUUUUUUUUUHquote:Op woensdag 30 december 2020 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heb nog wat eten in m'n wangen zitten voor als ik honger krijg gedurende de week
Vrouwen met bolle wangen en wat grotere voortanden kunnen best sexy zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, heb nog wat eten in m'n wangen zitten voor als ik honger krijg gedurende de week
Ik kan steeds moeilijker mijn bed uit komen nu het einde van mijn carričre nadertquote:Op woensdag 30 december 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag geen goesting om te werken lieve mensen.
Al wat ijzers in het vuur zo links en rechts?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan steeds moeilijker mijn bed uit komen nu het einde van mijn carričre nadert![]()
Maar ja overmorgen kan ik er gewoon in blijven liggen
Nouuuu in tegenstelling tot wat mensen graag beweren, zit in een frikandel geen orgaanvlees. En orgaanvlees vind ik echt niet te nassenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat het grootste verschil met een frikandel de vorm is dan valt het best mee
ik ga ook even een shitload aan boodschappen halen vandaagquote:Op woensdag 30 december 2020 09:49 schreef kwiwi het volgende:
+1quote:Op woensdag 30 december 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb vandaag geen goesting om te werken lieve mensen.
Niet concreet, wordt wel aan gewerkt. Eerst maar eens zien wat ik zelf wil. Want daar heb ik dus 20 jaar lang niet over na hoeven denken.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Al wat ijzers in het vuur zo links en rechts?
je weet teveelquote:Op woensdag 30 december 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nouuuu in tegenstelling tot wat mensen graag beweren, zit in een frikandel geen orgaanvlees. En orgaanvlees vind ik echt niet te nassen
De weerstand van een natte krielkip door al het binnen zitten.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
weer verkouden.
word je toch ook moe van
Of ik ben aan het afkicken van de zonquote:Op woensdag 30 december 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De weerstand van een natte krielkip door al het binnen zitten.
Als ik het niet wist, proefde ik het welquote:Op woensdag 30 december 2020 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je weet teveel
Als je gewoon niet weet wat erin zit kauw je wel door
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
De eerste gerrie in het nieuwe huis is een feit
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of ik ben aan het afkicken van de zon
Is er geen mogelijkheid om te blijven?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet concreet, wordt wel aan gewerkt. Eerst maar eens zien wat ik zelf wil. Want daar heb ik dus 20 jaar lang niet over na hoeven denken.
Even goed ingewijd?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
wat voor spannends ben jij aan het doen?quote:Op woensdag 30 december 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.praxis.nl/ger(...)echthoek-wit/5219218
Snel, koop een lijvig notitieboek, doop het GERRIE LOG en hou je prestaties bijquote:Op woensdag 30 december 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
witterbalquote:Op woensdag 30 december 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verander langzaam in zon spookdiertje
Niksquote:Op woensdag 30 december 2020 10:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor spannends ben jij aan het doen?
Gelijk je territorium afgebakendquote:Op woensdag 30 december 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
Met een Zeeuws vlaggetje er in.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In elke hoek ligt nu trots een gerrie
Is een nestje met spinnen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Hoezo heb ik een muggenbult op mijn arm, het fucking 30 december
Nee, maar iedereen heeft daar wel een beeld bijquote:Op woensdag 30 december 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik die niet aan drukfoutenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In elke hoek ligt nu trots een gerrie
De fuckquote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snel, koop een lijvig notitieboek, doop het GERRIE LOG en hou je prestaties bij![]()
Datum, tijd, hoeveelheid, consistentie, kleur, determinatie van stukjesEventueel schetsjes of een polaroidfoto.
En dan aan een kettinkje aan de waterleidingbuis hangen met een pen erbij.
Ja! Kijk maar op mn FB. Staat een filmpjequote:Op woensdag 30 december 2020 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon gaatje maken aan de zijkant toch? met een mesje of schaar, draad aansluiten en de boel dicht schroevenquote:
nee nieuwe past niet op de oudequote:Op woensdag 30 december 2020 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon gaatje maken aan de zijkant toch? met een mesje of schaar, draad aansluiten en de boel dicht schroeven
Rest van de medewerkers in quarantaine?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben wel lekker ah werk vandaag.
Alle kantoren alle voor mij.![]()
Is dat een normale wetenschappelijke site of wappiepropaganda?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Zou constant op haar neus duwen en toettoet roepen.
https://www.scientias.nl/(...)amensen-eruit-zagen/
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:21 schreef Makrelis het volgende:
Krijg echt de neiging om m'n gereedschaptas te pakken en bij Bitter dat ding tegen de muur te prakken gofferdomme. Duurt allemaal veel te lang.
Krijg echt de neiging om m'n gereedschaptas te pakken en bij Bitter dat ding tegen de muur te prakken gofferdomme. Duurt allemaal veel te lang.
ZOW. BAM.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:21 schreef Makrelis het volgende:
Geen wappiegedoe.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een normale wetenschappelijke site of wappiepropaganda?
* Checkt slotenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
nou ja over paar maanden kom ik jouw kant buda
"Het is maar een griepje"quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rest van de medewerkers in quarantaine?
de oude haal je er toch helemaal af zodat je alleen de kabel overhoud en de nieuwe plaats je aan de kabel?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nieuwe past niet op de oude
Ik heb nog chocolade kruidnotenquote:
ja dat durf ik niet zo goed nogquote:Op woensdag 30 december 2020 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
de oude haal je er toch helemaal af zodat je alleen de kabel overhoud en de nieuwe plaats je aan de kabel?
gebruik een schaar of een scherp mes..quote:Op woensdag 30 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
ja lachen jullie maar![]()
Ik heb niet eens een tang om het nieuwe doosje ook zo te verneuken dat die past over die gare kabel die uit de plint komt
Daar hoor je een ronde zoete vijl voor te gebruiken om het netjes te doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb niet eens een tang om het nieuwe doosje ook zo te verneuken dat die past over die gare kabel die uit de plint komt
Heb ik geprobeerd. Lukt niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
gebruik een schaar of een scherp mes..
www.deonhandigekip.nlquote:Op woensdag 30 december 2020 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Woon je ver van Den Haag?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Daar hoor je een ronde zoete vijl voor te gebruiken om het netjes te doen.
quote:
Gewoon een handige blanke vent zoeken, alle klusjes binnen een week gedaan en kost je alleen een paar keer extra tanden poetsen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een handige blanke vent zoeken, alle klusjes binnen een week gedaan en kost je alleen een paar keer extra tanden poetsen.
I love it when a plan comes together.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Als het vlakbij was had ik al lang aangeboden het te fixen.
Is het weer te witquote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
ja met mijn messen set lukt het niet.
die ene die geverfd is is wel erg wit
Alsof je het met een kwast hebt geverfdquote:Op woensdag 30 december 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijk naar die fotoDaar trapt toch niemand in
in de fik steken kan ook. Misschien zit er wel een spin in ook!quote:
Ik zet er wel een vogelspin in.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de fik steken kan ook. Misschien zit er wel een spin in ook!
Ja zou erg onverstandig zijn om dit huis zomaar te verkopen omdat ik struggles heb met stopcontactenquote:
Ja maar van wat ik hoor over de badkamer en zo.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou erg onverstandig zijn om dit huis zomaar te verkopen omdat ik struggles heb met stopcontacten
ja moet een nieuwe badkamer in alsnog geen reden om zo maar een huis te verkopenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar van wat ik hoor over de badkamer en zo.
Je kunt ook je carričre in de steek laten om een bord bonen, zoals ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zou erg onverstandig zijn om dit huis zomaar te verkopen omdat ik struggles heb met stopcontacten
Ik ken mensen die het doenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet een nieuwe badkamer in alsnog geen reden om zo maar een huis te verkopen
Welke carriere :pquote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt ook je carričre in de steek laten om een bord bonen, zoals ik.
Okee dat had dan niet direct iets met elkaar te maken, maar het gaat om het idee
ja zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het doenDie vinden het 't gezeik van verbouwen en alles veranderen niet waard en kopen liever een huis waar ze niet steeds achter de feiten aanlopen.
Bij dit soort huizen laat ik het ook graag aan de volgende eigenaar ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken mensen die het doenDie vinden het 't gezeik van verbouwen en alles veranderen niet waard en kopen liever een huis waar ze niet steeds achter de feiten aanlopen.
Ja omdat je al een nieuw huis hebt gekocht.quote:
Ja klopt maar zomaar iets vergelijkbaars als nu terug kunnen kopen gaa niet meer lukkenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat je al een nieuw huis hebt gekocht.
Ja, maar zodra je huurder belt van "het lekt" zul je daar zsm wat aan moeten doen. En da's precies het kutte aan dit type huis, het is noodoplossing op noodoplossing.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Begrijp jullie punt niet.
Ik ga dit toch verhuren? Nu ff paar maanden struggles en geld er in stoppen wat ik ook niet eerder heb gedaan en dan is het gewoon een inkomen.
Ja en een schroevendraaier in jouw handen bloed.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Geld op de bank kost alleen maar geld
Ben vooral bang dat je komende jaren nog een hele hoop geld er tegenaan moet gooien door klagende huurders.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga dit toch verhuren? Nu ff paar maanden struggles en geld er in stoppen wat ik ook niet eerder heb gedaan en dan is het gewoon een inkomen.
ja klopt. Lekkage kan altijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar zodra je huurder belt van "het lekt" zul je daar zsm wat aan moeten doen. En da's precies het kutte aan dit type huis, het is noodoplossing op noodoplossing.
Ja maar jij ziet ook altijd beren op de weg :pquote:Op woensdag 30 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vooral bang dat je komende jaren nog een hele hoop geld er tegenaan moet gooien door klagende huurders.
"Even de handige huisbaas bellen"quote:Op woensdag 30 december 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar zodra je huurder belt van "het lekt" zul je daar zsm wat aan moeten doen. En da's precies het kutte aan dit type huis, het is noodoplossing op noodoplossing.
Realisme bal.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet ook altijd beren op de weg :p
Sorry jongens maar dat negatieve gedoe altijd
Ik probeer gewoon realistisch te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar jij ziet ook altijd beren op de weg :p
Sorry jongens maar dat negatieve gedoe altijd
Ja doei.quote:
Ja beren op de weg. Echt .quote:Op woensdag 30 december 2020 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon realistisch te zijn.
Het is niet alleen dat stopcontact, da's vooral een symptoom.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doei.
Ik heb het over stopcontacten en jij komt met huizenstrippers als bron.
Mijn hele straat wordt hier al die tijd al particulier verhuurd voor een groot deel.
Laat mensen het gewoon eerst proberen
Laat dit soort gekut dan lekker over aan een Werkspot-minion of zo joh. Is toch veel makkelijker beter sneller alles.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Ja anekdotes heb ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En de andere helft van mijn bron is lui die het echt geprobeerd hebben, maar na het zoveelste ding er klaar mee waren.
Nee wij vermijden hetquote:Op woensdag 30 december 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Laat mensen het eerst proberen.
Het is niet jullie huis. jullie hebben het niet. dus makkelijk oordelen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |