SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
ja hoe kwam je op die site uitstraling?
jajaquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaar
snap ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaar
Waarom?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met die reclame voor de hardhouten vloeren?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam door bal haar lelijke mensen parkeerplaats blowjob
Ik zie in mijn zoekgeschiedenis dat ik anderhalve minuut daarvoor nog zat te lezen over het Portret van een jonge Man van Raphael dus het is jouw schuld eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef Karzai het volgende:
don't stop thinking about tomorrow, yesterdays gone
ja geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam door bal haar lelijke mensen parkeerplaats blowjob
wat zit er in?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:25 schreef Karzai het volgende:
ik ga coxinha balletjes maken ipv die kleffe oliebollen met oud en nieuw
[ afbeelding ]
ja toch dit ellendige jaar afsluitenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook wel zin om aankomend weekend uitgebreid te koken, eens even kijken wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |