SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen croissantjes hier, bakker is met „vakantie“quote:Op woensdag 30 december 2020 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Koffie met een croissantje.
quote:
43quote:
Eigenlijk zit hij in de bak?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:08 schreef crv het volgende:
[..]
Geen croissantjes hier, bakker is met „vakantie“
Zijn 2 dames hier uit het dorp en uit „betrouwbare“quote:Op woensdag 30 december 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk zit hij in de bak?
Mevrouw crv is erg actief in dorpsroddels dusquote:Op woensdag 30 december 2020 08:13 schreef crv het volgende:
[..]
Zijn 2 dames hier uit het dorp en uit „betrouwbare“bron kan ik je melden dat ze niet in de bak zitten
woorden aan het verzinnen?quote:
Ik heb vrijdag een verkeerde beweging gemaakt en sindsdien last van mijn rug. Gaat goed samen met mijn tennisarmquote:Op woensdag 30 december 2020 08:11 schreef crv het volgende:
Godver al 3 dagen nu last van mijn rug en behoorlijk ook![]()
Kan der ook nog wel bij aan het eind van zo‘n klotejaar
Dat ook maar zij is niet de bronquote:Op woensdag 30 december 2020 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mevrouw crv is erg actief in dorpsroddels dus
Ik ben er inmiddels aan gewendquote:Op woensdag 30 december 2020 08:11 schreef crv het volgende:
Godver al 3 dagen nu last van mijn rug en behoorlijk ook![]()
Kan der ook nog wel bij aan het eind van zo‘n klotejaar
quote:Op woensdag 30 december 2020 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een verkeerde beweging gemaakt en sindsdien last van mijn rug. Gaat goed samen met mijn tennisarm.
Gister las ik op de NOS-site van een. „Puberbreinexpert“quote:
Ging goed bij mij......quote:Op woensdag 30 december 2020 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels aan gewend![]()
Volgend jaar toch maar wat meer oefeningen doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |