Eens. Buiten de twee bekende nummers dan ook nog Warriors of the Wasteland, Welcome to the Pleasure Dome etc.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:58 schreef koffieleuk het volgende:
Ik vind ze uptempo beter te pruimen, maar alsnog wel genot
En als ie het iedere uitzending over Charles Aznavour mag hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:03 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Matthijs van Nieuwkerk alleen een nieuw programma wilde maken als alle voorwaarden voor handen waren om garantie te hebben van veel kijkers. Eerste uitzending oudjaarsavond en daarna op zaterdag na WIDM.
Bij Matthijs van Nieuwkerk haak ik altijd afquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:03 schreef Redefine het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Matthijs van Nieuwkerk alleen een nieuw programma wilde maken als alle voorwaarden voor handen waren om garantie te hebben van veel kijkers. Eerste uitzending oudjaarsavond en daarna op zaterdag na WIDM.
Het was Great Gig in the Sky, Straan. Het was niet om aan te gluren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:04 schreef Strani het volgende:
Zo daar ben ik weer. En @:Cee, geen idee welk nummer het was maar dat maakt ook niet uit, je hebt gelijk.
Precies.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
En als ie het iedere uitzending over Charles Aznavour mag hebben.
Ik maak me er nu alsnog boos om Ceequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was Great Gig in the Sky, Straan. Het was niet om aan te gluren.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:04 schreef Strani het volgende:
Zo daar ben ik weer. En @:Cee, geen idee welk nummer het was maar dat maakt ook niet uit, je hebt gelijk.
Dat het Pink Floyd was begreep ik; daarin delen Cee en ik immers onze ongecontroleerde woede.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Pink Floyd
Al was er daarvoor ook iets met een Amigo
Ongecontroleerde woedequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat het Pink Floyd was begreep ik; daarin delen Cee en ik immers onze ongecontroleerde woede.
Amigo is echt een heel leuk nummer vind ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Pink Floyd
Al was er daarvoor ook iets met een Amigo
Die ene die @Cee zum kotzen vond, daar vond ik zelf ook niet veel aan trouwensquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:08 schreef Redefine het volgende:
Ik ben zelf wel een Pink Floyd liefhebber. Maar er zijn genoeg nummers van ze die ik niet veel aan vind.
Ik heb hem helemaal gemistquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Amigo is echt een heel leuk nummer vind ik
@Strani bedoel ik daarmee. Dat is de Amigo van dit forum, en hij was even wegquote:
Nee een beetje muzikaal behang.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ene die @:Cee zum kotzen vond, daar vond ik zelf ook niet veel aan trouwens
Als Pink Floyd-liefhebber vind ik The Great Gig in the Sky wel een dieptepuntje van Dark Side of the Moon hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ene die @:Cee zum kotzen vond, daar vond ik zelf ook niet veel aan trouwens
Ah, ik dacht het nummer Amigo. Die is ook eerder vanavond geweest. Sowieso maakt Chef'Special wel lekkere muziek. Niet per se hoogstandjes, maar wel gewoon nummers die heerlijk wegluisteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |